a moim zdaniem kupić od Bóg wie kogo używane zawieszenie to tak jak wlac na serwisie olej przepracowany!!!
Wolał bym sezon odpuścić, uzbierać parę zł i kupić nowe czy to amory czy springi czy cały zawias...
Przecież od tego też zależy prowadzenie auta, trzymanie się drogi i ogólnie rzeczbiorąc bezpieczeństwo.
No chyba że wiesz że takie rzeczy są od kolegi, zrobił mały przebieg na nich i chce coś innego, to wtedy rozumiem. Ale żeby sobie kupić używke zawieszenia to nie rozumiem.
Uzbieraj parę zł, kup raz nowe, porządne i firmowe i pojeździsz na tym nie dość że 3razy dłużej, będziesz miał gwarancje to i nie będzie strachu że amor puści albo spring pęknie.
GOLF IV po wymianie sprezyn na -30
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 12:21
GOLF IV po wymianie sprezyn na -30
a co powiecie bo jest zawieszenie cale, technix roczne obniza -45 za 350.. warta? dosc ta firma? zeby hajnie wygladaloo i zeby saie hajnie jezdzilo..
GOLF IV po wymianie sprezyn na -30
o ta masz temat na forum to poczytaj
pamieataj by dopasowac do silnika!
pamieataj by dopasowac do silnika!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości