Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
Masz na myśli że stamn i mapa nie da odpowiedniego obrazu sytuacji ?
Numquam Desperaveris...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
ewentualnie niech sprawdzi dlaczego odpalac nie chce nie patrzac na mape rozruchowatoffic pisze:Ja proponuje inaczej (wiem, to co napisze jest czasochłonne ale tylko tak się czegoś nauczysz): zrób logi autka, które nie pali na ciepło, potem poszukaj do jego sterownika ori softu, popatrz "milion pińcet" razy na mape startową i sam zrozumiesz co jest nie tak
P.S. oczywiscie logi robisz podczas rozruchu
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
Moje pytanie dotyczy tylko map,przyjmując ze wszystko wcześniej zostało sprawdzone i wszystko jest ok
Numquam Desperaveris...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
nie jest ok kolego bo obroty rozruchu ten z problemem ma na poziomie 180 ..220 a to jest zle:) nawet nie musze podpinac sie pod auto zeby to wiedziec:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
Więc skoro obroty są za niskie podczas rozruchu to nie powinno się rozwiązywać tego problemu podając "wcześniej" paliwo , tylko szukać przyczyny w rozruszniku,kablach itd A takie podlanie przy niższych którym podzespołom grozi najbardziej ?
PS:Widzisz kolego ty nie musisz bo masz już wiedzę, a ja staram się tą wiedzę zdobywać,i jak wiadomo łatwe to nie jest, więc szukam wszędzie punktu zaczepienia by później samemu coś kminić :bigok :
PS:Widzisz kolego ty nie musisz bo masz już wiedzę, a ja staram się tą wiedzę zdobywać,i jak wiadomo łatwe to nie jest, więc szukam wszędzie punktu zaczepienia by później samemu coś kminić :bigok :
Numquam Desperaveris...
Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
Człowieku poczytaj sobie kilka stron wstecz i nie będziesz musiał "kminić" wystarczyło by zwyczajnie pomyśleć. Problem jest stary, znany i opisywany z taką dokładnością że nie będziesz musiał "kminić" wiec poczytaj sobie troche a nie zadawaj takich pytań. W gruncie rzeczy to jest bardzo łatwe! Jeśli tak to zmień sobie kodowanie na automat zamiast "podlewać" z dołu na to samo wyjdzie a do tego po jakimś czasie będziesz wiedział którym podzespołom grozi najbardziejVagoviec pisze:Więc skoro obroty są za niskie podczas rozruchu to nie powinno się rozwiązywać tego problemu podając "wcześniej" paliwo , tylko szukać przyczyny w rozruszniku,kablach itd A takie podlanie przy niższych którym podzespołom grozi najbardziej ?
PS:Widzisz kolego ty nie musisz bo masz już wiedzę, a ja staram się tą wiedzę zdobywać,i jak wiadomo łatwe to nie jest, więc szukam wszędzie punktu zaczepienia by później samemu coś kminić :bigok :
Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
Czyli jednak miałem dobre domysły co do tego podlewania paliwa "wcześniej". Przeczytałem wątek od początku i doszukałem się odpowiednich infoalpha pisze:Człowieku poczytaj sobie kilka stron wstecz i nie będziesz musiał "kminić" wystarczyło by zwyczajnie pomyśleć. Problem jest stary, znany i opisywany z taką dokładnością że nie będziesz musiał "kminić" wiec poczytaj sobie troche a nie zadawaj takich pytań. W gruncie rzeczy to jest bardzo łatwe! Jeśli tak to zmień sobie kodowanie na automat zamiast "podlewać" z dołu na to samo wyjdzie a do tego po jakimś czasie będziesz wiedział którym podzespołom grozi najbardziejVagoviec pisze:Więc skoro obroty są za niskie podczas rozruchu to nie powinno się rozwiązywać tego problemu podając "wcześniej" paliwo , tylko szukać przyczyny w rozruszniku,kablach itd A takie podlanie przy niższych którym podzespołom grozi najbardziej ?
PS:Widzisz kolego ty nie musisz bo masz już wiedzę, a ja staram się tą wiedzę zdobywać,i jak wiadomo łatwe to nie jest, więc szukam wszędzie punktu zaczepienia by później samemu coś kminić :bigok :
Numquam Desperaveris...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
witam
podpowiecie w jakim miejscu w sofcie mozna zmienic sterowanie turbo cisnieniowe na podcisnienie. Zmienilem caly soft od afn , ale afn ma troche inna pompe i mapa nastawnka tez sie rozni. Dlatego chcialbym ori swoj 1z przerobic. Ecu z koncowkami GL i GK
podpowiecie w jakim miejscu w sofcie mozna zmienic sterowanie turbo cisnieniowe na podcisnienie. Zmienilem caly soft od afn , ale afn ma troche inna pompe i mapa nastawnka tez sie rozni. Dlatego chcialbym ori swoj 1z przerobic. Ecu z koncowkami GL i GK
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
DANIEL LHR, nie skumalem... po co zmieniales soft na ten od afn?? nie lepiej obrobic 1z??
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
no wlasnie nie moge wyczaic ktore komorki odpowiadaja za sterowanie turbo , zmienialem cale mapki ale bez rezultatu. Dlatego wsadzilem caly soft od afn.
Podpowiedzialbys gdzie tego szukac?
Podpowiedzialbys gdzie tego szukac?
Re:
Może to ci pomorzeanderllh pisze:Silnik AFN (028906021GH) adresy map:masz jakiś opis jakie mapy są od czego? tzn dawki, ciśnienia, konta wtrysku itp itd
399CC (8x16) - Dawka - Życzenie kierowcy
3BF10 (19x3) - Dawka - Ograniczenie momentu obrotowego
3BFF2 (12x16) - Dawka - Ograniczenie dymienia
39D6E (13x16) - EGR
3CFB0 (17x16) - Napięcie nastawnika
3D2BC (1x1) - Ogranicznik ciśnienia doładowania (tzw. single value limiter)
3D4FE (10x16) - Ciśnienie doładowania
3D67A (10x16) - Ciśnienie doładowania
3D8D8 (10x10) - Ogranicznik ciśnienia doładowania (od ciśnienia atm.)
3FA8E (7x13) - Ogranicznik kąta wtrysku
3FB86 (13x16) - Kąt wtrysku
3BB9E (9x8) - Dawka rozruchowa silnika
3DA3A (13x16) - N75
3DC1C (13x16) - N75
Oprócz powyższych jest mnóstwo innych map (te co wymieniłem są najważniejsze).
W sofie są dwa kodowania, wypisałem adresy map dla drugiego.
Interpretacje map najlepiej zacząć od analizy logów statycznych, jak i dynamicznych.
Dodatkowo zamieszczam oryginalny wsad dla AFN
(zapraszam na PW)
Numquam Desperaveris...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
dzieki
wczesniej jakos zle sie przyjrzalem , teraz widze ze ahu brakuje 2 map od sterowania n75
wczesniej jakos zle sie przyjrzalem , teraz widze ze ahu brakuje 2 map od sterowania n75
-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 20:30
- Lokalizacja: Gliwice/Rybnik
- Kontakt:
Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD
jak dobrze poszukasz to znajdzieszDANIEL LHR pisze:dzieki
wczesniej jakos zle sie przyjrzalem , teraz widze ze ahu brakuje 2 map od sterowania n75
Diagnostyka
Chiptuning
Chiptuning
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości