problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z obrotami
Witam serdecznie zwracam się o pomoc czytelników forum bo nie znalazłem odp. na mój problem. Mam golfa 2 1.6 benzyna silnik PN na gaźniku 2E2 i ostatnio mam z nim problem gdy odpalę go rano na benzynie(pali od strzała) wchodzi ładnie na obroty lecz po chwili spada z obrotów dusi go aż prawie gaśnie muszę go trzymać na lekkim gazie żeby nie zgasł. Po ok.2minutach trzymania go na gazie już jest wszystko dobrze obroty wracają do normy,myślę czy to nie jest wina czujnika temperatury jeśli się mylę proszę o inne wskazówki. Pozdrawiam
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
problem z obrotami
Albo masz gaźnik 2EE, a nie 2E2, albo nie masz silnika PN, albo masz silnik PN do którego ktoś wstawił gaźnik 2E2. Silnik PN zawsze miał gaźnik 2EE. Upewnij się co do typu i daj znać.
Ostatnio zmieniony ndz sty 23, 2011 23:15 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
problem z obrotami
Lipek81, Wszystko co napisałem się zgadza nawet z książka patrzyłem w tym silniku był gaźnik 2E2 lub 2EE
problem z obrotami
Lipek81, Wszystko co napisałem się zgadza nawet z książka patrzyłem w tym silniku był gaźnik 2E2 lub 2EE
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z obrotami
basiur3, nie dubluj postów, oraz wiedz źle czytałeś, PN ma 2EE, a RF lub EZ o tej samej pojemności Pierburg 2E2. Więc daj fotki, a jeśli jesteś pewien że to 2E2 - zainteresuj się działaniem siłownika pull down czy właściwie steruje przepustnicą rozruchową. Najczęstsza usterka to pęknięcie w nim membrany
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
problem z obrotami
Był tylko 2EE. Jeżeli był 2E2 to ten silnik nie miał oznaczenia PN. W jakiej książce to wyczytałeś?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości