jak to działa?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak to działa?
wymienialem filtr powietrza i jedno pytanko mnie zastanawia jak działa klapka w obudowie filtra powietrza ta ktora ma sie otwierać zeby pobierac ciepłe powietrze z komory silnika ?
czy jest możliwe ze zawsze bierze powietrze z zewnatrz ?
pozdrawiam laik
czy jest możliwe ze zawsze bierze powietrze z zewnatrz ?
pozdrawiam laik
to nie czytaj ps. i nie udawaj fachury bo jak sie nie mylę to ty błeś twórca teori ze im wyższe obroty tym wiekszy skok tloka (dot. pyt. które kiedys zadalem na forum poradziłes zeby odmulac silnik bo niewchodzil mi na obroty a to byl czujnik halla)
bez urazy stary ale mam problem ciekawi mnie to i bede pytal bo po to jest ta strona jak nikt mi nie odpowie to zadam to pyt za jakis czas chyba ze jesteś wstanie odpowiedzieć mi
to jest silnik 1,6 aft 97
bez urazy stary ale mam problem ciekawi mnie to i bede pytal bo po to jest ta strona jak nikt mi nie odpowie to zadam to pyt za jakis czas chyba ze jesteś wstanie odpowiedzieć mi
to jest silnik 1,6 aft 97
KUBA-M, tą klapką steruje cos w rodzaju termostatu. Jak silnik i kolektor się nagrzeje to zamyka dopływ ciepłego powietrza.
Co do skoku tłoka to jest on STAŁY i nie ma związku z obrotami.Czyli - jadąc z obrotami 2000 skok tłoka wynosi X, jadąc z obrotami 5000 skok tłoka wynosi również X.
Istnieje pewna reguła. Otóż silniki wysiokoobrotowe maja na ogół mniejszy skok, nisko - większy ( ot choćby silniki diesla.)
Co do skoku tłoka to jest on STAŁY i nie ma związku z obrotami.Czyli - jadąc z obrotami 2000 skok tłoka wynosi X, jadąc z obrotami 5000 skok tłoka wynosi również X.
Istnieje pewna reguła. Otóż silniki wysiokoobrotowe maja na ogół mniejszy skok, nisko - większy ( ot choćby silniki diesla.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości