Kupiłem 3 tyg. temu mk3, już zaliczyłem znak - płyn od wsp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Kupiłem 3 tyg. temu mk3, już zaliczyłem znak - płyn od wsp

Post autor: venomek » śr maja 24, 2006 10:33

Witam, stosunkowo niedawno kupiłem golfa MK3 '93 1.6
Kilka dni temu miałem stłuczkę z mojej winy więc wszystko sam muszę naprawić.
Generalnie chodzi mi o rodzaj płynu od wspomagania układu kierowniczego (pękł zbiorniczek), płyn był czerwony, kupiłem więc czerwony, ale okazało się, że nowy pachnie zupełnie inaczej. Zapachów wam nie opiszę tylko mogę dodać, że nowy to elf efmatic G3 i pachnie łagodnie, natomiast stary płyn miał niesamowicie intensywny "chemiczny" zapach i jego odcień był ciemniejszy.
Pachniał dokładnie jak - Carlube EP80w Hypoid gear oil API GL-4, olej przekładniowy -
Dodam jeszcze, że samochód był kiedyś "bity" ponieważ po rozebraniu przodu auta okazało się , że miał spawaną podłużnicę i ma nie orginalne zaciski na wężykach właśnie od zbiorniczka płynu wspomagania.
Nie wiem czy nalać płyn taki jak kupiłem, czy inny i czy nie jestem przewrażliwiony.
Jaki wogóle powinien być, co grozi układowi wspomagania w przypadku nieodpowiedniego płynu.

Druga sprawa dotyczy jałowych obrotów. Falują mi one, niewiele bo niewiele ale jednak.
Szukałem na forum informacji na ten temat i wyczytałem, że przyczyną może być silniczek krokowy i jeszcze inne rzeczy.
Co mogę zrobić samodzielnie, sprawdzić inne rzeczy przed wymianą silniczka.



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » śr maja 24, 2006 11:57

lej czerwony co cie zapach obchodzi...silniczek krokowy lub tysiace innych powodów


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr maja 24, 2006 16:25

ten sam kolor możesz lać nic mu się nie stanie a stary z tymi obrotamii na biegu jałowym no cóz naprawde poszukaj dobrze napewno znajdziesz duzo interesujacych wypowiedzi i porad forumowiczów trudno cokolwiek sprawdzic samemu jak nic nie widać prawda? a jeszcze do tego brak sprzętu i klapa>

[ Dodano: Sro Maj 24, 2006 16:26 ]
nie wiele ci pomoglismy ale no wiesz>



Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » czw maja 25, 2006 14:52

Dzięki, uspokoiłem się trochę.

Gdzie znajduje się przepustnica ?? :blush:
Pytam w związku z obrotami. Nie bić, jestem elektrykim, nie mechanikiem.


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości