Vw Jetta 1.9TDi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seboox20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sty 05, 2011 15:35

Vw Jetta 1.9TDi

Post autor: seboox20 » czw sty 13, 2011 12:15

Witam od 2dni posiadam VW Jette 1.9 tdi i mam przejechane 36tyś przegieg potwierdzony przez VW wiec o to jestem spokojny tylko mam proble bo nie wiem kiedy byl wymieniony olej napewno auto było servisowane... ma nalepkę nastepny przegląd przy 45tys wiec podejżewam że był na wymianach przy 30tys...nie wiem jaki tam jest nawet olej wlany bo nie ma nalepki... co doradzicie ?? ah i oswietla sie komunikat service maintenant

Ps nie dotyczy tego auta ale również diezla kolega pyta czy po przejechaniu 5tyś olej może by czarny ??



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Vw Jetta 1.9TDi

Post autor: Byku21 » czw sty 13, 2011 12:41

Jak diesel to będzie czarny,bo to sadza...A poza tym jaki rok i silnik masz??


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

seboox20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sty 05, 2011 15:35

Vw Jetta 1.9TDi

Post autor: seboox20 » czw sty 13, 2011 12:42

jeśłi chodzi o mój to 2006 VW Jetta 1.9 105KM



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Vw Jetta 1.9TDi

Post autor: guziolek » czw sty 13, 2011 20:45

U Helmuta pewnie zalali long life oil, więc wymiana co 30 tysięcy. Bynajmniej u mnie taki w borewiczu PD lali.



seboox20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sty 05, 2011 15:35

Vw Jetta 1.9TDi

Post autor: seboox20 » pt sty 14, 2011 01:01

Jetta jest z Belgi a wiec wszystko po francusku niestety... wiec co mi doradzicie??



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Vw Jetta 1.9TDi

Post autor: guziolek » pt sty 14, 2011 01:47

U mnie zasada taka, kupuję i wymieniam wszystko począwszy od filtra powietrza, oleju itd, a na rozrządzie skończywszy. Nie ufam sprzedającym i tyle. Licznik niby pewniak ale też cholera wie co tam jest, albo kiedy było... U mnie tez był pewniak (kontrola w ASO) i powymieniałem. Rozrząd ostatecznie możesz odpuścić skoro przebieg na 100% oryginał, ale reszta to nie jest jakaś wielka kwota przy cenie samochodu, poza tym można wymienić samemu ,a nawet gdyby nie, to olej 120-150, filtry około 200 wymiana wszystkiego około 100. Wymień, będziesz miał pewność i spokój na 15 tysięcy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości