Po wymianie skrzynki bezpieczników pojawił się problem otóż:
-auto nie odpala,jak chce zapalić to rozłącza akumulator
-po przekręceniu na zapłon nie palą się kontrolki w liczniku
-nie działają el.szyby i podświetlenie przycisków od nich
po ponownym podłączeniu akumulatora gdy przekręcę na zapłon działają:zegary,pozycje,długie,radio,central,podświetlenie licznika,nawiew,w momencie gdy chce zapalić prąd jest odłączany.Kable w skrzynce raczej są podpięte prawidłowo-blokada się zamyka,bezpieczniki są wszystkie sprawne,akumulator naładowany.Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły to pisać.
ps.Pomocny był by schemat podłączenia kabli do skrzynki bądź zdjęcie(wiem że nie możliwe do zrobienia ale może ktoś ma takowe z uciętymi kablami czy coś )
Problem po wymianie skrzynki bezpieczników
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po wymianie skrzynki bezpieczników
moze pomorze http://vwgolf.pl/porady/skrzynka/" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem po wymianie skrzynki bezpieczników
- w golfie mk3 nie ma żadnego przekaźnika, stycznika czy innego elementu, który odłączałby akumulator. Co rozumiesz poprzez pojecie "rozłącza akumulator"? Jak włączysz lampkę oświetlenia wnętrza, to tez się wyłącza podczas próby odpalenia?VR_fahrer pisze:-auto nie odpala,jak chce zapalić to rozłącza akumulator
- wtyczki pasuja do panelu tylko w jedno miejsce, każda wtyka ma swoją pozycje - nie da rady ich powkładać inaczej.VR_fahrer pisze:ps.Pomocny był by schemat podłączenia kabli do skrzynki bądź zdjęcie(wiem że nie możliwe do zrobienia ale może ktoś ma takowe z uciętymi kablami czy coś )
Wygląda jakbyś miał jakiś problem z napięciem +12V po zapłonie (linia 15).
Ewentualnie pisz na priv, albo GG, bo widzę, ze jesteś z Gdańska, to mamy blisko do siebie.
Problem po wymianie skrzynki bezpieczników
Podaj pszyczyne dlaczego wymieniales skrzynke bo moze problem jest taki sam jak na tamtej skrzynce i jaki typ auta bezyna czy diesel
Ostatnio zmieniony ndz sty 23, 2011 13:30 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Problem po wymianie skrzynki bezpieczników
vr6,wymieniałem bo wypaliło mi się gniazdo od pompy paliwajeryk10 pisze:Podaj pszyczyne dlaczego wymieniales skrzynke bo moze problem jest taki sam jak na tamtej skrzynce i jaki typ auta bezyna czy diesel
aku świeżo ładowany a klemy wyczyszczoneedzio pisze:Słaby aku,lub kontakt klem itp..
na zdjęciach innych skrzynek zauważyłem że nie podpiełem jednego małego czerwonego kabelka i chyba w tym tkwi problem
vwpomorze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości