SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » czw sty 13, 2011 12:27

vrs pisze:BTW dużo masz tam newtona u siebie?
Miałem ok 900nm..W tych gotowych sterownikach to są trzy tryby pracy (stock,Sport,Race) niema rwd a w seryjnych sterownikach które są przerabiane w Polsce to wtedy chyba właśnie można sememu ustawiać jaki procent ma być spięcia na stałe.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » czw sty 13, 2011 12:40

daniel1d pisze:Miałem ok 900nm..
No to się nie dziwię że Haldex się wy#$ał... jak pomnożysz to przez przełożenie główne to będzie Nm który działa na sprzęgło
daniel1d pisze:W tych gotowych sterownikach to są trzy tryby pracy (stock,Sport,Race) niema rwd
No rwd to nie ma na pewno ;), ja pisałem o 2wd czyli FWD, gdzieś widziałem taki sterownik który miał tryb ekonomiczny poza Sport i Race i w opisie napisali że to właściwie jest FWD
daniel1d pisze: a w seryjnych sterownikach które są przerabiane w Polsce to wtedy chyba właśnie można sememu ustawiać jaki procent ma być spięcia na stałe.
Wiem że Master/s jeszcze w Lupo miał kiedyś u siebie taki wynalazek, jest jakaś firma która przeprogramowuje te sterowniki ale nie pamiętam nazwy.


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » czw sty 13, 2011 12:49

żeby mieć fwd wystarczy zaciągnąć delikatnie ręczny na jeden ząbek tak żeby ręczny jeszcze nie hamował tylnych kół a haldex się już nie zapnie.Tylko nie wiem dlaczego tryb fwd miał by być ekonomiczny.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » czw sty 13, 2011 17:15

jak to dlaczego?
zawsze silnik ma mniej mechanizmów do poruszenia...
na spalanie wpływ ma wiele czynników takich jak tarcie i opór.... niekoniecznie powietrza o karoserie i opon i asfalt...
widze ze OT ma sie dobrze :bajer:


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » czw sty 13, 2011 17:29

ravraj pisze:jak to dlaczego?
zawsze silnik ma mniej mechanizmów do poruszenia...
Wał się kręci cały czas tak samo czy haldex jest spięty czy nie.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
icemik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lis 09, 2009 12:07
Lokalizacja: Gdynia

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: icemik » czw sty 13, 2011 19:08

to sie nazywa ogień :D


Obrazek

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » czw sty 13, 2011 19:59

mysle ze inzynierowie niemieccy wiedzą lepiej...
i jeśli naped na tył w czasie np autostradowej jazdy jest odpinany dla oszczędności - a tak z tego co wiem jest
to ja z nimi dyskutować nie będe...
wał sie keci ale od wału do tylnej opony stykającej sie z asfaltem daleko...


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » czw sty 13, 2011 21:31

daniel1d pisze:Wał się kręci cały czas tak samo czy haldex jest spięty czy nie.
Tak, tylko opór toczącego się wału jest mniejszy niż toczącego się wału połączonego poprzez sprzęgło z tylnym napędem.
Stąd tryb ten można nazwać "ekonomicznym"
ravraj pisze:mysle ze inzynierowie niemieccy wiedzą lepiej...
i jeśli naped na tył w czasie np autostradowej jazdy jest odpinany dla oszczędności - a tak z tego co wiem jest
to ja z nimi dyskutować nie będe...
Myślę że niemieccy inżynierowie nie wiedzą lepiej... Haldex AB to firma Szwedzka

Z tego co pamiętam Haldex IV gen jest zawsze częściowo spięty w stosunku co najmniej 90:10. Przypadki 100:0 to zaciągnięcie ręcznego albo ingerencja układu ESP


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » czw sty 13, 2011 21:46

To na to wychodzi że haldex I i II generacji jest ekonomiczniejszy od IV generacji.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Rybak » czw sty 13, 2011 22:07

overrange pisze:Rybak, to tak z doświadczenia wiesz, że Golf lepiej ogarnia tor niż evo, które zostało do niego stworzone?
Jak jest na torze to nie wiem,ale na ćwiartke to te auta jak na swoją moc i rodzaj napędu to jeżdżą słabo,aż się sam zdziwiłem,bo je objeżdżałem jak chciałem(mówię o evo x i imprezie sti).Szczerze mówiąc myślałem że dostanę bęcki,bo ścigałem się z autami,które miały od 35 do 70-ciu kucy więcej niż ja.Kierowcami tych aut to też nie byli przypadkowi ludzie,ale widocznie masa plus DSG czynią cuda :rotfl:



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: overrange » czw sty 13, 2011 23:41

No tak, a to wszystko dzięki temu Haldexowi + DSG. Zakrety pewnie evo lepiej ogarnia ale ciekaw jest jak to sie ma w rzeczywistosci i jakiego rzedu sa to roznice....



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » pt sty 14, 2011 00:07

daniel1d pisze:To na to wychodzi że haldex I i II generacji jest ekonomiczniejszy od IV generacji.
Ja tam się panie na ekonomice jazdy nic się nie znam, ja przecie fan stałego 4x4 jestem :grin:
Rybak pisze: Jak jest na torze to nie wiem,ale na ćwiartke to te auta jak na swoją moc i rodzaj napędu to jeżdżą słabo,aż się sam zdziwiłem,bo je objeżdżałem jak chciałem(mówię o evo x i imprezie sti).Szczerze mówiąc myślałem że dostanę bęcki,bo ścigałem się z autami,które miały od 35 do 70-ciu kucy więcej niż ja.Kierowcami tych aut to też nie byli przypadkowi ludzie,ale widocznie masa plus DSG czynią cuda :rotfl:
Rybak, a ty serią latasz? Hamowane to to było? :chytry: Jak masz ten sam cooler co w S3 to tam w serii bliżej do 290 niż 270 :bajer:
Więc i różnice w KM nieco mniejsze, plus DSG z LC... i pozamiatane

Dobrze że mój będzie manual :okej:, zawsze będzie na co zwalić a przyjemność z jazdy większa...


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Rybak » pt sty 14, 2011 21:59

vrs pisze:
daniel1d pisze:To na to wychodzi że haldex I i II generacji jest ekonomiczniejszy od IV generacji.
Ja tam się panie na ekonomice jazdy nic się nie znam, ja przecie fan stałego 4x4 jestem :grin:
Rybak pisze: Jak jest na torze to nie wiem,ale na ćwiartke to te auta jak na swoją moc i rodzaj napędu to jeżdżą słabo,aż się sam zdziwiłem,bo je objeżdżałem jak chciałem(mówię o evo x i imprezie sti).Szczerze mówiąc myślałem że dostanę bęcki,bo ścigałem się z autami,które miały od 35 do 70-ciu kucy więcej niż ja.Kierowcami tych aut to też nie byli przypadkowi ludzie,ale widocznie masa plus DSG czynią cuda :rotfl:
Rybak, a ty serią latasz? Hamowane to to było? :chytry: Jak masz ten sam cooler co w S3 to tam w serii bliżej do 290 niż 270 :bajer:
Więc i różnice w KM nieco mniejsze, plus DSG z LC... i pozamiatane

Dobrze że mój będzie manual :okej:, zawsze będzie na co zwalić a przyjemność z jazdy większa...
Wielki błąd,bo DSG jest miód malina szczególnie ta najnowsza montowana w erce,ale przecież jest to skrzynia sekwencyjna więc biegi możesz też zmieniać manualnie.Skrzynia bez dwóch zdań warta każdej wydanej złotówki w erce jest bajecznie zestrojona z silnikiem,jedyny minus to dalsze koszty eksploatacji,ale niestety coś za coś.Uważam,że Golf R bez DSG to już nie jest ten sam Golf.Serią już nie latam w serii było 280km,teraz jest 315 koników.Na hamownie nie szkociłem :grin:



Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » sob sty 15, 2011 00:59

a ja uwazam ze w eRce przydalby sie 7dmy bieg :grin:


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości