1.8 RP i turbo z 1.6 TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
Witam! Na wstepie prosze o nie pisanie postów w stylu : nie ma sensu, nie oplaca sie itp itd.. A wiec mam silnik 1.8 RP 90KM (monowtrysk) i chce do niego dolozyc turbo z 1.6 TD . Odrazu mowie ze jest to eksperyment i nie do jazdy na co dzien bo wiem że to dlugo nie wytrzyma. Ale ma byc to soft turbo. Chce zobaczyc czy to ma prawo jezdzic. Mam zamiar wystroic to na regulatorze cisnienia paliwa z FMU. Mam pare dylematów odnosnie tego czy wejdzie mi turbo z kolektorem od 1.6 TD ? Czy nie bedzie kolidowalo z wtryskiem? Do tego doloze tez intercooler z mk2. Czy ma to prawo dzialac? Byłbym zadowolony gdyby to wogule dzialalo . Z góry dzieki
- Dansli
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 15:27
- Lokalizacja: Wisła
- Auto: GOLF4 4mot. ARL; GOLF 6R CRZA
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
widziałem gdzieś na forum cały zestaw turbo do KR'a
nie wiem czy w RP'ku czy da się i czy to pójdzie..
na pewno w benzynach jest problem ze spalaniem stukowym z powodu za duzego ciśnienia i problem bedzie z dawka paliwa podczas doładowania
nie wiem czy w RP'ku czy da się i czy to pójdzie..
na pewno w benzynach jest problem ze spalaniem stukowym z powodu za duzego ciśnienia i problem bedzie z dawka paliwa podczas doładowania
Montaż i serwis ogrzewań postojowych WEBASTO. Adaptacje, kodowania itd.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Dansli
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 15:27
- Lokalizacja: Wisła
- Auto: GOLF4 4mot. ARL; GOLF 6R CRZA
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
jeśli jest tak jak mówisz to chyba nie bedzie problemu z innymi rzeczami...
hmm a co z przepływomierzem???
hmm a co z przepływomierzem???
Montaż i serwis ogrzewań postojowych WEBASTO. Adaptacje, kodowania itd.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
Turbo w RP sie nie oplaca
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
wiedzialem,ze ktos i tak to napisze.Dzialac to bedzie na bank.Tylko jak to bedzie smigac to nie wiadomo.A turbina od diesla nie ma czasami innej charakterystyki pracy od turbiny od benzyniaka?Na wstepie prosze o nie pisanie postów w stylu : nie ma sensu, nie oplaca sie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
ja proponuje najpierw przeczytac podwieszony u góry temat o przygotowaniu silnika pod turbo. Przeczytaj cale 38 stron i znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytania (wielokrotnie były już na forum postawione i wielokrotnie udzielono na nie odpowiedzi)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: 1.8 RP i turbo z 1.6 TD
Czytalem juz to. Ale to ma byc soft turbo a do tego nie trzeba modyfikowac silnika. Juz mowilem ze nie zalezy mi na zywotnosci tej jednostki. Chodzi mi o to czy w takiej specyfikacji bedzie to dzialalo??
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
gdzieś kiedyś był wykres takiego silnika z turbo od TD i miał max moment obrotowy przy 2.5 tys obr/min jak w dieslu ( tak mi się wydaje ) a mocy koło 110KM... przy 4 tys obr/min wykres się załamywał w dół... ten silnik był w audi jakimś...stonebridge69 pisze:A turbina od diesla nie ma czasami innej charakterystyki pracy od turbiny od benzyniaka?
jakoś to będzie działać...<NeRo> pisze:Chodzi mi o to czy w takiej specyfikacji bedzie to dzialalo??
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
Wlasnie o to chodzi zeby wogóle dzialalo. Jakby bylo ze 110 KM to bym byl zadowolony
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
Żeby bylo tam 110 koni to musiałbyś to jakoś wystroić. Jak chcesz to zrobić nie mając możliwości technicznej (bo silnik RP tego nie ma) zbadania ani ciśnienia w dolocie ani ilości zasysanego powietrza (bo przeplywki brak).
Ja proponuje, żebyś to poskladal skoro tak sie uparłeś. Spalił motor po pierwszych kilkuset kilometrach (bo tak na pewno będzie) i zdał tutaj obszerną relację co by w koncu takie tematy przestały się pojawiać
No i kto Ci powiedzial ze do soft turbo nie trzeba modyfikować silnika? A większe lub dodatkowe wtryski, a olejenie turbiny ze spływami, a włączniki jakieś podcisnieniowe to co? Same sie tam znajdą?
Ja proponuje, żebyś to poskladal skoro tak sie uparłeś. Spalił motor po pierwszych kilkuset kilometrach (bo tak na pewno będzie) i zdał tutaj obszerną relację co by w koncu takie tematy przestały się pojawiać
No i kto Ci powiedzial ze do soft turbo nie trzeba modyfikować silnika? A większe lub dodatkowe wtryski, a olejenie turbiny ze spływami, a włączniki jakieś podcisnieniowe to co? Same sie tam znajdą?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
1.8 RP i turbo z 1.6 TD
<NeRo>, dla 110 ps uturbiac rp'ka????
zaloz sobie dol 2.0 bedzie to samo taniej bezawaryjniej i napewno wiecej koni w odroznieniu od uturbienionego rp'ka na dmuchawce 1,6 td
jakbys cokolwiek przeczytal ten temat podwieszonyto wiedzialbys ze turbo od 1,6 td nie podniesie mocy w aucie ktore jest mocniejsze w serii jako wolnossace...
zaloz sobie dol 2.0 bedzie to samo taniej bezawaryjniej i napewno wiecej koni w odroznieniu od uturbienionego rp'ka na dmuchawce 1,6 td
jakbys cokolwiek przeczytal ten temat podwieszonyto wiedzialbys ze turbo od 1,6 td nie podniesie mocy w aucie ktore jest mocniejsze w serii jako wolnossace...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: 1.8 RP i turbo z 1.6 TD
dzieki evo.
Ostatnio zmieniony pn gru 26, 2011 15:18 przez <NeRo>, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości