1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
Obadaj sprawę z wężami, króćcami i każdym połączeniem z płynem . Ja dość chwile walczyłem zanim opanowałem sprawę, a najlepsze jest to, że wąż od chłodniczki oleju wymieniałem dwa razy, po jeden po pół roku sparciał. Co do grzania, tak jak radzi kolega Michał_1977 opóźnij kąt wtrysku, albo zafunduj golfowi zegarowe ustawienie Co do ciśnienia na turbie nie oszukuj się Trzeba iść do przodu a się nie cofać
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
Fahoo, właśnie zgłupiałem i chyba znikąd.. Nie wiem nic.. W każdym razie jak silnik już zaskoczył, i wszystko spryskaliśmy Benzyną ekstrakcyjną po czym wydmuchaliśmy to.. I się silnik nagrzał wszystko znikło... No wszystko... Na uszczelce nie ma ani śladu... Więc to pojawianie się wody to były moje fanaberie pewnie... Ale wtedy dał bym sobie rękę uciąć że tam ciekło.. Bo się pojawiało.. Ale to pewnie ropa spływała jak odpowietrzałem układ, i woda się skropliła z garazu (w końcu blaszak) Nie wiem Ważne że chodzi i nic nie cieknie
Q_mac, no z tym ciśnieniem to właśnie nie wiem.. Dłuuugi czas śmigałem na 1.5 bara... Na zwykłej uszczelce.. Wielu pokazałem co golfina potrafi.. I trochę za tym będę tęsknił.. Ale na razie mam dość przygód i się troszkę boje... Ale znając mnie to trochę czasu minie, pokaże się śliczny asfalt, założę ATS'ki to się zrobi "MOCY PRZYBYWAJ"
W tej pompie jeszcze muszę zrobić gov moda i łukiego.. Bo jeszcze nie ma Mimo to jad jest
Najgorsze jest to że czeka mnie przegląd w następnym tygodniu.. I się boję że golfina obleje....
Q_mac, no z tym ciśnieniem to właśnie nie wiem.. Dłuuugi czas śmigałem na 1.5 bara... Na zwykłej uszczelce.. Wielu pokazałem co golfina potrafi.. I trochę za tym będę tęsknił.. Ale na razie mam dość przygód i się troszkę boje... Ale znając mnie to trochę czasu minie, pokaże się śliczny asfalt, założę ATS'ki to się zrobi "MOCY PRZYBYWAJ"
W tej pompie jeszcze muszę zrobić gov moda i łukiego.. Bo jeszcze nie ma Mimo to jad jest
Najgorsze jest to że czeka mnie przegląd w następnym tygodniu.. I się boję że golfina obleje....
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
Marcin997, najwazniejsze światła i hamulce jak tu będzie ok to przeglad przejdzie
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
No właśnie.. Światła są.. Hamulce też git.. tylko nie wiem jak tył.. Bo mam rozwalony korektor siły hamowania.. Więc nie wiem jak to będzie.. I nie wiem co diagnosta powie na mój totalny przelotowy wydech.. Jak ja od samego kolektora mam rure.. Nawet na samym końcu nie mam końcowego tłumika tylko kończy się rurą..
I nie wiem czy w ogóle wjadę na rolki Jak mój brat swoim mk3 miał problem... Już się ślizgał dokładką.. A mój jest niższy od jego.. Tu będzie problem...
I nie wiem czy w ogóle wjadę na rolki Jak mój brat swoim mk3 miał problem... Już się ślizgał dokładką.. A mój jest niższy od jego.. Tu będzie problem...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
Na mojego Mk2, diagnosta powiedział że sporo serca włożyłem w samochód i do niczego się nie przyczepił.. Ale ja nie mam gleby, ani przelotowego tłumika Tylko kat wyleciał A reszta ok, tylko mi się coś zaczyna tłuc w prawym tylnim kołem
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
A po co Łukiego? Gova i timing,to rozumiem,ale Łukiego robi się wtedy,gdy zwiększasz tłoko-rozdzielacz itd,bo wtedy to mus,żeby wystoić pompęMarcin997 pisze:muszę zrobić gov moda i łukiego
Jeżeli nie drze się bardzo,to nie powinien się czepiać,chyba,że nadgorliwy...Marcin997 pisze:co diagnosta powie na mój totalny przelotowy wydech
Zdejmujesz dokładkę i heja na rolkiMarcin997 pisze:I nie wiem czy w ogóle wjadę na rolki
1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
niektórym nie pomaga zdjęcie hokejaMichał_1977 pisze:Zdejmujesz dokładkę i heja na rolki
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
1.6 td po zmianie uszczelki zaczęło cieknąć
Michał_1977, na timing to jeszcze za cienki bolek jestem No wydech się nie drze.. Normalnie jak seria prawie Tylko może jakości wykonania się czepić.. Bo to są zwykłe rury 2". Jeszcze muszę pipe wywalić.. Bo ten przelot to taki mniej więcej jest.. Od miejsca w którym jest kat do końca jest 2" ale przed jest mniejsza więc to najbardziej zamula.. Będę musiał zastosować plecionkę i heja
Dokładki nie zdejmę.. Nie chce mi się Jest przykręcona na 14 śrubach Żeby nie uciekła.. Ale bardzo jest podatna więc potrafi się ugiąć nawet 90' tylko boję się o reszte... Kolega seryjnym mk2 gtd wjeżdżając na rolki mało nie przywalił a co dopiero ja?? Ale kij... Byle miska została reszta baja
Martwią mnie tylko tylne hamulce przez ten korektor.....
Dokładki nie zdejmę.. Nie chce mi się Jest przykręcona na 14 śrubach Żeby nie uciekła.. Ale bardzo jest podatna więc potrafi się ugiąć nawet 90' tylko boję się o reszte... Kolega seryjnym mk2 gtd wjeżdżając na rolki mało nie przywalił a co dopiero ja?? Ale kij... Byle miska została reszta baja
Martwią mnie tylko tylne hamulce przez ten korektor.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości