Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								manior15							
 
						- VW- Das Auto

 			
		- Posty: 513
 		- Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
 		
		
											- Lokalizacja: Wieluń
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: manior15 » śr lut 02, 2011 00:35
			
			
			
			
			sebastian1901, mowisz o tej średnicy?
Uploaded with 
ImageShack.us 
			
									
									
		
		
				GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18"  Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								sebastian1901							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 695
 		- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
 		
		
																- Lokalizacja: CzęstochoVWa
 
												- Auto: Octavia I 1.8T RS
 
												- Silnik: AUQ
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sebastian1901 » śr lut 02, 2011 10:33
			
			
			
			
			manior15, 
Wyjąłem gri intercooler to jego króćce maja po 60mm za kołnierzem. Mówie o rurze wychodzącej przy nadkolu prawego przedniego koła i przy bańce spryskiwacza od strony koła je też mierzyłem. Jeżeli icki w Ahfie i twoim ajmie sa takie same w oryginale to też bedziesz mial fi 60. Pozdro
 
 
 
			
									
									
		
		
				Sebastian
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								manior15							
 
						- VW- Das Auto

 			
		- Posty: 513
 		- Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
 		
		
											- Lokalizacja: Wieluń
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: manior15 » śr lut 02, 2011 15:35
			
			
			
			
			ta stronę mam zmierzona i u mnie tez jest 60mm bardziej by mi zależało jak by ktoś miał i mógł podać średnice z poprzedniego postu
			
									
									
		
		
				GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18"  Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Miraz86							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 145
 		- Rejestracja: wt cze 29, 2010 16:32
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Miraz86 » sob lut 05, 2011 00:28
			
			
			
			
			Witam koledzy tak czytam ten temat i juz wiem ze ciezko jest wsadzic fmic pod seryjny zderzak do mk4 z klima i tak mysle bo mam ASZ-a i czy załozenie collerka od Arl-a nie bedzie lepsza metoda niz wymiana zderzaka czy "ciecie golfa" do jakich mocy on starcza ?? Ogolnie mam plan zeby załozyc fmic, turbinke od arl i na soft zeby uderzyc w okolice 190-200 KM
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sebastian1901							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 695
 		- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
 		
		
																- Lokalizacja: CzęstochoVWa
 
												- Auto: Octavia I 1.8T RS
 
												- Silnik: AUQ
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sebastian1901 » sob lut 05, 2011 10:06
			
			
			
			
			Miraz86, 
To powinienes przeczytać dokładniej w temacie było. Nie wsadzisz coolera z arla bo musialbys zmieniac cale wzmocnienie przednie albo mocno rzeźbić.
Na 190-200KM musialbys jeszcze zapodac wtryski 216. Przeczytaj temat strona po stronie wsio jest  

 
			
									
									
		
		
				Sebastian
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Matijas							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2452
 		- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Matijas » sob lut 05, 2011 10:23
			
			
			
			
			sebastian1901,  po pierwsze na 216`tkach ciężko o taką moc- bardziej 17x ps, a po drugie to kolega ma motor ASZ czyli PD  i pompki które u siebie ma to prawdopodobnie AL czyli takie same jak w ARL więc 190-200 ps na takich gratach jest do zrobienia.
Pozdro!
			
									
									
		
		
				[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b] 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sebastian1901							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 695
 		- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
 		
		
																- Lokalizacja: CzęstochoVWa
 
												- Auto: Octavia I 1.8T RS
 
												- Silnik: AUQ
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sebastian1901 » sob lut 05, 2011 12:14
			
			
			
			
			Matijas, 
a cooler też ma taki sam jak w ARlu ?
			
									
									
		
		
				Sebastian
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Matijas							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2452
 		- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Matijas » sob lut 05, 2011 12:22
			
			
			
			
			sebastian1901,  
inny, wogóle inny ten pas przedni z chłodnicami jest i dlatego z Fmic`em od ARL`a jest taka sama rzeźba jak z jakimś customowym, no chyba że mamy cały pas przedni, albo się pobawimy diaksem 

 
			
									
									
		
		
				[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b] 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Miraz86							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 145
 		- Rejestracja: wt cze 29, 2010 16:32
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Miraz86 » sob lut 05, 2011 12:29
			
			
			
			
			A jak by to wyglądało jak bym załozyl caly komplet chlodnic od Arl-a czy sa potrzebne tylko chlodnice czy caly kompletny pas ? i przeczytalem teraz ze mozna zalozyc fmic-a od Trafica/Vivaro ktory ma grubosc 40mm powinien sie zmiescic pod orginalny zderzak nie ??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Matijas							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2452
 		- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Matijas » sob lut 05, 2011 19:56
			
			
			
			
			Miraz86,  potrzebowałbyś cały pas, albo jakoś go diaksem potraktować.
Poczytaj dobrze ten temat bo kojarzę że gdzieś duuużo wcześniej było niebieskie chyba mk4 z Fmic`em na ori zdesiu. Tam napewno było napisane jaki to cooler i jego wymiary.
Jeśli dobrze pamiętam to było gdzieś bliżej początku, stare czasy;)
			
									
									
		
		
				[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b] 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jarucki							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 90
 		- Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
 		
		
											- Lokalizacja: LPU
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jarucki » ndz lut 06, 2011 12:29
			
			
			
			
			Matijas pisze:sebastian1901,  po pierwsze na 216`tkach ciężko o taką moc- bardziej 17x ps,
Pozdro!
oj na 216tkach jak najbardziej można przekroczyć barierę 180PS 

 
			
									
									
		
		
				[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								felga83							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 105
 		- Rejestracja: pt lut 16, 2007 09:51
 		
		
																- Lokalizacja: kielce/okolice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: felga83 » wt lut 08, 2011 22:00
			
			
			
			
			Witam podpinajac sie pod temata, chce zapytac ludzi czy cooler od fiata grande punto  bedzie lub czy jest godny uwagi montazu do leona ASV 110Km, czy lepiej zainwestowac w cooler od iveca ??
o to fota pogladowa icka fiata 
  http://allegro.pl/intercooler-fiat-gran ... 37771.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
									
									
		
		
				ZAPRASZAM DO  OCENY MOJEGO GROSZKA :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86906
POTRZEBUJESZ SPRZĘTU AUDIO DO SAMOCHODU, PRZERÓBKA BOCZKÓW POD GŁOŚNIKI, PROFILOWANIE SŁUPKÓW PISZ NA PRIV :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sebastian1901							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 695
 		- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
 		
		
																- Lokalizacja: CzęstochoVWa
 
												- Auto: Octavia I 1.8T RS
 
												- Silnik: AUQ
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sebastian1901 » czw lut 10, 2011 19:59
			
			
			
			
			mam fmica ze średnicą wejść 55mm i planuje wpiąć się w ori rury które mają średnicę 60mm i mam pytanie czy jechać orurowaniem fi 55 czy fi 60 ?
Tak czy tak przewężkę będę musiał dać tylko chodzi mi głównie o przepływ powietrza ?
			
									
									
		
		
				Sebastian
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								manior15							
 
						- VW- Das Auto

 			
		- Posty: 513
 		- Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
 		
		
											- Lokalizacja: Wieluń
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: manior15 » czw lut 10, 2011 22:41
			
			
			
			
			sebastian1901,  z tego co mi wiadomo w kolektor tez jest fi50, miedzy fi 50 a 55 nie odczujesz różnicy wiec twoja wola, zależy jak chcesz poprowadzić rurki
			
									
									
		
		
				GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18"  Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości