Dzięki , tu chodzi o parownik gazu. Rozumiem. Myślałem, że jest jeszcze jakis inny. Dzięki za sprowadzenie mnie na ziemię odnośnie mojego pytania.
Pozdrawiam
lewe powietrze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ludzie czytajcie jeszcze o jakie jednostki chodzi!kabuz pisze:silnik 1.8 abs rocznik 92 teraz na brifie z niemiec preczytalem ze silnik jest 66kony a ja myslalem cały czas ze to 90k
W Briefie masz podaną moc silnika 66kW a to jest dokładnie 90PS czyli 90koni mechanicznych.
Tak na przyszłość:
1 kW = 1,36 PS
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
witam opnownie
wymieniłem gume pod wtryskiem i znowu nic obroty dalej skaczą po zagrzniu silnika,
zresetowalem kompa i dalej to samo
wyczytalem na forum
ze to moze byc czujnik hella
czy czujnik hella jest odpowiedzialny zaspadek obrotow
gdzie sie znajduje ten czjnik czy trudna jest wymiana
juz mnie szlak trafia
pozdrawiam
wymieniłem gume pod wtryskiem i znowu nic obroty dalej skaczą po zagrzniu silnika,
zresetowalem kompa i dalej to samo
wyczytalem na forum
ze to moze byc czujnik hella
czy czujnik hella jest odpowiedzialny zaspadek obrotow
gdzie sie znajduje ten czjnik czy trudna jest wymiana
juz mnie szlak trafia
pozdrawiam
Czujnik halla jest odpowiedzialny za to kiedy pojawi się iskara na świecy - może odpowiadać za szarpanie silnika, ale w każdym zakresie obrotów. Sprawdzałeś już ten silnik krokowy?kabuz pisze:czy czujnik hella jest odpowiedzialny zaspadek obrotow
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 57 gości