Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
PiPoL, pamiętaj że " biednemu zawsze wiatr w oczy".
Ja dałem za przesyłkę 6.5zł :d i dzwoniłem do tego sklepu co wystawiał te czujniki na allegro, czy da się dopłacić do ubezpieczenia tej przesyłki ( miałem już parę razy otwartą przesyłkę, jak komuś też wysyłałem to też były często otwierane, a i paczki dla żołnierzy w Afganistanie też okradli i zawsze rozgrzebane paczki miałem w okresie świątecznym ). Powiedzieli mi w tym sklepie, że robią wysyłki ( czy zamawiają kuriera poczty ) przez program, czy jakoś tak i w tym programie nie mają opcji ubezpieczenia i że jak chce mieć z ubezpieczeniem to zostaje kurier, ale mi się nie spieszyło, przecież miałem auto na chodzie i wydać 20zł więcej też mi się nie widziało.
Takie OT:
Raz miałem przygodę z kurierem DHL. Jechałem za busem DHL z kumplem, jego autem i w tym busie otworzyły się tylne drzwi i zaczęły wypadać paczki na drogę ( parę rozjechaliśmy ). Facet nie reagował na światła i trąbienie, a dopiero doścignęliśmy na światłach ( było to w centrum miasta ). Przez okno powiedzieliśmy mu co i jak i tylko było " o kur #&%$ !!! ".
Ja dałem za przesyłkę 6.5zł :d i dzwoniłem do tego sklepu co wystawiał te czujniki na allegro, czy da się dopłacić do ubezpieczenia tej przesyłki ( miałem już parę razy otwartą przesyłkę, jak komuś też wysyłałem to też były często otwierane, a i paczki dla żołnierzy w Afganistanie też okradli i zawsze rozgrzebane paczki miałem w okresie świątecznym ). Powiedzieli mi w tym sklepie, że robią wysyłki ( czy zamawiają kuriera poczty ) przez program, czy jakoś tak i w tym programie nie mają opcji ubezpieczenia i że jak chce mieć z ubezpieczeniem to zostaje kurier, ale mi się nie spieszyło, przecież miałem auto na chodzie i wydać 20zł więcej też mi się nie widziało.
Takie OT:
Raz miałem przygodę z kurierem DHL. Jechałem za busem DHL z kumplem, jego autem i w tym busie otworzyły się tylne drzwi i zaczęły wypadać paczki na drogę ( parę rozjechaliśmy ). Facet nie reagował na światła i trąbienie, a dopiero doścignęliśmy na światłach ( było to w centrum miasta ). Przez okno powiedzieliśmy mu co i jak i tylko było " o kur #&%$ !!! ".
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
No cóż, ja jestem po rozmowie z kurierem i dzisiaj paczki tez nie dostane... Grubo...
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Witam!PiPoL pisze:Cóż, sam to ja tego nie zrobię. Nawet nie wiem o czym Ty piszesz;p
Pompa pracuje po przekręceniu klucza na 100%.
Niestety, ciepłe kable nic nie dały, za 4 razem odpalił... Tyle, że mówię, jak już odpali to od razu chodzi ok, nie faluje ani nic...
Panowie, czym jest to coś na focie, i czemu po wyjeciu wtyczki z tego może odpalać od razu?
Dokładnie to nie wiem musiałbym to widzieć w aucie u siebie akurat mam ten sam silnik
Sprawdź jeszcze aparat zapłonowy , cewka zapłonowa-czy po przejechaniu kilku kilometrów i wyłączeniu silnika jest po chwili dalej gorąca???Ja tak miałem to cewka się kończyła ,mam teraz założoną nową tak samo jak aparat zapłonowy , kable i świece NGK
I jakoś jeździł do października aż stał się problem z elektryką przy wtryskach-pisałem o tym-za parę dni odbieram autko A jeśli to nie cewka ani aparat to rozrusznik może się kończy-ja swój regenerowałem i jeszcze jedno sprawdź regulator biegu jałowego(silnik krokowy-jest na górze przy silniku ) bo to może być to.Też miałem z tym problemy, można by książke napisać Pozdrawiam i powodzenia.
Festina lente!!
moja Lalunia:P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=440963" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam lampy Hella Black do MK3 ,
moja Lalunia:P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=440963" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam lampy Hella Black do MK3 ,
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
No comments
PiPoL. no to masz GRUBO z tym kurierem ( pewnie ładnie się tam wku...wiasz ) !!! Ja jestem dosyć zadowolony z zakupu, a jeszcze bardziej że wziąłem przesyłkę Pocztą Polską ( list polecony priorytetowy za 6.50zł ).
PiPoL. no to masz GRUBO z tym kurierem ( pewnie ładnie się tam wku...wiasz ) !!! Ja jestem dosyć zadowolony z zakupu, a jeszcze bardziej że wziąłem przesyłkę Pocztą Polską ( list polecony priorytetowy za 6.50zł ).
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Grubo to już mało powiedziane, po 70 telefonach nadal sie nigdzie nie dodzwoniłem w tej poje*** firmie. Nic, w poniedziałek zamawiam znowu.
Yeah, w końcu ma go mój kurier:D Rano o 7 odbieram, potem do roboty i zobaczymy czy po 12h auto odpali:D Może uda mi się innym autem jechac po czujnik, to już rano bede wiedział czy odpala czy nie:)
Yeah, w końcu ma go mój kurier:D Rano o 7 odbieram, potem do roboty i zobaczymy czy po 12h auto odpali:D Może uda mi się innym autem jechac po czujnik, to już rano bede wiedział czy odpala czy nie:)
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
.
Ostatnio zmieniony sob gru 18, 2010 22:58 przez PiPoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
OK, odebrałem rano czujnik i wielki ch**... Nadal to samo z odpalaniem:(:( jestem załamany...
Czy ktoś ma pomysł dlaczego na używanym czujniku oryginalnym z żółtą opaską auto odpala ale nierówno chodzi, a na nowym oryginalnym czujniku z niebieską opaską auto odpala za 3 razem a potem chodzi OK?
Czy ktoś ma pomysł dlaczego na używanym czujniku oryginalnym z żółtą opaską auto odpala ale nierówno chodzi, a na nowym oryginalnym czujniku z niebieską opaską auto odpala za 3 razem a potem chodzi OK?
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Może ten żółty czujnik przekłamuje ( zaniża temperaturę bardziej niż jest ) i silnik dostaje więcej paliwa niż powinien i dla tego odpala, a winna temu jest zupełnie inna część.
Spróbuj odpalić auto odłączając krokwy, zaślepiając otwór w dolocie, jak i ten w przewodzie od korokowca.
Zamkniesz w ten sposób bypass powietrza.
Spróbuj odpalić auto odłączając krokwy, zaślepiając otwór w dolocie, jak i ten w przewodzie od korokowca.
Zamkniesz w ten sposób bypass powietrza.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Żółty na 100% zaniża bo byłsprawdzany i idzie w temperatury ujemne.
A opisz mi bardzo dokładnie gdzie jest ten krokowy:) Jak wygląda i co konkretnie zrobić. Bo mechanika pojazdów to dla mnie czarna magia. Ja jestem typ rowerowy:)
EDIT: Dobra, już wiem który to. Odłącza się rozumiem tą wtyczkę na końcu. Ale nie bardzo wiem jak to zatkać;p
EDIT 2: Jak odłacze wtyczkę od krokowego to w ogóle nie chce odpalić. Jak odłacze ją na ciepłym silniku na biegu jałowym to nie ma zbytniej reakcji.
EDIT 3: Czy może być uwalony komputer?
A opisz mi bardzo dokładnie gdzie jest ten krokowy:) Jak wygląda i co konkretnie zrobić. Bo mechanika pojazdów to dla mnie czarna magia. Ja jestem typ rowerowy:)
EDIT: Dobra, już wiem który to. Odłącza się rozumiem tą wtyczkę na końcu. Ale nie bardzo wiem jak to zatkać;p
EDIT 2: Jak odłacze wtyczkę od krokowego to w ogóle nie chce odpalić. Jak odłacze ją na ciepłym silniku na biegu jałowym to nie ma zbytniej reakcji.
EDIT 3: Czy może być uwalony komputer?
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Jak byś był z Częstochowy to bym mógł ci użyczyć na próbę komputer, bo też strzelałem w ciemno, a że miałem okazje to kupiłem drugi za 100zł ( komp z końcówką numeru AG ).
Otwory zatkaj ... palcem, albo ktoś niech ci palców użyczy Po zatkaniu tych otworów powinno auto chodzić w jakimś tam stopniu na ssaniu. Jeżeli odpali od razu to może być że coś nie tak z krokowym, jego przewodem, albo najgorsze to ze sterowaniem jego w ECU.
Otwory zatkaj ... palcem, albo ktoś niech ci palców użyczy Po zatkaniu tych otworów powinno auto chodzić w jakimś tam stopniu na ssaniu. Jeżeli odpali od razu to może być że coś nie tak z krokowym, jego przewodem, albo najgorsze to ze sterowaniem jego w ECU.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Witam ponownie
I jak udało się ustalić co się dzieje z autem?
W moim przypadku mam nowe ustalenia.
Auto stało tydzień na mrozie ok 8 stopni i odpaliło na 4 próbą (wcześniej po 2 dniach nie chciało).
Mam taki marketowy czujnik akumulatora podłączany do gniazda zapalniczki. Wskazuje on poziom naładowania akumulatora i ładowanie. Po włożeniu pokazał stan akumulatora ok, ale po przekręceniu zapłonu dioda przygasła(w czasie gdy słychać szum chyba to pompa paliwa) jak szum się skończył to dioda wróciła do pełnego blasku. Może nie byłoby to dziwne gdyby nie fakt, że po przejechaniu nawet 2km i próbie odpalenia auta tego zjawiska nie ma. Auto odpala normalnie a dioda świeci się pełnym blaskiem. O co może chodzić pompa paliwa wadliwa?
Zauważyłem też, że po pierwszej nieudanej próbie odpalenia lepiej jest przekręcić zapłon ze 2 razy i poczekać aż przestanie szumieć i dopiero za 3 spróbować odpalić w moim wypadku pomaga to znacznie.
I jak udało się ustalić co się dzieje z autem?
W moim przypadku mam nowe ustalenia.
Auto stało tydzień na mrozie ok 8 stopni i odpaliło na 4 próbą (wcześniej po 2 dniach nie chciało).
Mam taki marketowy czujnik akumulatora podłączany do gniazda zapalniczki. Wskazuje on poziom naładowania akumulatora i ładowanie. Po włożeniu pokazał stan akumulatora ok, ale po przekręceniu zapłonu dioda przygasła(w czasie gdy słychać szum chyba to pompa paliwa) jak szum się skończył to dioda wróciła do pełnego blasku. Może nie byłoby to dziwne gdyby nie fakt, że po przejechaniu nawet 2km i próbie odpalenia auta tego zjawiska nie ma. Auto odpala normalnie a dioda świeci się pełnym blaskiem. O co może chodzić pompa paliwa wadliwa?
Zauważyłem też, że po pierwszej nieudanej próbie odpalenia lepiej jest przekręcić zapłon ze 2 razy i poczekać aż przestanie szumieć i dopiero za 3 spróbować odpalić w moim wypadku pomaga to znacznie.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Skoro dioda w tym urządzeniu pzygasła to znaczy, że spada napięcie a aku po kilkudniowym postoju, co jest normalne w używanym akumulatorze, dlatego jak przejedziesz trochę to Ci się aku podładuje i dioda już nie przygasa. Co do pracy pompy to jeśli auto Ci sie nie dusi jadąc na benzynie na wysokich obrotach pod obciążeniem to jest raczej dobra, i jest to normalne że jak masz słabszy aku to dioda, która jest bardzo wrażliwa na skoki i spadki napięcia będzie przygasała.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
nauczony doświadczeniem czujnik temp kupuje tylko oryginał - serwis albo bobry sklep .Gawior pisze:Może ten żółty czujnik przekłamuje
podróby wszelakiej maści szczególnie Topran itp możesz wyrzucić po wyjściu ze sklepu .
czujnik ma dwa obwody , jeden na wskaźnik drugi na komp , jeden może pokazywać dobrze , drugi przekłamuje i lipa.
szczególnie zaniżone wskazania skutkują brakiem mocy i paliwożernością
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Na początku też myślałem, że to problem z aku. Ale na 99% tak nie jest. Powody?. 1. Akumulator sprawdzony przez serwis i jest OK. 2. Po ładowaniu za 2 dni było to samo.rysiektr pisze:Skoro dioda w tym urządzeniu pzygasła to znaczy, że spada napięcie a aku po kilkudniowym postoju, co jest normalne w używanym akumulatorze, dlatego jak przejedziesz trochę to Ci się aku podładuje i dioda już nie przygasa. Co do pracy pompy to jeśli auto Ci sie nie dusi jadąc na benzynie na wysokich obrotach pod obciążeniem to jest raczej dobra, i jest to normalne że jak masz słabszy aku to dioda, która jest bardzo wrażliwa na skoki i spadki napięcia będzie przygasała.
Jestem pewien na 99%, że "technika" odpalania z 2-3krotnym przekręceniem kluczyka działa. Parę dni temu zrobiłem mały test i pierwsze przekręcenie brak próby odpalenia, drugie podobnie i za trzecim razem przekręciłem kluczy 3 razy, aż pompa paliwa przestanie buczeć i odpalił bez problemu. Kolejnego dnia aby sprawdzić moją teorię odpalałem normalnie 1, 2, 3 raz bez sukcesu 4 to samo, za 5 postanowiłem przytrzymać kluczyk dłużej i usłyszałem dziwny szum pisnął alarm i wyzerowało zegarek w liczniku, ustawienia radia OK. Następnie przekręciłem 3 krotnie kluczyk do momentu aż pompa przestała szumieć i odpalił bez problemu. Czyli to nie wina aku bo przy 6 próbie odpalenia powinien być słabszy.
Ktoś może miał podobnie lub wie o co może chodzić. Dodam, że jak jest ciepło problemu nie ma. Tzn do tej pory nie było.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości