Witam.
Mam w aucie silnik o oznaczeniu RP, ale zauważyłem że sobie łyka troszkę oleju, w mróz odpala normalnie ale przez chwile chodzi jakby na 3 gary, i do tego na wolnych obrotach czasami mrugnie kontrolka od ciśnienia oleju, czyli oceniając stan silnika jest "taki sobie"
Nie chce pchać się w remont, mam też takie wyjscie: leży u mnie w garażu słupek silnika prawdopodobnie 1.6 PN lub 1.8 RH(brak alternatora i gaźnika) silnik w stanie bardzo dobrym po wymianie rozrządu. I teraz jakbym wsadził go zamiast mojego RP i zostawił osprzęt z RP to będzie to jakoś jechać? Bo chodzić powinien normalnie na tym osprzęcie? Ktoś może robił już taką przekładkę lub się spotkał? ile to tak miej wiecej będzie miało koni? Chyba wiecej niż 70?
Wymiana silnika?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana silnika?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
Wymiana silnika?
jeśli masz taki słupek do zmieniaj i będzie gitara. gdzieś czytałem ze 1.6 to ten sam blok co 1.8 różnica tylko w skoku tłoka -ale skok uzyskujesz poprzez wykorbienie min. takze sam musisz ocenić w jakim stanie masz stary silnik.więc na pewno będzie git-skoro twierdzisz ze zdrowy to dużo roboty nie ma ....
jak wsadzisz 1.6 na mono wtrysku to 75 będzie. natomiast 1.8 gx powinien mieć te 90 i zmiana sprzętu nie stanowi problemu i będzie to jechało-bez obaw -bo zmieniasz na" ten sam" silnik
jak wsadzisz 1.6 na mono wtrysku to 75 będzie. natomiast 1.8 gx powinien mieć te 90 i zmiana sprzętu nie stanowi problemu i będzie to jechało-bez obaw -bo zmieniasz na" ten sam" silnik
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
Wymiana silnika?
Możesz rozwinąć skrót AFR bo nie za bardzo kojarzę co to.tecno pisze:po wszystkim sprawdz AFR
A jeszcze jak ze spalaniem? będzie jakaś różnica jak to będzie PN?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
Wymiana silnika?
myśle że spalanie będziesz miał na normatywnym poziomie tzn takie jakie miałeś a może o literek mniej
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
Wymiana silnika?
AFR czyli Air Fuel Ratio czyli stosunek powietrza do paliwa. oznacza to ze przy modyfikacjach silnika czy jest to modyfikacja turbo czy NA zmienia sie afr. podczas kiedy masz mieszanke uboga to temperatura w komorze spalania znacznie rosnie i grozi wypaleniem zaworow oraz rozpuszczeniem tlokow i pierscieni. w przypadku mieszanki bogatej paliwo podmywa panewki i pierscienie przez co tracisz smarowanie i w rezultacie zacierasz silnik. pomiar afr wykonywany jest sonda szerokopasmowa i srednio kosztuje 50pln
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości