Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Witam
To mój pierwszy wpis więc z góry przepraszam jeśli coś jest nie tak z formą.
Zacznę od tego że popełniłem ogromny błąd dając mojej narzeczonej ukochanego golfa
Oczywiście coś musiało się zepsuć
Potrzebuję więc diagnozy godnej dr Housa, Colombo, czy Monka, ponieważ podam tylko to co usłyszałem od mojej ukochanej, a to nie muszą być fakty (sami wiecie)
No więc do rzeczy:
- zapaliła silnik i puściła sprzęgło tak że auto bardzo szarpnęło i zgasło,
- próbując zapalać ponownie, ponoć słyszała dziwne odgłosy silnika ( to akurat mało prawdopodobne),
- wspominała też o tym że jak kręciła rozrusznikiem migała kontrolka od smarowania
- kazałem sprawdzić jej też oba paski, to stwierdziła że są nie naruszone tyko że rozrząd niby nie jest napięty (oczywiście to jej subiektywne zdanie)
- dalsze próby rozruchu nie przyniosły skutku wiec dała sobie spokój a autko stoi smutne samo.
To chyba tyle co wiem. Proszę o jakieś propozycję co mogło się stać.
Nie chce jej wysyłać w ciemno do mechanika bo ją naciągną pewnie.
Czekam na odpowiedz i z góry dziękuje.
To mój pierwszy wpis więc z góry przepraszam jeśli coś jest nie tak z formą.
Zacznę od tego że popełniłem ogromny błąd dając mojej narzeczonej ukochanego golfa
Oczywiście coś musiało się zepsuć
Potrzebuję więc diagnozy godnej dr Housa, Colombo, czy Monka, ponieważ podam tylko to co usłyszałem od mojej ukochanej, a to nie muszą być fakty (sami wiecie)
No więc do rzeczy:
- zapaliła silnik i puściła sprzęgło tak że auto bardzo szarpnęło i zgasło,
- próbując zapalać ponownie, ponoć słyszała dziwne odgłosy silnika ( to akurat mało prawdopodobne),
- wspominała też o tym że jak kręciła rozrusznikiem migała kontrolka od smarowania
- kazałem sprawdzić jej też oba paski, to stwierdziła że są nie naruszone tyko że rozrząd niby nie jest napięty (oczywiście to jej subiektywne zdanie)
- dalsze próby rozruchu nie przyniosły skutku wiec dała sobie spokój a autko stoi smutne samo.
To chyba tyle co wiem. Proszę o jakieś propozycję co mogło się stać.
Nie chce jej wysyłać w ciemno do mechanika bo ją naciągną pewnie.
Czekam na odpowiedz i z góry dziękuje.
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Sprawdz czy jest iskra jak nie to padła cewka!
tobi
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Iskra jest bo auto coś łapie przy zapalaniu
- Szymon Jarosz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 804
- Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Lepiej sprawdz dobrze rozrzad Od takiego szarpniecia moglo sie tam cos nabroic.
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
No właśnie mam takie podejrzenia że to może być rozrząd. Prawda jest taka że kręci się już grubo ponad rok. To możliwe że szarpnięcie mogło spowodować przeskoczenie paska. I czy wtedy świeciła by się kontrolka od smarowania?
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Jeszcze jedno czy silnik ABU jest silnikiem bezkolizyjnym?
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
u mnie po takich objawach okazało się, że rozrząd jest przestawiony, wałki pozacierane - konieczna była wymiana głowicy. Ponoć efekt zimowych jazd na krótkich odcinkach Właśnie zakładam odrębny temat, aby ktoś mi wyjaśnił jaka jest tego przyczyna. Nie próbuj odpalać na pych ani na ciąg, bo rozwalisz silnik do końca. U mnie skończyło się lawetą niestety.
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
A ta kontrolka od smarowania... Czemu miga przy zapalaniu. To też może być wina rozrządu?
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
mryga, bo sygnalizuje, że nie ma smarowania. przynajmniej u mnie tak było i taka była diagnoza. Mechanik powiedział, że jak sięnastępnym razem zapali kiedyś kontrolka , to mam stać w miejscu i się nie ruszać i dzwonić po lawetę i broń boże nie odpalać ponownie.
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Tak było pierwszym razem 2 lata temu. A w tym roku nie zauważyłem na czas kontrolki, bo odpaliłem auto, zostawiłem go na chodzie i poszedłem skrobać zamarznięte szyby. Szarpnęło, zgasło i miałem powtórkę z rozrywki:(
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Dzidekkck ........ Współczuje kolego. Mam nadzieje że u mnie nic tam nie połamało. Chociaż dziewczyna mówiła że coś tam słyszy niefajnego.
Czytałem gdzieś że w silnikach ABU (a taki właśnie mam) tłoki są tak wyprofilowane że by w podobnym przypadku nie narobić szkód swoim kolegom zaworom. Wiadomo Ci coś na ten temat. Czy raczej zawsze skończy się "lewatywą"?????
Czytałem gdzieś że w silnikach ABU (a taki właśnie mam) tłoki są tak wyprofilowane że by w podobnym przypadku nie narobić szkód swoim kolegom zaworom. Wiadomo Ci coś na ten temat. Czy raczej zawsze skończy się "lewatywą"?????
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
Nie wiem nic na temat silników ABU.
Wiem natomiast wszystko już na temat silników AUA Zgłębiłem temat wzdłuż i w szerz. Wiem, że się tak w nich dzieje, tylko nie mam pojęcia dlaczego, skoro nie z powodu odmy. U mnie nic "poważniejszego" nie połamało, za wyjątkiem koła zębatego (tego podwójnego), no ale głowica była do wymiany cała. Medal dla tych którzy wymyślili te miliony trzyliterowych oznaczeń silników - tydzień szukałem odpowiedniej głowicy do mego typu silnika i nie znalazłem. Na szczęście znalazłem odpowiednik - do mego akurat pasuje sprzęt z silników AHW i APE. Jak jest w Twoim przypadku - nie mam pojęcia
Wiem natomiast wszystko już na temat silników AUA Zgłębiłem temat wzdłuż i w szerz. Wiem, że się tak w nich dzieje, tylko nie mam pojęcia dlaczego, skoro nie z powodu odmy. U mnie nic "poważniejszego" nie połamało, za wyjątkiem koła zębatego (tego podwójnego), no ale głowica była do wymiany cała. Medal dla tych którzy wymyślili te miliony trzyliterowych oznaczeń silników - tydzień szukałem odpowiedniej głowicy do mego typu silnika i nie znalazłem. Na szczęście znalazłem odpowiednik - do mego akurat pasuje sprzęt z silników AHW i APE. Jak jest w Twoim przypadku - nie mam pojęcia
Narzeczona wzięła auto i ma teraz problem z uruchomieniem
hehe Dziwna sytuacja. Pojechałem na miejsce zobaczyć co się dzieje, przekręciłem kluczyk, dodałem trochę gazu i autko zapaliło jak nowe. Żadnych kontrolek ani stukania. Co to więc mogło być? Czy to mogły być zalane świece, które obeschły przez dwa dni i zapaliły normalnie. Jak myślicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości