Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
A tera mój typ który mnie cięgle nęka i aż mnie korci aby założyć temat "szukam przeciwnika na kreskę".
Moja żaba 106KM czy PF w benzynie 107KM ? Do powiedzmy 170km/h
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
człek teraz podpinam się do zdania BENITO, bez GOV moda PF zrobi z ciebie wiatrak
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
człek, do 110-120 masz szanse, potem już nie, rób gova.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
czlek rzadko ktory PF trzyma moc Ty natomiast masz ja rzeczywiscie i obstawiam ze dlatego wygrasz. A co do gov moda to nie wiem co on ma dawac przy wiekszych predkosciach, dopiero ma znaczenie ale przy ponad 180 bo tam juz moc spada(4,5k rpm) w TD ktory nie jest pomodzony. I tak generalnie to obstawialbym ze benzynka do 100 bedzie z przodu ale kolo 160 to raczej juz ty nawet jezeli GTI zdrowy
Focus RS mk3 Nitrous Blue
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
wozekGTD, pompa tnie dawkę znacznie wcześniej i zależy to od obrotów silnika a nie od prędkości, bo to można skompensować biegiem. Pompa zaczyna ciąć dawkę już powyżej 3500 rpm. Dzięki gov modowi wzrasta dynamika w górnym zakresie obrotów oraz zwiększa się v-max auta.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
człek, ja sie bralem z bratowym PFem i jak jego silnik nie do konca szedl jak trzeba to szlismy prawie rowno tzn nie moglem go dogonic ale odlegosc sie nei zmieniala, po regulacjach i wymianach bez problemu by mnei zrobil
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
BENITO problem w tym ze przy malej turbince(t2) i tak nie dostarczymy dostatecznie duzo powietrza powyzej 3500tys obr. Sam testowalem golfa przed gov modem i po i moc na kolach wg gtecha sie nie zmienila. Fakt auto poprostu pozniej tracilo moc wiec pewnie moc srednia w wyzszym zakresie obrotow byla ciut wyzsza ale to nie przepasc. Z tego co pamietam cwiartka z 17,4 spadla na 17,2(pelny bak, szerokie opony i 2 osoby+ mega upal:P).
Focus RS mk3 Nitrous Blue
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Wiem że to małe turbo, ale 1,5 bara potrafi napompować, a człek, regulował je na cięgnie i zrobił 1.2 bara zamiast wrzucić MBC, dlatego ma jeszcze rezerwy i uważam że można je wykorzystać i nie gadaj że w mega upale z 2 kolegami robiłeś gova by zaraz go sprawdzać bo w to ci nie uwierzę .
Podejrzewam że sporo dało by założenie przelotowego IC, ponieważ oryginalny jest 2-przebiegowy (tj. powietrze robi w nim nawrót 180 stopni), co przy T2 przyczyni się do widocznego wzrostu osiągów gdyż małe turbo bardziej grzeje powietrze.
Podejrzewam że sporo dało by założenie przelotowego IC, ponieważ oryginalny jest 2-przebiegowy (tj. powietrze robi w nim nawrót 180 stopni), co przy T2 przyczyni się do widocznego wzrostu osiągów gdyż małe turbo bardziej grzeje powietrze.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Nie, gov moda zrobil mi pompiarz a mierzylem w upale bo mialem gtecha tylko na pare godzin no i w bardzo podobnych warunkach robilem pomiar kilka dni wczesniej przed governorem .
Focus RS mk3 Nitrous Blue
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Poczekamy zobaczymy, chyba niedługo będzie mbc u niego, tak coś ptaszki ćwierkają
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Będzie na 100% na dniach , tylko ciekawe ile napompuje bo na sztandze ciężko mi przekroczyć 1,2b, nie da się już założyć na ucho. Dziwne, bo turbo raczej zdrowe, zero luzów wzdłużnych/poprzecznych, suche i szybko wstaje, przy 2k obrotów już ma pełne doładowanie.
Wtedy poszukam jakiegoś PF-a do sprawdzenia ; )
Wtedy poszukam jakiegoś PF-a do sprawdzenia ; )
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
człek, wywal tłumik środkowy - nic nie daje tylko jest potężnym zbiornikiem na sadzę, na przeglądzie się nie czepią a różnica będzie. Poza tym została jeszcze trąbka w puszce filtra, chyba jeszcze ją masz.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- pavo71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 826
- Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
A panowie BMW e36 compakt 2,3 benzyna 170 km vs VW golf AJM+ (141km, 352nm) ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości