SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Rybak » sob sty 15, 2011 23:39

No to może Złoś... Na pewno DSG jest szybsze ale ciekawy jestem jak dużo. Najpierw oczywiście muszę się "wjeździć w samochód" (to nie DSG... :grin: ) A potem zrobić soft[/quote]
Nawet jak zrobisz soft(dobry)to i tak Złoś Cię objedzie bez problemu do setki conajmniej o dwie długości a na ćwiarę o cztery długości auta,pod warunkiem,że będziesz dobrze furę ogarniał.Ale szacun za wybór,bo manual jest wybitnie sportowy i będziesz śmigał jak równy z równym np. z lancerem evo x czy imprezą sti(mowa o seriach).Ja jestem wygodny i wolę DSG :D



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » ndz sty 16, 2011 00:38

Oj tam, oj tam ;)

Nie wiem czemu wszyscy próbują mi udowodnić że DSG jest szybsze skoro ja w swoim pierwszym poście napisałem że tak jest.
Ja celowo wybrałem manul'a, R-kę z DSG mogłem mieć od ręki ale moim zdaniem to nie byłoby to.
Eh... na dodatek jeszcze ten felunek 19"...

Ja tam zawsze ścigam się bez napinki, choćbyśmy nie wiem jak szybcy byli to zawsze trafi się ktoś szybszy

Zdrówko :pub:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » ndz sty 16, 2011 02:17

DSG nie robi 100tki na 2gim biegu..
na dwójce .. na oko do 93-95 dobija i wrzuca trzeci...

kupiłem z DSG... NIGDY w zyciu wczesniej nie jeździłem automatem i powiem jedno
PRECZ z manualami :grin:

Matthew
"Nie umiejętna koordynacja na płaszczyźnie sprzęgło-gaz mogła wyniknąć z przywiązywania zbyt dużej wagi do zaciągniętego ręcznego, którego trzeba będzie się jakoś pozbyć w momencie startu."

teoretycznie koleś zaciagajac jeszcze ręczniaka mógł haldexa wprowadzac w bład i np wiecej momentu przekazywał na przód niż na tył..
stąd czas gorszy niz producent podaje


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » ndz sty 16, 2011 12:03

Słuszna uwaga ravraj z tym ręcznym :) Widać przecenił swojego skilla :jezor: W takim razie z tą dwójką sie pomyliłem, ale skoro dobija do jakichś 95 to jaki był problem żeby robić te 5 km/h więcej hmm? :?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » ndz sty 16, 2011 12:06

Rybak pisze:Ja dzisiaj mierzyłem czasy racelogikiem i wyszło 4.6 do setki i 13.0 na ćwiartkę
Robi przeciąg! :)
vrs pisze:Nie wiem czemu wszyscy próbują mi udowodnić że DSG jest szybsze skoro ja w swoim pierwszym poście napisałem że tak jest.
Dobre! :) Ale może jednak nie wiesz? ;)
vrs pisze:Skoro jest 4x4 to po co to DSG? Żeby być szybszym o 0.2 sek do 100?
Dla wygody? Dla świadomości, że nie można zarżnąć sprzęgła? Dla szybkości startu? Tak sobie tylko myślę... ;)
vrs pisze:Ja tam zawsze ścigam się bez napinki, choćbyśmy nie wiem jak szybcy byli to zawsze trafi się ktoś szybszy
Zdrowe podejście :) Mój sąsiad regularnie dupę mi łupie nissanem GTR :) Pozytyw jest taki, że potem piwo stawia ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » ndz sty 16, 2011 12:23

Rybak pisze: Złoś ma napewno bliżej to się możecie prędzej spiknąć i Ci pokaże jaka jest różnica
Po sąsiedzku mamy, chętnie się spiknę :)

Prawdziwą różnicę widzisz na torze, gdzie ja na ostrym łuku mogę zmienić bieg bez utraty przyczepności, a w manualu troszkę gorzej. To jest jedyne miejsce, gdzie zauważysz faktyczną różnicę w prowadzeniu auta, jeśli naprawdę dobrze ogarniasz samochód. Starty 0-100 lub 0-400 to trochę taka zabawa w "kto zarżnie pierwszy furę" - szczególnie, jak chcesz startować z 5k obrotów. Szkoda auta.

Odnośnie ułamków sekundy, to jak już mamy identyko fele, gumy i obaj zrobiliśmy identyko kupę - to wtedy możesz porównywać gearboxy... no i jeśli zmieniasz biegi szybciej od DSG, to szacun...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » ndz sty 16, 2011 14:40

zlos pisze:Po sąsiedzku mamy, chętnie się spiknę :)
Pewnie pochwalę się na forum jak już fura będzie to się jakoś ustawimy
zlos pisze:Prawdziwą różnicę widzisz na torze, gdzie ja na ostrym łuku mogę zmienić bieg bez utraty przyczepności, a w manualu troszkę gorzej.
No tu się zgodzę, z DSG jest to dużo łatwiejsze
zlos pisze:Odnośnie ułamków sekundy, to jak już mamy identyko fele, gumy i obaj zrobiliśmy identyko kupę - to wtedy możesz porównywać gearboxy... no i jeśli zmieniasz biegi szybciej od DSG, to szacun...
Tak jak pisałem chodzi raczej o zaspokojenie ciekawości niż napinkę. Co do zmieniania biegów szybciej niż DSG to jest to chyba niemożliwe. Jak już mistrzowie z Japonii polegli to nic już chyba nie pomoże ;)
zlos pisze:Dla świadomości, że nie można zarżnąć sprzęgła?
Można zarżnąć sprzęgło w DSG tak samo jak w manualu, czytałem gdzieś na amerykańskim forum że VW w stanach miał ten problem z GTI. Dzieciaki startowały z LC z każdych świateł i im się te skrzynie zaczęły sypać. W seryjnych GTI... a ile masz tam Nm 280? Podobno VWoA wymyślił że będzie im wgrywał nowy soft do skrzyń - bez LC...Wiadomo że jak ktoś ma olej w głowie to używa tego od czasu do czasu ale nie zapominajmy że 440Nm to nie 350 które teoretycznie ogranicza tę skrzynię. Wiadomo jakiś zapas jest ale jaki, czas pokaże. Kilka GTI zrobionych pod 300KM jeździ po Warszawie i wszyscy zastanawiają się kiedy im się ta skrzynia wysra.

Nie zrozumcie mnie źle ja życzę wszystkim DSG jak najdłuższej jazdy ale nie zapominajcie że LC daje skrzyni po dupie prawie tak samo jak strzał ze sprzęgła w manualu. A remont w manualu dużo tańszy.

Złoś, jak masz sąsiada z GTR'em to temat LC w tym samochodzie ma pewnie rozpracowany... Tam nawet gwarancja nie działa.

O, a zobaczcie czym jedzie Stig,
http://www.topgear.com/uk/videos/stig-h ... -vw-golf-r

Oh nie! To manual :lol:


BTW. Golf R to hot hatch 2010 wg TG :okej:

Peace!


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » pn sty 17, 2011 14:51

jak juz tak lekkie pogaduchy tutaj są to
powiem ze przydałby sie porzadny test eRki w TopGear :grin:


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » pn sty 17, 2011 15:30

ravraj pisze:jak juz tak lekkie pogaduchy tutaj są to
powiem ze przydałby sie porzadny test eRki w TopGear :grin:
Ano, ciągle liczę że w nowej serii coś o nim wspomną... :metal:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

krz_p
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: czw mar 01, 2007 15:00
Lokalizacja: P-ń

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: krz_p » pn sty 17, 2011 19:37

vrs pisze:Można zarżnąć sprzęgło w DSG tak samo jak w manualu, czytałem gdzieś na amerykańskim forum że VW w stanach miał ten problem z GTI. Dzieciaki startowały z LC z każdych świateł i im się te skrzynie zaczęły sypać. W seryjnych GTI... a ile masz tam Nm 280? Podobno VWoA wymyślił że będzie im wgrywał nowy soft do skrzyń - bez LC...Wiadomo że jak ktoś ma olej w głowie to używa tego od czasu do czasu ale nie zapominajmy że 440Nm to nie 350 które teoretycznie ogranicza tę skrzynię. Wiadomo jakiś zapas jest ale jaki, czas pokaże. Kilka GTI zrobionych pod 300KM jeździ po Warszawie i wszyscy zastanawiają się kiedy im się ta skrzynia wysra.

Nie zrozumcie mnie źle ja życzę wszystkim DSG jak najdłuższej jazdy ale nie zapominajcie że LC daje skrzyni po dupie prawie tak samo jak strzał ze sprzęgła w manualu. A remont w manualu dużo tańszy.
350Nm nie jest ograniczeniem dla DSG, granica jest dużo wyżej
w PL jeździ już dużo GTI zrobionych w okolice 350KM i 400Nm z hakiem, nikomu się skrzynia nie posypała
LC można używać bez obaw, że coś klęknie w skrzyni

aby polubić jazdę z DSG trzeba zrobić trochę kilometrów autem z DSG, mnie też przy pierwszej przejażdżce skrzynia rozczarowała
ale jak miałem okazję trochę dłużej pojeździć autem z DSG to zmieniłem zdanie
następne auto będzie na bank z DSG lub podobną skrzynią



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » pn sty 17, 2011 20:53

krz_p pisze: 350Nm nie jest ograniczeniem dla DSG, granica jest dużo wyżej
w PL jeździ już dużo GTI zrobionych w okolice 350KM i 400Nm z hakiem, nikomu się skrzynia nie posypała
LC można używać bez obaw, że coś klęknie w skrzyni
Ja nie napisałem że się komuś w PL skrzynia posypała i oby ten stan utrzymał się najdłużej

A u Ciebie ile newtona jest? Hmm,..349Nm :chytry:

FWD to nie AWD, tak sobie myślę

Ale ogólnie to mi to lotto :smoke:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
patryk28091991
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 09:47
Lokalizacja: Jastarnia
Kontakt:

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: patryk28091991 » pn sty 17, 2011 20:56

Moj wymarzone autko , chociaż w podstawowej wersji ! A twoja robi wrażenie tylko pozazdrościć i pogratulować !!!



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » wt sty 18, 2011 00:06

DSG wytrzymuje 450nm.


www.proturbo.com.pl

kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: kris » wt sty 18, 2011 09:46

Dsg 7 biegowe wytrzymuje 350 NM, a 6 biegowe właśnie 450NM


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości