ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
silnik to 2,0 ADY
jak ustawić dobrze zapłon z pomocą VAGa
z tego co wiem należy:
podłączyć kompa na uruchomionym silniku wejść w blok pomiarów w jakimś programie i blok 4 oraz pozycja 4 i wartość powinna być jak najbliższa 0, jeśli odbiega to wystarczy pokręcić aparatem w którąś stronę aż osiągnie się pozycje najbliższą 0
czytałem też gdzieś iż zeby poprawnie ustawić zapłon należy wprowadzić sterownik w tryb serwisowy
jakiś porady / opisy
jak ustawić dobrze zapłon z pomocą VAGa
z tego co wiem należy:
podłączyć kompa na uruchomionym silniku wejść w blok pomiarów w jakimś programie i blok 4 oraz pozycja 4 i wartość powinna być jak najbliższa 0, jeśli odbiega to wystarczy pokręcić aparatem w którąś stronę aż osiągnie się pozycje najbliższą 0
czytałem też gdzieś iż zeby poprawnie ustawić zapłon należy wprowadzić sterownik w tryb serwisowy
jakiś porady / opisy
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
zielu, znalazłem tylko ew jak moduł zapłonu spr,jeśli cie to urządza
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
Sprawdź w bloku 7 pierwsza i druga pozycja i podaj ,powiem ci co dalej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz sie 15, 2010 12:36
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
WItam. Jak miożecie to rozwincie wypowiedz na forum, tutaj w temacie a nie na PW wszytsko..
Inni tez by chcieli skorzystac
Sam męcze się z zapłonem w ADY i nie wiem co i jak..
Inni tez by chcieli skorzystac
Sam męcze się z zapłonem w ADY i nie wiem co i jak..
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
to skorzystaj z tego co naisałem.yamahayzfr16 pisze:Sam męcze się z zapłonem w ADY i nie wiem co i jak..
edzio pisze:Sprawdź w bloku 7 pierwsza i druga pozycja i podaj ,powiem ci co dalej
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
to akurat dla diesla PD synchro wałka.zielu pisze:podłączyć kompa na uruchomionym silniku wejść w blok pomiarów w jakimś programie i blok 4 oraz pozycja 4 i wartość powinna być jak najbliższa 0,
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
edzio,
a wiec blok 7 i pierwsze dwie pozycje to:
58.0 i 6.0
i z tego co widze to chyba mieści sie w zakresie prawidłowym
a wiec blok 7 i pierwsze dwie pozycje to:
58.0 i 6.0
i z tego co widze to chyba mieści sie w zakresie prawidłowym
Re: ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
Oki... To super
A co gdyby wartości były inne?
Pytam z chęci posiadania wiedzy i na przyszłość na wszelki wypadek oraz dla potomnych
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
A co gdyby wartości były inne?
Pytam z chęci posiadania wiedzy i na przyszłość na wszelki wypadek oraz dla potomnych
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
kręcisz aparatem i sprawdzasz wartości w ramkachzielu pisze:A co gdyby wartości były inne?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
A co może być powodem że w te dwa parametry to 22 i 27? Jak kręcę aparatem to zmienia się tylko w tych okolicach - daleko od normy. Dodam że sporadycznie występował błąd czujnika Halla i z tego powodu został on wymieniony, ale to nie pomogło, dalej nie da się ustawić zapłonu. A muł jest straszny i żre paliwo jak oszalały. Dodam, że problem pojawił się po wymianie rozrządu - nie wiem co to może mieć wspólnego. Proszę o pomoc
Re: ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
powodem może być źle ustawiony rozrządstefan1k pisze:A co może być powodem że w te dwa parametry to 22 i 27? Jak kręcę aparatem to zmienia się tylko w tych okolicach - daleko od normy. Dodam że sporadycznie występował błąd czujnika Halla i z tego powodu został on wymieniony, ale to nie pomogło, dalej nie da się ustawić zapłonu. A muł jest straszny i żre paliwo jak oszalały. Dodam, że problem pojawił się po wymianie rozrządu - nie wiem co to może mieć wspólnego. Proszę o pomoc
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości