[mk3] Pompa TDI 110 KM do silnika 90 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ufol22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 31, 2008 18:15
Lokalizacja: Gdańsk

[mk3] Pompa TDI 110 KM do silnika 90 KM

Post autor: ufol22 » pn sty 31, 2011 23:46

Witam,
Właśnie zdiagnozowanu u mnie śmierć turbo sprężarki i rozważam zakup nówki za 2100 zł 110 KM.

Chodzi o silnik 1,9 TDI 90km z 1999 roku i moje pytanie brzmi czy można i co należy zrobić żeby zamontować w nim pompę 110 KM, chciałbym przy okazji tego znaczącego zakupu poprawić osiągi mojego GOLFA.

Jestem trochę zmieszany bo w sklepie koleś powiedział mi że można zamontować taką pompę w silniku 90 KM gdzię wcześniej była pompa 90 KM, a w warsztacie ( Gdańsk PEZAL ) powiedzieli , że można tylko dać pompę 90 KM.

Przy okazji jeżeli byłoby to niemożliwe przy niskim nakładzie finansowym, to szkoda mi jest wydawać 2 klocki na taką samą pompę co miałem, pewnie przyrost mocy minimalny będzie bo w końcu to nowa zabawka ale mimo wszystko. Ma ktoś z was może namiary na jakieś regenerowane pompy w trójmieście, bo ja w necie nie mogę nic znaleźć.

Dzięki.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

[mk3] Pompa TDI 110 KM do silnika 90 KM

Post autor: Byku21 » wt lut 01, 2011 00:28

pompa,a turbosprężarka to różnica


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[mk3] Pompa TDI 110 KM do silnika 90 KM

Post autor: Adamm » wt lut 01, 2011 03:51

ufol22, jesli chodzi Ci o pompe to mozna wstawic o koncowce nr 107 j jest to najmocniejsza pompa do tdi ale wiaze sie to ze zmiana softu

dobrze by bylo gdybys napisal o co tak wlasciwie chodzi o turbo czy pompe i jakie auto masz a nie tylko moc silnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[mk3] Pompa TDI 110 KM do silnika 90 KM

Post autor: munior » wt lut 01, 2011 09:47

Adamm pisze:dobrze by bylo gdybys napisal o co tak wlasciwie chodzi o turbo czy pompe i jakie auto masz a nie tylko moc silnika
Ano własnie ,napisz konkretnie czy chodzi ci o pompę wtryskową ,czy turbosprężarkę .Bo jeśli o to pompę wtryskową to bez zmiany mapek wtrysku w kompie ,nie będzie najmniejszej różnicy .Standardowa pompa od 90 konnego tdi ,po zmianie map wtrysku i wtrysków ,może bez problemu wydolić do ok.130 koni


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[mk3] Pompa TDI 110 KM do silnika 90 KM

Post autor: Adamm » wt lut 01, 2011 11:01

munior pisze:Standardowa pompa od 90 konnego tdi ,po zmianie map wtrysku i wtrysków ,może bez problemu wydolić do ok.130 koni
oj tu sie nie zgodze :P

moja ogarnela soft 216 i auto wyplulo 137 KM i 296 Nm :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[mk3] Pompa TDI 110 KM do silnika 90 KM

Post autor: munior » wt lut 01, 2011 15:32

Adamm pisze: munior napisał(a):Standardowa pompa od 90 konnego tdi ,po zmianie map wtrysku i wtrysków ,może bez problemu wydolić do ok.130 koni



oj tu sie nie zgodze :P
Pewnie masz rację Adamm, w sumie to osobiście tego nie sprawdzałem ,opieram się na tym co powiedział mi kolega ,który hamował swoją audi 80 1z ,na ori pompie ,wtryskach od AFN ,i dość hardcorowym programie ,wypluło mu coś ok 128koni i coś koło 280Nm .Ja osobiście zadowalam się wtryskami od AFN i takim sobie średnim programem.Koników nie mierzyłem :grin: ale czuję że na pewno jest ponad 100 i auto zbiera się nieporównywalnie lepiej do standardowych 90 koni ,a to mi w zupełności wystarcza


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości