problem z obrotami

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

basiur3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 19:40

problem z obrotami

Post autor: basiur3 » pt sty 21, 2011 15:01

Witam serdecznie zwracam się o pomoc czytelników forum bo nie znalazłem odp. na mój problem. Mam golfa 2 1.6 benzyna silnik PN na gaźniku 2E2 i ostatnio mam z nim problem gdy odpalę go rano na benzynie(pali od strzała) wchodzi ładnie na obroty lecz po chwili spada z obrotów dusi go aż prawie gaśnie muszę go trzymać na lekkim gazie żeby nie zgasł. Po ok.2minutach trzymania go na gazie już jest wszystko dobrze obroty wracają do normy,myślę czy to nie jest wina czujnika temperatury jeśli się mylę proszę o inne wskazówki. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: Lipek81 » pt sty 21, 2011 16:18

Albo masz gaźnik 2EE, a nie 2E2, albo nie masz silnika PN, albo masz silnik PN do którego ktoś wstawił gaźnik 2E2. Silnik PN zawsze miał gaźnik 2EE. Upewnij się co do typu i daj znać.
Ostatnio zmieniony ndz sty 23, 2011 23:15 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.



basiur3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 19:40

problem z obrotami

Post autor: basiur3 » ndz sty 23, 2011 22:21

Lipek81, Wszystko co napisałem się zgadza nawet z książka patrzyłem w tym silniku był gaźnik 2E2 lub 2EE



basiur3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 19:40

problem z obrotami

Post autor: basiur3 » ndz sty 23, 2011 22:21

Lipek81, Wszystko co napisałem się zgadza nawet z książka patrzyłem w tym silniku był gaźnik 2E2 lub 2EE



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z obrotami

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 23, 2011 23:13

basiur3, nie dubluj postów, oraz wiedz źle czytałeś, PN ma 2EE, a RF lub EZ o tej samej pojemności Pierburg 2E2. Więc daj fotki, a jeśli jesteś pewien że to 2E2 - zainteresuj się działaniem siłownika pull down czy właściwie steruje przepustnicą rozruchową. Najczęstsza usterka to pęknięcie w nim membrany


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: Lipek81 » ndz sty 23, 2011 23:13

Był tylko 2EE. Jeżeli był 2E2 to ten silnik nie miał oznaczenia PN. W jakiej książce to wyczytałeś?



asderty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt gru 21, 2010 17:41
Lokalizacja: Pozezdrze

problem z obrotami

Post autor: asderty » pn sty 24, 2011 10:26

sprawdź czy po prostu chodzi ssanie :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości