Stacyjka, Kostka

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
2nec
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw maja 14, 2009 06:21
Lokalizacja: EL
Kontakt:

Stacyjka, Kostka

Post autor: 2nec » ndz sie 15, 2010 19:14

Wie ktoś może jak wyciągnąć kostke która jest z tyłu stacyjki? Chciałem ją wymienić ale za cholere nie moge jej wyciągnać.
Model VW Golf III 1.8 96/97 75KM AAM
Ostatnio zmieniony ndz sie 15, 2010 19:18 przez 2nec, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/8480][img]http://www.motostat.pl/user_images/8480/icon3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Stacyjka, Kostka

Post autor: Zico63b » ndz sie 15, 2010 19:17

Dział FAQ "wymiana kostki stacyjki"



Awatar użytkownika
2nec
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw maja 14, 2009 06:21
Lokalizacja: EL
Kontakt:

Stacyjka, Kostka

Post autor: 2nec » ndz sie 15, 2010 19:29

To chcesz mi powiedzieć kolego że żeby wyjąć kostke tą tylnią to ja musze rozebrać całą stacyjke? tzn wkłady itp? nie da się bezpośrednio i tylko zdjąc i wymienić ten badziew z tyłu? bo coś mi nie styka i musze naprawde mocno przekręcić i poruszać kluczykiem zeby mi odpalił.


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/8480][img]http://www.motostat.pl/user_images/8480/icon3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Stacyjka, Kostka

Post autor: Zico63b » ndz sie 15, 2010 19:36

Tak, niestety taki jest to patent VW i nic się nie da zrobić: ](*,)



Awatar użytkownika
2nec
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw maja 14, 2009 06:21
Lokalizacja: EL
Kontakt:

Stacyjka, Kostka

Post autor: 2nec » ndz sie 15, 2010 19:40

Kurcze, a orientujesz sie może jakie koszta są tego?


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/8480][img]http://www.motostat.pl/user_images/8480/icon3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Stacyjka, Kostka

Post autor: Rafał 21 » ndz sie 15, 2010 20:18

2nec pisze:Kurcze, a orientujesz sie może jakie koszta są tego

2nec, nie majątek :P http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... ry=620&cha" onclick="window.open(this.href);return false;

http://moto.allegro.pl/item1183836041_k ... 3_iii.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
2nec
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw maja 14, 2009 06:21
Lokalizacja: EL
Kontakt:

Stacyjka, Kostka

Post autor: 2nec » ndz sie 15, 2010 20:24

w cenie kostki już zdążyłem się zorientować intersuje mnie cena jak wstawie to do jakiegoś elektryka ...


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/8480][img]http://www.motostat.pl/user_images/8480/icon3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Stacyjka, Kostka

Post autor: Rafał 21 » ndz sie 15, 2010 20:42

2nec pisze:ntersuje mnie cena jak wstawie to do jakiegoś elektryka .
2nec, to juz z elektrykiem uzgodnisz :bajer: Nie z nami ,bo przecież nic ci to nie da gdy ci powiem 100 .A elektryk to proszę iść na forum Ja biorę 150 :lol: A może zrobi za 70 :P


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
2nec
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw maja 14, 2009 06:21
Lokalizacja: EL
Kontakt:

Re: Stacyjka, Kostka

Post autor: 2nec » ndz sie 15, 2010 20:48

W sumie to masz racje ... No nic dziekuje za pomoc. Pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/8480][img]http://www.motostat.pl/user_images/8480/icon3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Stacyjka, Kostka

Post autor: roger18sx » wt sie 17, 2010 22:03

poco do elektryka jak mozna samemu to zdziałac


VW NA ZAWSZE

nimuk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 13, 2011 11:30

Stacyjka, Kostka

Post autor: nimuk » czw sty 13, 2011 11:50

Witam
mam pytanie
temat jest juz na wielu postach wałkowany a propo kostki stacyjki ale opisze swój problem
mam golfa iv 1.4 od ponad roku na początku było wszystko ok po jakimś czasioe pojawiło sie coś takiego ze podczas jazdy niezależnie od prędkości silnik wyłaczał sie na chwile dosłownie na ułamek sekundy wszuystko gasło po chwili odpalał sie z biegu i wszystko wracało do normy działo sie tak raz na 100-200km po jakimś czasie nasiliło sie to i już wyglądało tak ze gasło wszystko potem odpalało jak jechał ale wszystkie zegary pokazywały 0 i swieciła sie lampka oleju. po wyłączeniu kluczyka i ponownym rozruchu wracało do normy
kolejna usterką było cos takiego ze czasami gasło wszystko jak stał nic nie działało oprócz rozrusznika nie palił wogóle ale po kilku minutach wracało wszystko do normy ostatnio stało się tak ze golfik wogóle nie pali zegary sprawiają wrażenie ze jest ok bo pokazują godzine oraz stan kilometrów ale po włozeniu kluczyka i przekręceniu o jedną pozycje wszystko gaśnie licznik km i zegarek się resetuje nie działaja kontrolki a rozrusznik kręci
nie działają awaryjne ( tylko buczą) podswietlenie licznika kompletnie nic po przełaczeniu na pozycję wyjęcia kluczyka słychać grzechot silniczków w tablicy rozdzielczej po czym pokazują się zegarek i licznik km w stanie 0000 a dzisiaj nawet włączenie postojowych robi dokładnie to samo czyli resetuje liczniki
podejżenie było na kostkę kupiłem podstawiłem i .... to samo
nie wiem jak to ugryść i co dalej z tym fantem
prosiłbym o jakąkolwiek pomoc
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Stacyjka, Kostka

Post autor: Zico63b » czw sty 13, 2011 22:32

Tu Kolega musi poczytać inne tematy: brak masy akumulatora lub silnika, brudne klemy i zaciski przewodów na alternatorze i rozruszniku - w ogóle "spadki napięcia"
Takie resetowanie licznika jest powodowane za dużym dla niego spadkiem napięcia. O ile by to dotyczyło tylko licznika byłby to bezpiecznik 21. Ale że także awaryjne nie chcą pracować, a one są przewidziane do naprawdę dużych spadków napięcia, dotyczyć to będzie ogólnie zasilania jeszcze przed skrzynką bezpieczników.



Awatar użytkownika
juro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
Kontakt:

Stacyjka, Kostka

Post autor: juro » czw sty 13, 2011 23:23

Dokładny opis wymiany i foto a wystarczy poszukać po co od razu elektryk http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości