przejście z wg na vnt w1z dobry tok myślenia?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

przejście z wg na vnt w1z dobry tok myślenia?

Post autor: arturkw » śr sty 19, 2011 19:40

j.w przejście z wg na vnt w1z. powiedzcie mi czy na tym zrobionym prze zemnie schemacie jest wszytskook? zaworek z afna oczywiście egry pomijam bo sa powywalane. takie połączenie wystarczy do sprawnego dzialania. oczywista rzecz ze komputer będzie z afna:)

Obrazek


takie połączenie wystarczy z turbiną AWX? czy cos ominąłem?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

przejście z wg na vnt w1z dobry tok myślenia?

Post autor: arturkw » czw sty 20, 2011 02:29

zabba88 pisze: Skoro taki znawca z ciebie
ja o sobie tak nie twierdze ale dzieki :D a na moje oko to jeszcze powinien isc trójnik do vacum pompy i z niego przez zaworek do gruchy ta kkazdy robi, a u mnie nie ma egra i klapy


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

przejście z wg na vnt w1z dobry tok myślenia?

Post autor: arturkw » czw sty 20, 2011 02:35

zabba88 pisze:Wiec jedno wyjscie do filtra powietrza, drugie do turba, trzecie do vaccum pompy:) Z czegos to cisnienie trzeba brac tak?
jedno tu drugie tam... jednak nie daje mi to spokoju wiekosc ludzi montuje jednak gruszke podciśnienia w 1Z wiec czemu nie biora bezpośrednio z vacum bez gfruchy?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości