przepala olej i ssie powietrze wężem odmy Golf II 1.3 NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KrzychoKa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

przepala olej i ssie powietrze wężem odmy Golf II 1.3 NZ

Post autor: KrzychoKa » śr maja 24, 2006 19:22

Pomocy Help Hilfe!!Silnik zasysa powietrze korkiem wlewu oleju i wężem od odmy (tym podłączony do rury od filtra powietrza)!!Gdzie może być przyczyna? Nieporządane objawy dodatkowe: silnik potrafi mocno przydymić szczególnie jak jest ciepły i postoi troche pod światłami, przepala olej (wygląda to tak jakby wysysał go z bloku przez wąż odmy) zimy ciężko odpala tj. ok. 10s kręcenia i odpala normalnie dopiero za drugim razem,na zimnym silniku czasem pływają obroty z 950 spadają na ca 500.
Elementy sprawdzone: kable WN wymienione, zapłon prawidłowy, kopułka i palec - wymienione, podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu - wymieniony, świece - ok, sonda - ok. komp też, filtr powietrza i paliwa - wymienione, gumki zaworowe - wymienione. pierścieni nie sprawdzałem ale raczej całe bo nie ma żadnych dziwnych dźwięków z silnika.
Sugestia: czy może mieć na to wpływ przestawiony przepływomierz - mechanik się nim i bawił (może go przestawił) a był uszkodzony przyspieszacz (czego nie wykrył)
Golf II 1.3 NZ
Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na podpowiedzi i pomoc.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr maja 24, 2006 20:07

DZWIęKI to nie wszystko przepływomierz nie ma znaczenia jesli chodzi o te obiawy ja osbiśćie stawiał bym na pierścienie a sprawdzałeś kompresję?



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » śr maja 24, 2006 20:58

jesli pali olej to sprawdzaj pierscionki


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 24, 2006 21:00

U mnie w 2E też zasysa. W układach gdzie odma idzie od bloku silnika do odolejacza i dopiero do rury ssacej to normalne. Inaczej w gaźnikowcach, gdzie odpowierzenie jest tylko od pokrywy rozrządu. Tam dmucha tym mocniej im bardziej silnik zajechany. Nie wiem jaki tam układ u ciebie jest.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » czw maja 25, 2006 08:07

mozliwe ze jesli ciagnie duzo oloju tak ze na czarno kopci to mogl separator oleju umrzec ale nie wykluczam pierscionkow :/


Obrazek

Awatar użytkownika
KrzychoKa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: KrzychoKa » czw maja 25, 2006 22:45

Informacja dodatkowa a'propo oleju, ciągnie średnio ok litra na 1000km (ale ta wartośc się waha) dymi na niebiesko nie na czarno w dymie nie ma zapachu paliwa, czuć olejem. I jeszcze jedno pytanie: jeżeli to są pierścienie to dlaczego nie ma przedmuchu przez korek wlewu oleju? Po przyłożeniu ręki do otworu korka można wyczuć wyraźne ssanie! Ja tu się gubię i brakuje mi pomysłu :panna:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości