[mk1] wydech
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk1] wydech
W mk1 są dwa tłumiki jeden pod podłoga drugi na końcu.
Głośniej będzie pracować auto jak usunę ten tłumik pod podłoga i wstawię zwykłą rurkę zamiast niego?czy po tylu latach on już praktycznie i tak nic nie ma do rzeczy?
Chcę go usunąć bo jest najniższym punktem u mnie i nieraz szuram nim.
A jak to się ma do przeglądów przejdzie normalnie?w podłodze nie ma wyprofilowania na niego i zresztą oni tam chyba nie wiedza ile powinno być tłumików w tak starym samochodzie
Głośniej będzie pracować auto jak usunę ten tłumik pod podłoga i wstawię zwykłą rurkę zamiast niego?czy po tylu latach on już praktycznie i tak nic nie ma do rzeczy?
Chcę go usunąć bo jest najniższym punktem u mnie i nieraz szuram nim.
A jak to się ma do przeglądów przejdzie normalnie?w podłodze nie ma wyprofilowania na niego i zresztą oni tam chyba nie wiedza ile powinno być tłumików w tak starym samochodzie
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk1] wydech
Michał_1977, nie wiem czy zauważyłeś ale kolega ma D a nie TD
jeśli ma wolnossący to raczej nie wysiedzisz w środku a i policja też bedzie często zatrzymywać do kontroli i równie często kierować na dodatkowe badania techniczne.
jeśli ma silnik TD to jak najbardziej zakładać samą rurką i śmigać.
głośno będzie tylko w momencie kiedy otworzy się WG.
ewentualnie pozbądź się środkowego jeśli masz D ale końcowy lepiej zostaw
jeśli ma wolnossący to raczej nie wysiedzisz w środku a i policja też bedzie często zatrzymywać do kontroli i równie często kierować na dodatkowe badania techniczne.
jeśli ma silnik TD to jak najbardziej zakładać samą rurką i śmigać.
głośno będzie tylko w momencie kiedy otworzy się WG.
ewentualnie pozbądź się środkowego jeśli masz D ale końcowy lepiej zostaw
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk1] wydech
arwam,nie wiem czy wiesz,ale w mojej stajni stoi jeszcze wolnossący klekot bez tego tłumika i jest cichoarwam pisze:Michał_1977, nie wiem czy zauważyłeś ale kolega ma D a nie TD
[mk1] wydech
OK dzięki
środkowy tłumik wyleci nie byłem właśnie pewny jak to z przeglądem i hałasem będzie a ze w td nie ma prawie różnicy to mi wiadomo
środkowy tłumik wyleci nie byłem właśnie pewny jak to z przeglądem i hałasem będzie a ze w td nie ma prawie różnicy to mi wiadomo
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] wydech
sorki panowie ze przysmiece ale temacik taki ogólny ,nie wiecie może gdzie dorwac rurke co idzie od kolektora(łączona na takie klamry[]) do mk1, bo mam od mk2 ale nie pasuje ,a z tego co sie dowiedziałem to jest towae deficytowy, i jest mały problem z montażem
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[mk1] wydech
do tematu: jaki kształt ma taki seryjny tłumik w środku?
PROXII, ja kupiłem do jedynki 1,6D w mojej okolicy u kolesia co ma wulkanizacje i robi wydechy, koszt to jakoś 65 zł.Masz JRa w jedynce, a downpipe seryjne z dwójki?
PROXII, ja kupiłem do jedynki 1,6D w mojej okolicy u kolesia co ma wulkanizacje i robi wydechy, koszt to jakoś 65 zł.Masz JRa w jedynce, a downpipe seryjne z dwójki?
[mk1] wydech
heh nie wiem gdzie to dostać może gdzieś na szrocie?albo napisz w dziale giełdaPROXII pisze:sorki panowie ze przysmiece ale temacik taki ogólny ,nie wiecie może gdzie dorwac rurke co idzie od kolektora(łączona na takie klamry[]) do mk1, bo mam od mk2 ale nie pasuje ,a z tego co sie dowiedziałem to jest towae deficytowy, i jest mały problem z montażem
też mam z tym problem bo właśnie jak zahaczyłem tym tłumikiem który wytnę pękła mi ta rurka przy tych klamrach co go dociskają do kolektora i jest nieszczelność będę musiał dać to do pospawania przy okazji wspawam rurę zamiast tego tłumika.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk1] wydech
PROXII, trochę się dziwię,że masz jeszcze pipę...
Ja to już dawno wywaliłem,bo w tym miejscu jest bardzo duże przewężenie i silnik się dławi.Od turbiny wyprowadzasz kolanko,a później plecionką lecisz w dół i łączysz ją z samą rurą
Ja to już dawno wywaliłem,bo w tym miejscu jest bardzo duże przewężenie i silnik się dławi.Od turbiny wyprowadzasz kolanko,a później plecionką lecisz w dół i łączysz ją z samą rurą
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] wydech
taktwromek pisze:Masz JRa w jedynce, a downpipe seryjne z dwójki?
no niestety z kasa krucho , spawarke mysle dopiero w wakacje kupic,a umnie na wiosce niema konkretnych ludzi do takiej roboty wczoraj znalazłem takie cuś http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewt ... =30&t=6554" onclick="window.open(this.href);return false; ,dodam ze to jest towar bardzo trudny do dostaniaMichał_1977 pisze:PROXII, trochę się dziwię,że masz jeszcze pipę...
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości