Pompa wtyrskowa do wymiany.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

teczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 16:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Pompa wtyrskowa do wymiany.

Post autor: teczak » śr sty 12, 2011 18:05

Witam,

Mam do wymiany w moim MK3 pompkę o numerach Bosch 0460 404 994 lub VW 028 130 109H. Moje pytanie to czy mogę założyć pompkę o numerze Bosch 0460 404 992 lub VW 028 130 109L? Pytam bo mam drugi silnik od Audi 80 w zapasie i z niego chciałbym wyjąć pompę. Silniki o kodzie 1Z.


Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Pompa wtyrskowa do wymiany.

Post autor: Byku21 » śr sty 12, 2011 18:23

Z tym,że w audi masz chyba inną wtyczkę przy nastawniku,a tak to pompa jest taka sama identyczna.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

teczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 16:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Pompa wtyrskowa do wymiany.

Post autor: teczak » śr sty 12, 2011 18:36

Faktycznie w golfie mam wtyczkę prostokątną, a w tej pompie z audi jest okrągła. W związku z tym kolejne pytanie czy mogę zostawić nastawnik od starej pompy czy raczej czeka mnie przelutowywanie przewodów.


Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Pompa wtyrskowa do wymiany.

Post autor: Byku21 » śr sty 12, 2011 22:11

A ile pinów ma ta z audi?8 tak jak golf?To ja bym kostkę przelutował,chyba że masz vaga i założysz swój,a potem ustawisz tak jak powinno być.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

teczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 16:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Pompa wtyrskowa do wymiany.

Post autor: teczak » śr sty 12, 2011 22:50

No mam pełnego vaga i wolałbym zostawić stary nastawnik. Tylko oświeć mnie co tam ustawić tak jak powinno być, bo myślałem że po zamontowaniu pompki to mi tylko zostanie kąt wtrysku do ustawienia. I żeby nie było nie kpie sobie z nikogo, ale po prostu chcę być pewny nim się zabiorę do roboty.


Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości