Listwy progowe - jak sprawnie zdemontowac?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

Listwy progowe - jak sprawnie zdemontowac?

Post autor: pakob » pn maja 22, 2006 22:55

Witam Po zimie pofalowaly sie i zaczely mocno odstawac nakladki na listwy progowe- patrzac z boku auta to te zewnetrzne-spod nich saczy sie cos rudego(chyba z zatrzaskow ktore sa przykrecane do progu?) W ASO nowe 130 zeta +ten prostokat od nadkola(czy on jest na klucz ampulowy- czy nit) ale jak to sprawnie zdjac a potem nowe zalozyc na te zatrzaski zeby znow nie odstawalo-czy ktos z Was w to sie bawil? Auto to mkIII GTI/97 Pozdrawiam vwmaniakow



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt maja 23, 2006 01:26

jak cos sie saczy rufego to bardzo mozliwe ze rdza bierze po progami

w miejscu tym puchnie i dlatego odstaje



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Listwy progowe - jak sprawnie zdemontowac?

Post autor: Razal » wt maja 23, 2006 07:27

pakob pisze:Witam Po zimie pofalowaly sie i zaczely mocno odstawac nakladki na listwy progowe- patrzac z boku auta to te zewnetrzne-spod nich saczy sie cos rudego(chyba z zatrzaskow ktore sa przykrecane do progu?) W ASO nowe 130 zeta +ten prostokat od nadkola(czy on jest na klucz ampulowy- czy nit) ale jak to sprawnie zdjac a potem nowe zalozyc na te zatrzaski zeby znow nie odstawalo-czy ktos z Was w to sie bawil? Auto to mkIII GTI/97 Pozdrawiam vwmaniakow
Dołączam się do tematu - czeka mnie to samo (będzie troche wolnego to się zabieram za to) - jeszcze nic mi się nie sączy, ale dla świętego spokoju muszę tam zajrzeć i być pewny tego co tam siedzi - jedno co wiadomo - trzeba z tymi plastikami postępować bardzo delikatnie bo mają swoje latka, a jak się siły uzyje to na bank popęka (plastik kruchy) i wtedy koszta - delikatnie i z rozwagą, krok po kroku - temat powraca - jak przed robotą zdąrze kupić cyfrówke to będzie fotoporada :)

Pozdroooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości