[MK3 1Z] N75 - układ tych cholernych wężyków
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam dużo jest tutaj mowy o słynnym "n75"ja z nim zbytnio nie miałem doczynienia,ale teraz chyba bede miał,z powodu spadku mocy takze 1z.Do zabawy mam vag wersja 2,5.Przepływomierz czysty zadnych błedów,a jednak cos jest nie tak;(.Gdy zaczynałem przygode z tdi nie wiedziałem co jest do czego.Po wyciagnieciu przepływki siatka bezpośrednio na nim była zasyfiona w 75%.Po oczyszczeniu nie ten rabbit(taka wersja:)Ładnie i sprawnie zbierał sie juz od 1600-1700 obrotów(roznica naprawde duza),po 2 tygodniach spadek mocy powrocił jednak z narastało to z biegiem czasu.Moze teraz zawinił n75?A i jak rozpoznam ze właczył sie tryb awaryjny.Pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Manoldt jeżeli złapał by tryb awaryjny to napewno wypluło by bład na Vagu ( najczęsciej błąd 00575) Musisz zrobić diagnozę dynamiczną Vagiem wtedy okaże się czy wszystko ok ponieważ to że przepływka jest czysta nie znaczy że jest okManoldt 120 pisze:A i jak rozpoznam ze właczył sie tryb awaryjny.
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: śr sty 30, 2008 17:58
- Lokalizacja: strzelno
- Kontakt:
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Tak, ale na jazdę próbną, nie dłużej... Przy zwykłej turbinie jak w MK3 są czerwone i niebieskie a elektrozawór jest metalowy. Jeśli masz turbinę o zmiennej geometrii to zamienia się zawory N75 i N18, też w celu sprawdzenia. Ale ludzie! Tak się samochodu nie naprawia! kilkadziesiąt do 150 zł to nie majątek przy cenie Golfa MK4macias_hit pisze:teraz pytanie chcialbym go ominac
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: śr sty 30, 2008 17:58
- Lokalizacja: strzelno
- Kontakt:
Czyli nie moge złaczyć 2 przewodow?? tylko musze zamieniac zawory?? A jak polacze wezyki tak jak w mk3 to cos sie stanie/??Grzesiekk1982 pisze:Tak, ale na jazdę próbną, nie dłużej... Przy zwykłej turbinie jak w MK3 są czerwone i niebieskie a elektrozawór jest metalowy. Jeśli masz turbinę o zmiennej geometrii to zamienia się zawory N75 i N18, też w celu sprawdzenia. Ale ludzie! Tak się samochodu nie naprawia! kilkadziesiąt do 150 zł to nie majątek przy cenie Golfa MK4
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: śr sty 30, 2008 17:58
- Lokalizacja: strzelno
- Kontakt:
NO ja znalazłem je widzę je dobrze, tylko pytam czy moge do testu odlaczyc n-75 i polaczyc ra zazem te przewody ktoe zaznaczylem na zdjeciu>>?? Wlepke w bagarzniku mam taka : I czy ten przytarty wężyk od n-75 moze miec wplyw na przymulanie i do czego on idzie??
Ostatnio zmieniony czw kwie 17, 2008 20:23 przez macias_hit, łącznie zmieniany 2 razy.
witam wszystkich miłosników mk3. mam taki sam problem ze z wezykami podłączonymi do n 75 na 4 i 5 biegu dochodzi mi do 3 tys obrotów i dalej juz nie przyspiesza gdy zmostkowałem czerwony i niebieski wezyk nadal jest to samo nie sprawdzałem dokładnie wezykówale nie widac zeby były gdzies uszkodzone. wiec wie moze ktos w czym zecz ??? z góry dziekuje i pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
- Lokalizacja: Swinoujscie
- Kontakt:
Mialem to samo, po zmostkowaniu wszystko smiga jak trzeba auto ladnie przyspiesza nie wpada juz w tryb awaryjny, czyli N75 do wymiany. Zamowilem zaworek firmy Pierburg czyli taki sam jaki mam teraz zamontowany za 200zl. Dzieki za dobre informacje
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 17:13 przez FollowMe, łącznie zmieniany 1 raz.
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
odgrzebie kotleTa:
czy uszkodzona przepływka która tnie dawke moze być powodem podwyszonego spalania?
robiliśmy logi itp, przed czyszeniem przepływki i po.... odczyty te same
ktos moze mi powiedzieć prawdę
[ Dodano: 31 Mar 2010 16:50 ]
tu temat z logami: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=317166
czy uszkodzona przepływka która tnie dawke moze być powodem podwyszonego spalania?
robiliśmy logi itp, przed czyszeniem przepływki i po.... odczyty te same
ktos moze mi powiedzieć prawdę
[ Dodano: 31 Mar 2010 16:50 ]
tu temat z logami: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=317166
:-)
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie wiem co oznaczają te cyferki bo nie mam takiego bajeru ale auto w trybie awaryjnym najczęściej jedzie jak by chciało a nie mogło i najczęściej do 120 km/h maxaurii pisze:a jak rozpoznać że auto jest w trybie awaryjnym???? np na wyświtlaczu jak auto odpalam miga mi przez chwile cyferki 10 02 ... co to oznacza????
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
[MK3 1Z] N75 - układ tych cholernych wężyków
sluchajcie a co bedzie jak np pomyli sie polaczenie wezykow w n75 czarny z niebieskim czarny prosto a niebieski pod katem 90 stopni (motor 1.9 tdi 1Z )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości