[passat] Łożysko wałka rozrządu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

[passat] Łożysko wałka rozrządu.

Post autor: nawrotvw » pn sty 24, 2005 02:10

Witam wszystkich, mam pytanie ile może kosztować łożysko wałka rozrządu to od strony paska do passata 1,6 benzyna DT z 85 roku. I czy przy wymianie łożyska konieczna jest wymiana rozrządu, chociaż powinno się to zrobić. Pozdrawiam

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tamatów



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [passat] Łożysko wałka rozrządu.

Post autor: Borys » pn sty 24, 2005 10:13

nawrotvw pisze:Witam wszystkich, mam pytanie ile może kosztować łożysko wałka rozrządu to od strony paska do passata 1,6 benzyna DT z 85 roku. I czy przy wymianie łożyska konieczna jest wymiana rozrządu, chociaż powinno się to zrobić. Pozdrawiam

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tamatów

a gdzie tam jest łozysko ???? bo ja nie widze, jest tylko uszczelniacz


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn sty 24, 2005 11:49

A wałek jest osadzony bezpośrednio w głowicy.



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » pn sty 24, 2005 12:20

Zgadza się, nie pomyślałem a nie chciało mi się ETKI instalować. Cały rozrząd jest na panewkach. Jednak proszę o napisanie jak wymienić ów uszczelniacz. Dzięki i pozdrawiam



MARIUSZ 10

Post autor: MARIUSZ 10 » pn sty 24, 2005 12:30

nawrotvw pisze:Zgadza się, nie pomyślałem a nie chciało mi się ETKI instalować. Cały rozrząd jest na panewkach. Jednak proszę o napisanie jak wymienić ów uszczelniacz. Dzięki i pozdrawiam
TAM POTRZEBNY JEST DEMONTARZ CALEGO ROZRZADU I ZDJECIE KOLA WALKA ROZRZADU I POD KOLEM JEST USZCZELNIACZ KTORY KOSZTUJE 25 ZL ALE LEPIEJ SAM NIE WYMIENIAJ JAK NIE KUMASZ O CO CHODZI Z USTAWIENIEM ROZRZADU TO NIE 126P POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn sty 24, 2005 12:36

Uszczelniacz kosztuje 9zł, a wymienia się go następująco. Zdejmujesz pokrywe zaworów, odkręcasz koło wałka rozrządu, popuszczasz panewki, żeby odstawały od głowicy z 5mm. potem jakimś szpikulcem wyciągasz stary uszczelniaczi zakładasz nowy. Panewki przykręcasz kluczem dynamometrycznym z siłą 20nm i zakręcasz koło z powrotem. Składasz rozrząd, przekręcasz cały obrót wału patrzysz czy znaki się pokrywają i już zabierasz się za składanie reszty. W razie potrzeby wyreguluj zapłon.



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » pn sty 24, 2005 15:10

Ok wielkie dzięki, niedługo będę musiał się z tym uporać. Pozdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości