Gaśnie zaraz po odpaleniu (ssanie ręczne)

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukaszz1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 02:14
Lokalizacja: Kraków

Gaśnie zaraz po odpaleniu (ssanie ręczne)

Post autor: lukaszz1231 » wt lut 01, 2011 01:19

Witam.
Na wstępie zaznaczę, że (tak jak w temacie) ssanie ręczne w Golfie 1.6 PN więc problem nieco inny niż w większości przypadków. Ssanie zostało przerobione już zanim stałem się posiadaczem Golfa. Nie ma tego złącza (na zdjęciu na czerwono) do którego podpina się wtyczkę. Jest tylko to co zaznaczone na zielono. Zamiast tego co na czerwono jest przymocowana linka, którą steruję żeby ustawić przysłonę. I teraz moje pytania:
1) Czy za ssanie odpowiedzialna jest tylko ta przysłona ograniczająca dopływ powietrza czy to co zaznaczyłem na żółto też jest za coś odpowiedzialne?
2) Czy niebieski czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest potrzebny tylko do sterowania ssaniem gdy jest ono tak jak w oryginale czyli automatyczne?
3) Czy to co zaznaczone na zielono i czerwono łącznie w całości można gdzieś kupić i jak to się nazywa?
Pytania te zadaję, gdyż auto odpala, ale zaraz gaśnie, muszę trzymać na wyższych obrotach aż się zagrzeje. Jak się zagrzeje to wszystko ok no może poza tym, że obroty chyba jednak trochę za niskie jak wyłączę ssanie, ale nie gaśnie. Do tego wszystkiego silnik nie osiąga optymalnej temperatury. Wskazówka nie dochodzi do połowy. Może to ten niebieski czujnik, ale czy on ma znaczenie przy ręcznym ssaniu?
Jeśli to może w czymś pomóc to kable, kopułka, palec wymienione 2 dni temu na Beru, świece na NGK. Przed wymianą w ogóle nie odpalał.
Obrazek



lukaszz1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 02:14
Lokalizacja: Kraków

Gaśnie zaraz po odpaleniu (ssanie ręczne)

Post autor: lukaszz1231 » śr lut 02, 2011 00:23

Nikt nie jest w stanie nic wymyśleć? :-( Wpadłem jeszcze na taki pomysł, może głupi może nie :jezor: Czy mogłaby to być wina pływaka tego w baku? Może coś z nim nie tak i auto dostaje minimalnie za mało paliwa? Tak kminię, bo wskaźnik poziomu paliwa nie działa zbyt dobrze. Pokazuje jakiś tam poziom, za chwilę to się zmienia potem znów wraca na poprzedni. A może być tak, że zmieniło się ustawienie wolnych obrotów przy gaźniku? Nie kręciłem tym wkrętem a samo by się chyba nie przestawiło??



kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Gaśnie zaraz po odpaleniu (ssanie ręczne)

Post autor: kopytko » śr lut 02, 2011 08:35

Nie wiem czy mam racje ale czy ten mechanizm pneumatyczny czarny ,poniżej mi się kiedyś przyblokował i nie odpalał na zimnym.
niech ktoś ci przytrzyma go wciśniętego ręcznie i spróbuj odpalić potem przy odciągniętym . Ale jak pisze nie jestem pewny czy to od dawkuje ssanie.


Obrazek

lukaszz1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 02:14
Lokalizacja: Kraków

Gaśnie zaraz po odpaleniu (ssanie ręczne)

Post autor: lukaszz1231 » czw lut 03, 2011 00:44

Ale to jest siłownik otwierania przepustnicy II przelotu. Ma on jakieś znaczenie przy rozruchu i wpływa na wolne obroty?



lukaszz1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 02:14
Lokalizacja: Kraków

Gaśnie zaraz po odpaleniu (ssanie ręczne)

Post autor: lukaszz1231 » pt lut 04, 2011 07:04

Dobra widzę, że nikt nic nie wymyślił więc mam ostatnie pytanie. Jeżeli wiatrak się włącza, a wskaźnik temperatury pokazuje temperaturę niższą niż ok. 90 stopni to coś nie tak ze wskaźnikiem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości