Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
No i jednak pupa tlucze dalej musze zmienic to kolo w alternatorze na to ze sprzegielkiem tylko powiedzcie jak sprawdzic jaki mam alternator? I mam jeszcze jedno pytanie. Poszla mi pomka wspomagania wymienilem ja (na uzywke) i jak skrecam kierownica w miejscu to slysze lekkie wycie i lekkie drgania na kierownicy. Jaka moze byc przyczyna?
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
Odnośnie alternatora to szukaj jakichś oznaczeń na nim. Jak juz je znajdziesz to nalepiej wtedy z tymi numerkami udeż na PW do Kolegi "Król Julian" dawniej Jaszczur on Ci pomoże dobrac kółko.
Jeżeli chodzi o to wspomaganie to sprawdź poziom płynu.
Jeżeli chodzi o to wspomaganie to sprawdź poziom płynu.
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
no wlasnie nie widze zadnych oznaczen.. trzeba sciagac alternator? A co do wspomagania to ja wymienielem pompke bo sie zwalila dalem uzywana i oczywscie olej poszedl wiec na pewno nie brakuje:/ A powiem ze mialem takie drgania jak mi sie zwlaila pompka ta stara, a teraz mam tez dragnia troszke mniejsze ale wyczuwalne.
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
W kwesti alternatora to weź dokładnie popatrz może gdzies tam jest cos napisane Bosh przeważenie ma na plastikowej obudowie.
Ja mam Valeo i u mnie faktycznie te numery sa ciężko widoczne na takiej blszcze na obwodzie obudowy.
W kwesti wspomagania to docinam się, bo nie mam pomysłu.
Ja mam Valeo i u mnie faktycznie te numery sa ciężko widoczne na takiej blszcze na obwodzie obudowy.
W kwesti wspomagania to docinam się, bo nie mam pomysłu.
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
kolega ma książkowy problem z dolnym kołem rozrządu a konkretnie z czołem wału i dlatego są drgania paska napinacza i nieprzyjemny hałas tym spowodowany. żeby nie hałasowało trzeba założyc koło ze sprzęgiełkiem na alternator i bedzie cisza ale problem gibającego koła dalej zostaje i trzeba to naprawic zanim bedzie za pozno. co do wspomagania sprawdz naciąg paska, olej jest czarny mętny? jak tak trzeba wymienic. a jezeli to nic nie da to pompa już wspomagała już swoje i poprostu ma dośc
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
ale powiedz mi jak sie takie czolo walu naprawia? a olej do wspomagania byl dopiero dzisiaj wlany (caly nowy)..
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
potrzebny jest specjalny frez do czoła, nowe koło śruba wszystko z odpowiednmim momentem dokręcone na klej. taki frez-->http://moto.allegro.pl/frez-do-czola-wa ... 14435.html jeżeli jest nowy olej i dalej to samo to kiepsko
Re: Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
podaje filmik zobaczcie mniej wiecej jaki dziwne stukanie jest i od czasu do czasu takie stukanie metaliczne.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
ok problem rozwiazany wymienilem kolo ze sprzegielkiem i jest ok. Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
klekot narasta wraz z obciążeniem silnika? np przy ruszaniu?
jak tak to na dzień dobry koło pasowe na wale do roboty a dwa że jesli nie jest to spowodowane wibrowaniem napinacza to kąt wtrysku do korekty.
i nie bagatelizuj gibającego się koła na wale bo będziesz z tego powodu musiał silnik zmieniać bo koszta naprawy przewyższą kupno drugiego.
no chyba że Ci się już ten silnik znudził to wybór jest całkiem szeroki
jak tak to na dzień dobry koło pasowe na wale do roboty a dwa że jesli nie jest to spowodowane wibrowaniem napinacza to kąt wtrysku do korekty.
i nie bagatelizuj gibającego się koła na wale bo będziesz z tego powodu musiał silnik zmieniać bo koszta naprawy przewyższą kupno drugiego.
no chyba że Ci się już ten silnik znudził to wybór jest całkiem szeroki
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
Korzystając jeszcze z tematu. Mam pytanie już wszystko zrobiłem kolo pasowe na wale jest nowe, nowe jest kolo na altku i jeszcze doskwiera mi mały problem, a mianowicie jak daje trochę gazu to silnik schodzi jakoś dziwnie wolno z obrotów(ale to nie zawsze) czasem jest tak, że jest wszystko ok a czasem tak dziwnie się zachowuje. Normalnie jak chodzi na wolnych obrotach to mniej więcej na 900 a ostatnio dałem trochę gazu to się "zawiesił" na około 1700 obrotów jak myślicie co to może być? Ma to coś wspólnego z tym co robiłem?
Tłuczenie po wymianie rolki napinacza
cinek7l7 pisze:a mianowicie jak daje trochę gazu to silnik schodzi jakoś dziwnie wolno z obrotów(ale to nie zawsze) czasem jest tak, że jest wszystko ok a czasem tak dziwnie się zachowuje. Normalnie jak chodzi na wolnych obrotach to mniej więcej na 900 a ostatnio dałem trochę gazu to się "zawiesił" na około 1700 obrotów jak myślicie co to może być? Ma to coś wspólnego z tym co robiłem?
albo za bardzo napięta linka od gazu albo jeśli towarzyszyła temu głośna metaliczna praca silnika to zawieszenie wtryskiwaczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości