Amperomierz na pewno podłącza się szeregowo. Nie bardzo tylko wiem po co do stacyjki. W/g mnie powinien być podłączony między alternator a akumulator. Wtedy podczas jazdy pokazuje czy aku jest ladowane (wskazówka na +) , a w czasie postoju pokazuje czy prąd jest pobierany z aku. Po np. włączeniu świateł wychyli się na minus.Przewód to minimum 4mmkw.
[ Dodano: Pią Maj 26, 2006 08:32 ]
TUTENHAMON, gdzie i za ile kupiłeś ten amperomierz?
Jak i gdzie podłączyć te wskażniki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
U mnie filtr oleju jest wkecony bezpośrednio w blok silnika to nie jest diesel tylko benzynka małej pojemności 1,4. Gdybym miał tę chłodniczkę nie było by takiego problemu ale u mnie niema.el Kopyto pisze:Jak to nie masz chłodnicy oleju. Musisz mieć, jest ona między filtrem oleju i blokiem silnika. Taki prostokącik do którego wchodzą przewody od płynu chłodzącego.TUTENHAMON pisze:Chłodnicy oleju nie mam ale z tą magistralą pomyslimy
[ Dodano: Pią Maj 26, 2006 9:28 am ]
Kupiłem wszyskie trzy wskaźniki na allegro nowiuteńkie razem z końcówkami i podświetleniem w pudełeczkach za 100 zł.bodzio_j pisze:Amperomierz na pewno podłącza się szeregowo. Nie bardzo tylko wiem po co do stacyjki. W/g mnie powinien być podłączony między alternator a akumulator. Wtedy podczas jazdy pokazuje czy aku jest ladowane (wskazówka na +) , a w czasie postoju pokazuje czy prąd jest pobierany z aku. Po np. włączeniu świateł wychyli się na minus.Przewód to minimum 4mmkw.
[ Dodano: Pią Maj 26, 2006 08:32 ]
TUTENHAMON, gdzie i za ile kupiłeś ten amperomierz?
TUTENHAMON
Tanio, i fajne są, zwłaszca ten amperomierz. Co do zamontowania czujnika tem. oleju to spotkałem się z takim rozwiązaniem (chodziło co prawda o czujnik ciśnienia, ele to bez różnicy). Gość dorobił trójnik który wkręcił w miejsce czujnika ciśniena (takiego na kontrolkę) w jedno wyjście wkręcił ów czujnik, a w drugie czujnik od wskaźnika.Nie wiem czy nie można zaadoptować takiego od Poloneza.Jeśli gwint do bloku nie pasuje można zrobić redukcję.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Jeśli podłączysz między akumulatorem i alternatorem to będzie pokazywało ci tylko kiedy ładuje, a nie będzie pokazywało czy prąd jest pobierany z akumulatora, bo to idzie właśnie kablem do stacyjki. A pozatym podczas jazdy jak założysz amperomierz to zobaczysz że amperomierz będzie wskazywał zero. (po odpaleniu pokaże że ładuje ale będzie prąd maleć do zera i to jest poprawnie)bodzio_j pisze:Amperomierz na pewno podłącza się szeregowo. Nie bardzo tylko wiem po co do stacyjki. W/g mnie powinien być podłączony między alternator a akumulator. Wtedy podczas jazdy pokazuje czy aku jest ladowane (wskazówka na +) , a w czasie postoju pokazuje czy prąd jest pobierany z aku. Po np. włączeniu świateł wychyli się na minus.Przewód to minimum 4mmkw.
pozdrowienia el Kopyto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 369 gości