Samochód zgasł...nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Samochód zgasł...nie odpala
Dzięki italiano i okopa3 za pomoc.
Wymiana filtra paliwa i odkręcenie wtryskiwaczy pomogło.
Wymiana filtra paliwa i odkręcenie wtryskiwaczy pomogło.
Samochód zgasł...nie odpala
belcho99, u mnie napięcia przychodzą, ale nigdzie nie znalazłem jakie dokładnie powinny być wartości i w którym momencie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308705#2308705]czarnuch mk2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
Samochód zgasł...nie odpala
Poluzuj przewód na wtryskiwaczu i zakręć silnikiem, to będziesz widział co się dzieje.
Samochód zgasł...nie odpala
przedtem już pisałem, miałem odkręcone, nie pojawia się paliwo
skąd w przewodzie wzięło się powietrze?
zaworek cyka, ale czy się otwiera? jak to sprawdzić?
dlaczego nawet kompresorem nie dało się przepchać paliwa przez pompę ( przewód zdjęty z filtra, zalany ropą, kompresor > pompa > ani kropla sie nie pojawiła na przewodach wysokociśnieniowych)
dlaczego 2 raz w tak krótkim czasie stało się dokładnie to samo?
ma ktoś jakiś czytelny schemat pompy, może być uproszczony? bo to co mam jest napaćkane i nic z tego nie rozumiem, nie widzę co i jak się porusza
dziś auto było podłączone pod kompa, obie pompy pokazują ten sam błąd, coś z nastawnikiem, niestety nie mam kodu :/
EDIT:
dla potomności, auto już jeździ jakiś czas...
PRZYCZYNA AWARII: CUKIER (lub podobna substancja) W BAKU!
Koszt naprawy pompy wtryskowej (w tym przypadku-zatarcie) 2400PLN! za sztukę!
W sumie naprawa (z kupnem dwóch pomp, wtryskiwacze udoło sie wyczyścić) przekroczyła 2000PLN
nikomu nie życzę takiej usterki
pozdraVWiam, diesel power z Wami
skąd w przewodzie wzięło się powietrze?
zaworek cyka, ale czy się otwiera? jak to sprawdzić?
dlaczego nawet kompresorem nie dało się przepchać paliwa przez pompę ( przewód zdjęty z filtra, zalany ropą, kompresor > pompa > ani kropla sie nie pojawiła na przewodach wysokociśnieniowych)
dlaczego 2 raz w tak krótkim czasie stało się dokładnie to samo?
ma ktoś jakiś czytelny schemat pompy, może być uproszczony? bo to co mam jest napaćkane i nic z tego nie rozumiem, nie widzę co i jak się porusza
dziś auto było podłączone pod kompa, obie pompy pokazują ten sam błąd, coś z nastawnikiem, niestety nie mam kodu :/
EDIT:
dla potomności, auto już jeździ jakiś czas...
PRZYCZYNA AWARII: CUKIER (lub podobna substancja) W BAKU!
Koszt naprawy pompy wtryskowej (w tym przypadku-zatarcie) 2400PLN! za sztukę!
W sumie naprawa (z kupnem dwóch pomp, wtryskiwacze udoło sie wyczyścić) przekroczyła 2000PLN
nikomu nie życzę takiej usterki
pozdraVWiam, diesel power z Wami
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308705#2308705]czarnuch mk2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
Samochód zgasł...nie odpala
Jaki rozmiar mają te oringi bo u mnie jeden się ściął przy wymianie filtra paliwa i schodzi paliwo po paru godzinach postojuitaliano_83 pisze:Niebieska strzałka zawleczka podgrzewacza, żółte strzałki kierunek w którym zależy odchylić ramiona zawleczki.
8x2 ? - 2 szt
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- pacopsycho
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: czw paź 06, 2011 12:35
Samochód zgasł...nie odpala
jezeli ktos ma auto-alarm w samochodzie proponuje sprawdzic czy on nie odcina paliwa u mnie tak niestety bylo objawy j/w , po odlaczeniu alarmu pali do dzis
Samochód zgasł...nie odpala
Witam.
Mam taki problem.
Rano odpaliłem TDI AHF i po ok 20s zgasł. To ponownie go zapaliłem i ponownie po ok 20s zgasł.I już nie można odpalić. Świece podgrzewa. Gdy kręcę to w wężyku od filtra paliwa widać że paliwo idzie.
Po podpięciu pod Vag takie błędy:
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00946 - Interior Light (W)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00941 - Exterior Mirror Retract Motor: Driver Side (V121)
35-10 - - - Intermittent
Proszę o pomoc.
Mam taki problem.
Rano odpaliłem TDI AHF i po ok 20s zgasł. To ponownie go zapaliłem i ponownie po ok 20s zgasł.I już nie można odpalić. Świece podgrzewa. Gdy kręcę to w wężyku od filtra paliwa widać że paliwo idzie.
Po podpięciu pod Vag takie błędy:
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00946 - Interior Light (W)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00941 - Exterior Mirror Retract Motor: Driver Side (V121)
35-10 - - - Intermittent
Proszę o pomoc.
Re: Samochód zgasł...nie odpala
Jeśli chodzi o odpalanie, to wpływ może mieć pierwszy błąd. Pojawia się on, gdy np kąt wtrysku jest poza zakresem. Sprawdź czy pasek rozrządu nie przeskoczył i czy nie jest zbyt luźny.
Samochód zgasł...nie odpala
Faktycznie, błąd wskazuje na ewidentne przestawienie się rozrządu.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości