Pomoc w projekcie AHF GT22
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pomoc w projekcie AHF GT22
Witam wszystkich,
Przejde do sedna sprawy, potrzebuje pomocy/porady w kolejnej fazie ulepszania mojej poczciwej golfiny
Golf IV TDI AHF 110 kucy do którego kilka dni temu zakupiłem turbine Garret GT2256V z Merca CDI 270
Przyznaje że czytałem wile innych tematów na temat tego turbo i jego montazu ale postanowiles stwozyc wlasny temat gdzie bede mogl sie podzielic z wszystkimi zdjeciami i opisami z kolejnych faz tuningu tak aby w przyszlosci mogl z tego skozystac, no i oczywiscie aby uzyskac od was kilka porad
Co bedzie mi potrzebne aby te turbinke zamontowac mianowicie na jakim kolektorze jak wyglada sprawa z orurowaniem, sterowaniem i przeplywem oleju?
SIlnik AHF do jakiego innego silnika jest podobny czytalem ze kolektor taki sam jak w ASZ czy ARL ale jaki inne róznice/podobienstwa?
Autko nie jest "surowe" na tą chwile siedzi:
-Wydech 3" pełny przelot bez kata koncówka wypuszczona bokiem pod progiem przy tylnim kole
-Dolot stozkowy K&N na krótkiej rurce dedykowany do 1,9tdi
-Wtryski 230ki
-Naprawde sporych rozmiarów FMIC
-Zaslepiony EGR
-W trakcie kolektor ssacy zmodyfikowany z VW LT
-seryjne turbo (buuuuu
To wszystko na dosc agresywnym sofcie uciaglo mi 163KM + - 300nm mazy sie wiecej
Dodam tylko ze autko nie jest uzywane na codzien tylko dla przyjemnosci wiec, jest kompletnie wybebeszone 1 fotel kubelkowy lekkie fele, z tego tez wzgledu nie musze sie martwic dymieniem, czy tym ze za 10.000km cos sie posra bo robie 150-200km miesiecznie.
Bardzo prosze o wasza pomoc w projekcie.
Przejde do sedna sprawy, potrzebuje pomocy/porady w kolejnej fazie ulepszania mojej poczciwej golfiny
Golf IV TDI AHF 110 kucy do którego kilka dni temu zakupiłem turbine Garret GT2256V z Merca CDI 270
Przyznaje że czytałem wile innych tematów na temat tego turbo i jego montazu ale postanowiles stwozyc wlasny temat gdzie bede mogl sie podzielic z wszystkimi zdjeciami i opisami z kolejnych faz tuningu tak aby w przyszlosci mogl z tego skozystac, no i oczywiscie aby uzyskac od was kilka porad
Co bedzie mi potrzebne aby te turbinke zamontowac mianowicie na jakim kolektorze jak wyglada sprawa z orurowaniem, sterowaniem i przeplywem oleju?
SIlnik AHF do jakiego innego silnika jest podobny czytalem ze kolektor taki sam jak w ASZ czy ARL ale jaki inne róznice/podobienstwa?
Autko nie jest "surowe" na tą chwile siedzi:
-Wydech 3" pełny przelot bez kata koncówka wypuszczona bokiem pod progiem przy tylnim kole
-Dolot stozkowy K&N na krótkiej rurce dedykowany do 1,9tdi
-Wtryski 230ki
-Naprawde sporych rozmiarów FMIC
-Zaslepiony EGR
-W trakcie kolektor ssacy zmodyfikowany z VW LT
-seryjne turbo (buuuuu
To wszystko na dosc agresywnym sofcie uciaglo mi 163KM + - 300nm mazy sie wiecej
Dodam tylko ze autko nie jest uzywane na codzien tylko dla przyjemnosci wiec, jest kompletnie wybebeszone 1 fotel kubelkowy lekkie fele, z tego tez wzgledu nie musze sie martwic dymieniem, czy tym ze za 10.000km cos sie posra bo robie 150-200km miesiecznie.
Bardzo prosze o wasza pomoc w projekcie.
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Pomoc w projekcie AHF GT22
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=292689" onclick="window.open(this.href);return false;
w skrócie: kolektor 1.6td, flansza 2cm gruba, zasilanie i spływ custom. najważniejsze to dobrze pomierzyć przy obracaniu części gorącej. jak masz fotke części gorącej (otwartej) to mogę ci pokazać jak to zrobić
w skrócie: kolektor 1.6td, flansza 2cm gruba, zasilanie i spływ custom. najważniejsze to dobrze pomierzyć przy obracaniu części gorącej. jak masz fotke części gorącej (otwartej) to mogę ci pokazać jak to zrobić
Re: Pomoc w projekcie AHF GT22
Chodzi o taki kolektorek jak na tej aukcji ? http://allegro.pl/vw-golf-ii-1-6td-kole ... 05552.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I ma byc zmodyfikowany aby wygladal tak jak ten?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e51 ... 85cb5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images41.fotosik.pl/238/37236f336808d256med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
I ma byc zmodyfikowany aby wygladal tak jak ten?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e51 ... 85cb5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images41.fotosik.pl/238/37236f336808d256med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Pomoc w projekcie AHF GT22
tak.Pacio19 pisze:Chodzi o taki kolektorek jak na tej aukcji ? http://allegro.pl/vw-golf-ii-1-6td-kole" onclick="window.open(this.href);return false; ... 05552.html
nie.Pacio19 pisze:I ma byc zmodyfikowany aby wygladal tak jak ten?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e51 ... 85cb5.htmlhttp://images41.fotosik.pl/238/37236f336808d256med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
prześledź temat co dałem wcześniej, tam masz link do fotek jak to ma wyglądać
Re: Pomoc w projekcie AHF GT22
Ok poczytalem troszke z tego co rozumiem to musze dorobic flansze 16-20mm któa "nachodzi" na oryginalna flansze z 1.6td, kolektor zamontowac flansza skierowana do góry i obrócic stronę gorącą aby uzyskac taki efekt jak tutaj?
http://images45.fotosik.pl/233/e149b83b05381844med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy cos pokręciłem?
Jak wygląda sprawa w MK4 jest wiecej miejsca na turbo niz w MK3 czy mniej?
Aha mam w piwnicy słupek z tdi PD 130km czy moge go użyc do "przymiarki" turbo i kolektora któe bedzie szło do mojego AHF ?
PS. Serdeczne dzieki za pomoc w ogarnieciu tematu Należy sie Piwo nie jedno. Moze uda sie na zlocie jak sie furmanka wyszykuje na sezon
PS2. Warto zainwestowac ? http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-passa ... 99834.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images45.fotosik.pl/233/e149b83b05381844med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy cos pokręciłem?
Jak wygląda sprawa w MK4 jest wiecej miejsca na turbo niz w MK3 czy mniej?
Aha mam w piwnicy słupek z tdi PD 130km czy moge go użyc do "przymiarki" turbo i kolektora któe bedzie szło do mojego AHF ?
PS. Serdeczne dzieki za pomoc w ogarnieciu tematu Należy sie Piwo nie jedno. Moze uda sie na zlocie jak sie furmanka wyszykuje na sezon
PS2. Warto zainwestowac ? http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-passa ... 99834.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Pomoc w projekcie AHF GT22
co masz na myśli?Pacio19 pisze: PS2. Warto zainwestowac ? http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-passa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 99834.html
Maks 10 to okolice 170 KM - myślę że chcesz mieć więcej...
podstawowa sprawa zw z 11 to jej stan- jak kupisz kibel to będzie gorzej niż na 10
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Pomoc w projekcie AHF GT22
nie warto tylko TRZEBA, bo dalsze przyrosty mocy ogranicza Ci pompa wtryskowaPacio19 pisze:Warto zainwestowac ? http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-passa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 99834.html
a pompe sprzedaje euglen z naszego forum wiec smiało bierz i kupuj !
Pomoc w projekcie AHF GT22
cowboy pisze:nie warto tylko TRZEBA, bo dalsze przyrosty mocy ogranicza Ci pompa wtryskowa
a pompe sprzedaje euglen z naszego forum wiec smiało bierz i kupuj !
Wiem skąd inąd,że na naszym forum jest gość,który ma do sprzedania zestaw,za pomocą którego z każdej pompy zrobisz 11tkę.
Cena o kosmos mniejsza,a satysfakcja nie mniejsza
Ale jak ktoś bogaty,albo nie zorientowany w temacie,to niech płaci 1350 za coś,co powinno kosztować o połowę mniej.
Pozdro panie moderatorze.
AFN 165,5@380,8
Re: Pomoc w projekcie AHF GT22
ja tam sie nie znam na pompach, ale kolega sam wkleił linka, to poleciłem bo wiem, że euglen sie zajmuje pompami, wiec raczej mozna go polecać, bo często się zdarza że trafiają sie złomy 11 na których auto gorzej jedzie niz na zdrowej 10-tcesagon pisze:cowboy pisze:nie warto tylko TRZEBA, bo dalsze przyrosty mocy ogranicza Ci pompa wtryskowa
a pompe sprzedaje euglen z naszego forum wiec smiało bierz i kupuj !
Wiem skąd inąd,że na naszym forum jest gość,który ma do sprzedania zestaw,za pomocą którego z każdej pompy zrobisz 11tkę.
Cena o kosmos mniejsza,a satysfakcja nie mniejsza
Ale jak ktoś bogaty,albo nie zorientowany w temacie,to niech płaci 1350 za coś,co powinno kosztować o połowę mniej.
Pozdro panie moderatorze.
jesli sprzedajesz pompy 11 za połowę kwoty 1350 PLN to załóż temat w dziale giełda i rób kokosy a nie komentuj co ile powinno kosztować,
Chiptuning tez wg Ciebie powinien kosztowac 500 PLN, a nie kosztuje bo się chiptunerzy zmówili i kroją po tysiaku
jesli zestaw do przeróbki zawiera falę to mozna się bawić, ale wymiana tez kosztuje pare PLN (pewnie koło 300-500PLN) - jesli jest sprawdzona 11-stka to ja bym wziął oryginalną pompe
Pomoc w projekcie AHF GT22
Odewał sie do mnie użytkownik Byku21 z oferta takiego wlasnie zestawu do przerobki na 11mm za pol ceny normalnej pompy 11 to o niego wam chodzi? Jesli jest to sprawdzona metoda to chetnie skozystam bo i z kasa nie jest kolorowo a i wiem ze moja pompka 10mm jest zdrowa
A juz bardziej z ciekawosci jak pompka bedzie 12mm i tubinka gt22 to moze ewentualnie dalej "ograniczac" przyrost? Jak wyglada sprawa z 12mm jest wogole cos takiego i jakie zastosowanie? jak juz wydawac kase to przyszlosciowo, dlatego wlasnie laduje gt22.
A juz bardziej z ciekawosci jak pompka bedzie 12mm i tubinka gt22 to moze ewentualnie dalej "ograniczac" przyrost? Jak wyglada sprawa z 12mm jest wogole cos takiego i jakie zastosowanie? jak juz wydawac kase to przyszlosciowo, dlatego wlasnie laduje gt22.
Pomoc w projekcie AHF GT22
pacio19 jak chcesz gotowy fajny krótki kolektorek pod GT22 z merca wal na pw....moge ci taki wykonać
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Pomoc w projekcie AHF GT22
sama wymiana jeżeli pompa jest sprawna kosztuje od 150-200 złotychale wymiana tez kosztuje pare PLN (pewnie koło 300-500PLN)
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
Pomoc w projekcie AHF GT22
A juz bardziej z ciekawosci jak pompka bedzie 12mm i tubinka gt22 to moze ewentualnie dalej "ograniczac" przyrost? Jak wyglada sprawa z 12mm jest wogole cos takiego i jakie zastosowanie? jak juz wydawac kase to przyszlosciowo, dlatego wlasnie laduje gt22.
ta 11-tka spokojnie Ci wystarczy,chyba że chcesz hybrydę robić pod 240KM albo lepiej
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
Pomoc w projekcie AHF GT22
Wystarczy,że Ty robisz kokosy,nie będę Ci bruździł.cowboy pisze:jesli sprzedajesz pompy 11 za połowę kwoty 1350 PLN to załóż temat w dziale giełda i rób kokosy a nie komentuj co ile powinno kosztować,
Dodam tylko,że to nie ja sprzedaję takie zestawy,ale to prawda,że cena jest o wiele niższa,niż za 11tkę oferowaną przez kolegę.
Ja mam pracę i to co zarabiam mi wystarcza.
Nie muszę zdzierać z kolegów.
Jeżeli jeszcze od biedy zakładasz to do nastepców afn-a,ahu itp,to koszty wzrosna do 1500.Ale jak ładujesz to do poprzedników,to do kosztów montażu dochodzą koszty roztoczenia podstawy,przerobienia elektryki i mamy bez mała 2 koła za ori 11tkę.
Kupując zestaw z 11tki,czyli tylko to,czym tak naprawdę 107j różni się od innych,masz w kieszeni co najmniej 1000 zeta.
Wiem,że dlaCiebie,to nie pieniądze,ale nie każdy jest tak bogaty.
Biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw,to nie mam nic przeciwko,zwłaszcza starych już edc 15.cowboy pisze:Chiptuning tez wg Ciebie powinien kosztowac 500 PLN,
Niewiele brakuje,bo już za 700 robią,więc wszystko zmierza w dobrym(dla usera) kierunku.
Kolego,przekładka takiego kompletu,to 20 minut roboty z wyjęta pompą i 300-500 zeta w kieszeni.cowboy pisze:jesli zestaw do przeróbki zawiera falę to mozna się bawić, ale wymiana tez kosztuje pare PLN
Jeżeli wyjmujesz to ze sprawnej pompy,to mogę Ci to w ciągu 15 minut przełożyć za friko,bez konieczności sprawdzania tego na stole,bo to i tak guzik,nie sprawdzenie,nawet Bogdan Ci to powie.
Podjedziesz do niego,to Ci pompę w silniku sprawdzi.Oczywiście teoretyzuję,bo nie masz już tdi.
I przepłacił 900 zeta na wstępie,tylko po to,żeby mieć to samo,tyle tylko,że w innym opakowaniu.cowboy pisze:jesli jest sprawdzona 11-stka to ja bym wziął oryginalną pompe
Ty zarabiasz kokosy,to możesz tyle bulić,ale kolega nie sprzedaje wtrysków na forum,więc nie dziw się,że szuka tańszej opcji.
Jak się wie,co z czym,to nawet grosza nie zapłacisz.Byku21 pisze:sama wymiana jeżeli pompa jest sprawna kosztuje od 150-200 złotych
To jest tak samo skomplikowane,jak ten cały czip tuning.
Ale najważniejsze,żeby nadal ciemnotę wciskać i kroić frajerów.
Ostatnio zmieniony pn sty 17, 2011 20:52 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości