MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » ndz sty 16, 2011 15:17

Piaseczeq pisze:
Rafalek114 pisze:Skad wam sie biora te wyniki ?? jak moglo byc 600 bez nitro jak sprezarka miala wydajnosc do 500km ??
chodziło mi o to że było ~600KM razem ze strzałem z nitro. Może Daniel się wypowie to będzie dokładny wynik
Samochód miał z nitro moc 650-700km w tych granicach, golf bez nitro miał niecałe 500km a jakiś czas siedziały dysze od nitro na 200km potem zostały zmienione na coś około 200 chyba na 150 lub deko większą z tego względu że nie było direcportu i przy strzale 200koni często na stracie rozrywało silikony i opaski a raz nawet jedną część orurowania z kwasuwki rozerwało.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » ndz sty 16, 2011 15:20

vr6syncro pisze:(...a nie lepiej było wrzucić r36 (299ps) i to uturbiać?)
Tylko po co? Taki swap to by pewnie wyszedł z 10-15tyś i były bo Ty pieniądze wyrzucone w błoto.Nie dość że przy swapie jest jak zawsze kupa problemów to pewnie ten silnik nie wytrzyma dużo więcej niż 3.2 .Lepiej 15tyś było by przeznaczyć na zakucie silnika 3.2 .


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: A r t u r » ndz sty 16, 2011 15:31

rozumiem że zmiana dlatego, że z tamtego już więcej nie dało się wycisnąć, no ciekaw jestem jaką mocą zaskoczysz w tym projekcie,
powodzenia w modach



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » ndz sty 16, 2011 15:37

arturek320 pisze:rozumiem że zmiana dlatego, że z tamtego już więcej nie dało się wycisnąć,
Można było by i tysiąc koni z tamtego wycisnąć tylko po co?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: Piaseczeq » ndz sty 16, 2011 15:54

Chyba raczej zmiana nastąpiła bo Daniel chciał nowy projekt, jest z pokroju ludzi którzy lubią "dłubać" przy samochodach. Był projekt, zajebisty, teraz będzie następny jeszcze lepszy. :bigok:


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: A r t u r » ndz sty 16, 2011 15:55

daniel1d pisze:Można było by i tysiąc koni z tamtego wycisnąć tylko po co?

no nowy nabytek ma na pewno większy potencjał



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » śr sty 19, 2011 17:48

Nowe fanty.Dodatkowe zegary,temp. oleju,egt, boost.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
KoVal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: KoVal » śr sty 19, 2011 17:54

daniel1d, w słupku czy masz lepszy pomysł na to ?



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » śr sty 19, 2011 18:12

KoVal pisze:daniel1d, w słupku czy masz lepszy pomysł na to ?
Będą pewnie tak jak w poprzednim golfie czyli przed licznikiem.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
mosiek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: wt maja 29, 2007 21:49
Lokalizacja: UK

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: mosiek » pt sty 21, 2011 21:49

ohoho bedzie grubo tutaj :bigok: bede obserwowal i kibicowal z mojej "w porownaniu juz" serii :bigok:


ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: _Bolec_ » pt sty 21, 2011 22:06

czekam na rekordowe przejazdy na 1/4 :bigok:



gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: gluszcz » sob sty 22, 2011 10:56

daniel1d,

jakie sprzęgło planujesz ,kiedy auto będzie robione w proturbo? dasz rade przed sezonem 2011? :food:



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » sob sty 22, 2011 17:30

gluszcz pisze:daniel1d,

jakie sprzęgło planujesz ,kiedy auto będzie robione w proturbo? dasz rade przed sezonem 2011? :food:
sprzęgło będzie seryjne od r32 z wzmocnionym dociskiem.Mam dwa sprzęgła od r32 wiec zrobi się z nich jedno.Nie wiem kiedy dokładnie może w marcu coś zacznie się robić.


www.proturbo.com.pl

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: gluszcz » ndz sty 23, 2011 13:18

jeździsz na zapiętym czy wypiętym elektrozaworze na wydechu :jezor:



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości