polo classic-obroty pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
polo classic-obroty pomocy
witajcie.prosze was o porade chodzi o polo classic rok 97.Problem jest z obrotami na postoju strasznie faluja od 500 do 900 i tak bez konca.Waucie mechanik zrobil adaptacje przepustnicy
silnika (chyba bo widziałem jak tylko podpinał kompa) no i ja wyczyscił ale to nieustapiło.prosze o porady co to moze byc silnika krokowego tam niema.dzieki pozdrrawiam
silnika (chyba bo widziałem jak tylko podpinał kompa) no i ja wyczyscił ale to nieustapiło.prosze o porady co to moze byc silnika krokowego tam niema.dzieki pozdrrawiam
Ale on ma silnik krokowy. Nie wiem czy masz AEX czy AKV ale jeden i drugi go mają.trio pisze:mechanik ale mowił ze niema silnika krokowego
Autodata poleca szukać przy przepustnicy (niestety nie wkleje Ci obrazka bo jest tylko strzałka pod filtr powietrza - nic dokładnego)trio pisze: bo przy przepustnicy jest pusto niema tam nic....
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
a jaki masz silnik..chodzi o moc miałem kiedyś polo 1.4 60 km ...silniczek krokowy jest połączony razem z przepustnicą...kupuje sie to kompletne..zobacz czy pod filtrem w okolicach przepustnicy jak dobrze pamietam z lewej strony przepustnicy jak stoich przed autem..wtyczka ..jajowaty kształt..jeżeli jest ..to jest wpięta w krokowca przy przepustnicy...miałem ten sam problem co ty..wymontowalem ..wyczyściłem extrakcyjną i załozyłem...sisostra smiga do dziś niestety daleko i nie moge iść sprawdzić...narazie sprawdz wtyczke..jeżeli masz 8v 60KM
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
witajcie.na poczatek musze stwiedzic ze na slasku niema mechanikow zadnych polecenia.chciałbym rowniez sprostowac pewne rzeczy: polo jest od mojego kolegi ktory niezna sie na autach.Po obejzeniu silnika wiem ze jest wielopunktowy wtrysk(4 wtryski) rodzaj silnika aex . prosze was bardzo o pomoc.dlaczego te obroty pływaja raz na 500 a za chwile 900?? dlaczego przy przekreceniu kierownicy spadaja obroty do 300 (ma wspomaganie)?na czym polega adaptacja przepustnicy bo mam wrazenie ze mechanicy robie z niego bank i sciagaaj kase?prosze was o pomoc dzieki pozdrawiam i czekam na info
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
a możesz przeczytać to co pisałem wcześniej...sprawdzić to..i popłyniemy dalej z tematem..przyczyn może być kilka..może to być sonda ..może być to krokowy..i wiele innych..proponuje..wyczyścić krokowy i przepustnice..jak chcesz wiedzieć jak to sie robi ..cyknij fotke silnika bez filtra i ci wszytsko na niej rozrysuje...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
czesc.znalazłem taka sama przepustnice jak jest w tym polo na allegro oto link do niej
http://allegro.pl/item103558835__przepustnica_vw.html
wiec teraz sie wyjasni co nieco.wyczysciłem wtyczke oraz przepustnice.bylismy równiez na podłaczeniu pod kompa i wykryl tylko jeden bład czujnika ekologicznego chyba jakos tak go nazwał.jest to czujnik który znajduje sie nad prawym nadkolem w okragłej puszce i jest podłączony wtyczka oraz wezykiem ktory włąsnie wychodzi z tej przepustnicy! czy moze teraz cos wam przychodzi do głowy?dzieki pozdrawiam
http://allegro.pl/item103558835__przepustnica_vw.html
wiec teraz sie wyjasni co nieco.wyczysciłem wtyczke oraz przepustnice.bylismy równiez na podłaczeniu pod kompa i wykryl tylko jeden bład czujnika ekologicznego chyba jakos tak go nazwał.jest to czujnik który znajduje sie nad prawym nadkolem w okragłej puszce i jest podłączony wtyczka oraz wezykiem ktory włąsnie wychodzi z tej przepustnicy! czy moze teraz cos wam przychodzi do głowy?dzieki pozdrawiam
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
dokładnie taką samą miałem w swoim polo..wykąpałem..ją w ekstrakcyjnej ..i było po problemie...ma sie tak swiecić jak ta z Allegro..trio pisze:czesc.znalazłem taka sama przepustnice jak jest w tym polo na allegro oto link do niej
http://allegro.pl/item103558835__przepustnica_vw.html
wiec teraz sie wyjasni co nieco.wyczysciłem wtyczke oraz przepustnice.bylismy równiez na podłaczeniu pod kompa i wykryl tylko jeden bład czujnika ekologicznego chyba jakos tak go nazwał.jest to czujnik który znajduje sie nad prawym nadkolem w okragłej puszce i jest podłączony wtyczka oraz wezykiem ktory włąsnie wychodzi z tej przepustnicy! czy moze teraz cos wam przychodzi do głowy?dzieki pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
Czy ja dobrze rozumiem, że jak na biegu jałowym auto sie toczy to ma inne obroty niz na biegu jałowym gdy stoi??trio pisze:NIEROZUMIE TYLKO DLACZEWGO WCZASIE JAZDY JAK SIE WRZUCI NA LUZ TO OBROTY TRZYMA OK 800-900 A JAK TYLKO STOI AUTO NP NA SWIATłACH CZY POSTOJU OBROTY SZALEJA 500-900 ??
[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 21:11 ]
Po umyciu przepustnicy pozostaje Ci jeszcze wiele do sprawdzenia:trio pisze: A OBROTY NADAL
- silnik krokowy - sprawdzenie elektrycznie
- czjnik temperatury powietrza
- sonda lambda
no i podpięcie do komputera w celu sprawdzenia czy tam jakieś błedy nie wyskakują
aha jeszcze może być coś nie tak z ciśnieniem paliwa
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
tak jak auto sie toczy to obroty silnika sa jednakowe ok 800-900 natomiast na postoju obroty sa od 500-900 faluja no i co mnie dziwi to fakt ze po przekreceniu kierownica (ma wspomaganie) obroty spadaja do nawet czasami 400 i znowu faluja.jutro dalej bedziemy walczyc bede wszystko sprawedzał pokolei moze cos pomoge.dzieki za info i goraco was pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości