mkII 1.6 GTD?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mkII 1.6 GTD?
Jesli byl juz ten temat to sorki z gory ze zalozylem nowy ale nie moge odkopac moze zle szukam ale nie moglem znalesc A wiec przy kupnie takiego golfika 1.6 TD z IC co najlepiej spawdzic samemu zeby nie wladowac sie w skarbonke??
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Wszystko po kolei a najpierw to zacząłbym od silnika ile ma przejechane w jakim jest stanie czy nie beierze oleju (dobry diesle nie bierze nie wiez w kity jak Ci ktos mowi ze kazdy bierze) czy nie leje sie gdzeiś po silniku itd Zwroć tez uwage na turbinke zebys potem nie kupował nowej :PP Bo tez mozna niezle zabulić
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
turbine (tymbardziej ze jest chlodzona woda i napewno nikt jej nie oszczedzal)
reszta jest stosunkowo tania
(wtryski pierscienie pompa) ale to juz musi miec nalatane dobrze ponad 300tkm zeby padlo
poza tym blachy jak sa pognite i szpachlowane mocno to po kazdej zimie czeka cie zabawa
pompa wody 60zl lozyska do alternatora 10zl chlodnica 160zl tanie czesci
uszczelki podmiska i rozrzadem pikus 20zl za sztuke
zobacz tez go od spodu czy czasem go nie zlozyli z 4 cwiartek i podlogi nie ma
reszta jest stosunkowo tania
(wtryski pierscienie pompa) ale to juz musi miec nalatane dobrze ponad 300tkm zeby padlo
poza tym blachy jak sa pognite i szpachlowane mocno to po kazdej zimie czeka cie zabawa
pompa wody 60zl lozyska do alternatora 10zl chlodnica 160zl tanie czesci
uszczelki podmiska i rozrzadem pikus 20zl za sztuke
zobacz tez go od spodu czy czasem go nie zlozyli z 4 cwiartek i podlogi nie ma
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 11:36
- Lokalizacja: Chrzanów
Turbinę to możesz sprawdzić ściagając taki wężyk co leci od turbiny do pompy wtryskowej i tam wpinasz manometr i sprawdzasz ciśnienie doładowania, pomiar może nie najdokładniejszy bo na postoju to wiele się człowiek o turbinie nie dowie, ale zawsze jakiś pogląd jest. A turbo czy działa to najlepiej wsiąść do auta i dobrze go przegonić, jak jest obrotomierz to sprawdzić od jakich obrotów wyrażnie czuć poprawienie przyspieszenia, jak czuć przyspieszenie od ok 2200 obr/min to powinno być ok, jeżdziłem już takim TD z IC, w którym w granicach prawie 4000 obr/min nie było zadnej wyraźnej różnicy w przyspieszaniu. Takie autko warto przegonić na jakiejś autostardzie, sprawdzić czy się nie przegrzewa, czy płynu nie wyrzuca i ważne są wycieki, oby było ich jak najmniej, wyciekami typu: wycieki z półosiek, miski olejowej, czy dekla klawiatury nie ma się co wiele przejmować w tak starym aucie! Najgorsze są wycieki spod głowicy, oraz z tyłu silnika w okolicy turbosprężarki, kolektorów. Jak masz jakieś wątpliwości to pytaj jeszcze, osobiście miałem 2 takie golfy, oba z oznaczeniem silnika SB, moim zdaniem dużo lepszy motor niż TD 70KM bez IC.
Dominik Stawarz
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
pelne cisnienie turbina daje przy 3tys obrotow
bynajmniej w JR 70KM
bedziesz czul ze dobrze ciagnie
poza tym jeszcze raz tak jak dominik pisal wycieki przy turbinie i spod glowicy
reszta wyciekow jest do opanowania za stosunkowo niskie pieniadze
powodzenia i napisz na gg co z niego wydalo
bynajmniej w JR 70KM
bedziesz czul ze dobrze ciagnie
poza tym jeszcze raz tak jak dominik pisal wycieki przy turbinie i spod glowicy
reszta wyciekow jest do opanowania za stosunkowo niskie pieniadze
powodzenia i napisz na gg co z niego wydalo
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 154 gości