Powolne schodzenie z obrotow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Powolne schodzenie z obrotow
Czesc, mam kolejny problem.. Wymienialem ostatnio kolo na alternatorze i wszystko niby jest ok.. ale.. Silnik mi schodzi dziwnie z obrotow tzn bardzo wolno a czasem sie nawet zawiesz na okolo 1700. Jechalem ostatnio jakies 50 km i wyczulem na pedale gazu ze jak by sie lekko blokowal wiec to moze byc linka nie? No ale jak jest silnik zimny to fajnie normalnie schodzi z obrotow.. Ale zaraz wyczailem kolejny problem zaczela mi migac kontrolka od oleju (olej jest) i wskazowka z obrotomierza spadla na 0 nawet jak dałem gazu to nic.. pozniej kontrolka zgasla a wskazowka sie ruszyla.. co to za cholerstwo moze znowu byc? cos wycztalem na forum ze jak bateria jest odlaczona na dluzszy czas to cos tam sie przestawia.. POMOCY!
ps Silnik 1.9 TD 1995 r.
ps Silnik 1.9 TD 1995 r.
Powolne schodzenie z obrotow
szukaj słabej masy lub styku w instalacjicinek7l7 pisze: zaczela mi migac kontrolka od oleju (olej jest) i wskazowka z obrotomierza spadla na 0 nawet jak dałem gazu to nic.. pozniej kontrolka zgasla a wskazowka sie ruszyla.
spraw c luz na wałku który wchodzi w pompę od góry i jest do niego zaczepiona linka gazucinek7l7 pisze:wolno a czasem sie nawet zawiesz na okolo 1700.
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
Powolne schodzenie z obrotow
a mniej wiecej gdzie w instalcji tego szukac? od czego zaczać?szukaj słabej masy lub styku w instalacji
A czy te awarie są związane z tym ze rozbierałem alternator i kolo od wala? bo to po tej robocie takie coś mi się zaczęło dziać... a do tego silnik mi dziwnie "miauczy" czego nie slychac jak jest zimny..
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
Powolne schodzenie z obrotow
W kwesti tej spadającej wskazóki to zoabcz czy Ci sie nie ślizga pasek na altku, lub czy po zmianie kółka wszystko tam dobrze podłączone zostało(moze gdzies tam ta masę sprawdź czy wszystko styka), z tego co sie orientuję to obroty są zczytywane właśnie z alternatora, kontrolak od oleju mozę sygnalizowac tez brak jego ciśnienia, więc tutaj tez mozę cos być w paskiem który napędza pompę oleju. Sprawdź naciąg tych wszystkich pasków.
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Powolne schodzenie z obrotow
Witam. Jeżeli ci wolno schodzi silnik z obrotów to nie jest raczej wina elektryczna. Najprawdopodobniej coś nie tak jest z pompą wtryskową. Przypuszczam, że możesz mieć ustawioną za duża dawkę paliwa lub źle ustawiony wydatek resztkowy. A tak przy okazji sprawdź czy pompa nie ma gdzieś nieszczelności.
Więcej na http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +wtryskowa" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro
Więcej na http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +wtryskowa" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Powolne schodzenie z obrotow
Jakie napięcie powinno być na wyjściu W z alternatora? jesli mógłby ktoś zmierzyć i napisać
Znalazłem na forum czy to się zgadza ?
Sygnał sterujący to połówka sinusoidy o wartości szczytowej ok. 15-16 V. Na wolnych obrotach jak podłączymy miernik wyskalowany do pomiaru napięcia stałego (woltomierz) to powinien wskazać ok. 7 V. Przy wyższych obrotach skraca się okres tego sygnału - wzrośnie też wartość pokazywana przez woltomierz.
Dla obrotomierza wartością sterującą jest częstotliwość tych impulsów.
Znalazłem na forum czy to się zgadza ?
Sygnał sterujący to połówka sinusoidy o wartości szczytowej ok. 15-16 V. Na wolnych obrotach jak podłączymy miernik wyskalowany do pomiaru napięcia stałego (woltomierz) to powinien wskazać ok. 7 V. Przy wyższych obrotach skraca się okres tego sygnału - wzrośnie też wartość pokazywana przez woltomierz.
Dla obrotomierza wartością sterującą jest częstotliwość tych impulsów.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Powolne schodzenie z obrotow
skorzystam jeszcze z tematu czy pompa wspomagania podejdzie z golfa 4 do golfa 3 a dokladnie taka:
http://moto.allegro.pl/oryginalna-nowa- ... 72098.html" onclick="window.open(this.href);return false;
moj golfik 3 1.9 td 1995 r
??
http://moto.allegro.pl/oryginalna-nowa- ... 72098.html" onclick="window.open(this.href);return false;
moj golfik 3 1.9 td 1995 r
??
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Powolne schodzenie z obrotow
na oko sa podobne
a tak serio to mam ten sam problem z tego co sie orientuje sa dwa rodzaje chodzi mi odległość koła pasowego od łożyska
a tak serio to mam ten sam problem z tego co sie orientuje sa dwa rodzaje chodzi mi odległość koła pasowego od łożyska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości