ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: BENITO » śr sty 05, 2011 22:23

Podwieszenie materiału nic ci nie da, płyn chłodniczy robi białe zacieki i ich szukaj.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: coleman » czw sty 06, 2011 15:50

?
teraz nawet kabelkow nie mam zadnych bo jestem poza domem 300km i nie mam nic ze sobą poprostu, rozgrzalem, silnik do roboczej temperatury, otworzylem maskei zobaczylem ze wiatrak nie dziala a temperatura silnika byla juz taka jaka powinna byc po 20 km.

czyli padniety wiatrak panowie chyba?


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: Mumin90 » czw sty 06, 2011 16:21

wiatrak sie włącza jeżeli wskazówka przechodzi po za środkowa kreskę
przy tej tem trzeba dobrze gazować silnik aby sie włączył wentylator
weź co kolwiek i złącz te piny w kostce co jest przy tym czujniku i bedziesz wiedział
co kolwiek metalowego weźmiesz i złączysz i będzie wszystko jasne



Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: coleman » pt sty 07, 2011 02:10

właśnie podłączylem na krótko do akumulatora od razu wiatrak, obie prędkości działają,

moje pytanie: czy aby na pewno ta pierwsza predkość wlacza się po około 60 stopniach ? bo są dwie predkosci więc która prędkość kiedy się załącza wie ktoś?
tu kolega raf-gog mowi ze wlacza sie po 60 stopniach okolo pierwsza predkosc, ktos to potwierdzi?

teraz tylko sprawdze czujnik temperatury ktory siedzi w chlodnicy czy nie jest walniety bo moze nie puszcza sygnalu do wiatraku o temperaturze o ktorej mowi RAF-GOG.

a jest jakiś bezpiecznik odpowiedzialny za pracę wiatraka?


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: raf-gog » pt sty 07, 2011 02:26

Zmobilizowałeś mnie do szukania:) więc przyznaje się bez bicia, że źle powiedziałem (nie byłem pewien) przy dwóch biegach
1. bieg - wentylator włącza się od 85-95
2. bieg - wentylator włącza się 95-102

Przy jednobiegowym włącza się przy 84

http://www.motoneo.pl/m-VW-1991-GOLF_II ... .html#kat1" onclick="window.open(this.href);return false;


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: coleman » pt sty 07, 2011 02:36

jestes mistrzem, wiec wychodzi teraz tylko ze albo czujnik padniety albo po prostu niepodlaczone cos jest , napisze na dniach co zrobilem :) :pub:


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: inż. Mk2_marcin » pt sty 07, 2011 20:10

ha u mnie było do dziś podobnie wyciekała mi ciecz oczywiście z łączeniu do silnika z przodu i z lewej strony oczywiście kupiłem w ASO 2 części za 108zł bo jak się okazało wcześniej były zamienniki jakieś made in china, robota bym ocenił na 40zł które mi zostały w kieszeni i teraz ani kropla płynu mi nie wycieka i jestem happy :bigok: :kac:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: coleman » wt sty 11, 2011 01:19

czujnik sprawdze na weekendzie teraz nie mam czasu i gdzie jak juz wspomnialem, ale nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz,

jesli termostat nie pusci i nie bedzie duzego obiegu to wiatrak nie wlaczy nawet pierwszego biegu bo tam gdzie czujnik to chlodnica ciagle jest zimna poki nie pusci termostat czyż nie?

dobrze rozumuję? czy wiatrak pierwszy bieg zawsze dziala podczas normalnej pracy silnika naszego dieselka?


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: raf-gog » wt sty 11, 2011 02:03

Temperatura otwarcia termostatu to 87 stopni:)

Pierwszy bieg działa gdy "woda" w chłodnicy iosiagnie temp 85 stopni


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: Mumin90 » wt sty 11, 2011 06:54

napisał coleman
jesli termostat nie pusci i nie bedzie duzego obiegu to wiatrak nie wlaczy nawet pierwszego biegu bo tam gdzie czujnik to chlodnica ciagle jest zimna poki nie pusci termostat czyż nie?

dobrze rozumuję? czy wiatrak pierwszy bieg zawsze dziala podczas normalnej pracy silnika naszego dieselka?

dobrze dokładnie tak. ostatnio miałem podobny problem tylko ze u mnie tworzyło się bardzo duże ciśnienie zobacz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p4589888" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: coleman » wt sty 11, 2011 20:35

hmm dobrze ale teraz z ciekawości: na ile otwiera się termostat? ciut czy cały?

z tego co mi wiadomo to przy normalnej jeździe, górna rura idąca od chłodnicy powinna być gorąca-ciepła, a dolna ciągle zimna?
przynajmniej tak mam cały czas.

a więc jak kolega wyzej napisał- pierwszy bieg włącza się przy 85 stopniach, czyli podczas jazdy ten pierwszy bieg działa ciągle jak rozumiem

jak na razie przez 4tys km cieczy dolewałem tylko raz , więc jednak to była chyba uszczelka bo na razie nie ginie.


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: Mumin90 » wt sty 11, 2011 21:10

a więc jak kolega wyzej napisał- pierwszy bieg włącza się przy 85 stopniach, czyli podczas jazdy ten pierwszy bieg działa ciągle jak rozumiem

nie, włacza sie dopiero jak taka temperatura jest w całej chłodnicy a to reguluje termostat a jeżeli dopiero cała ciecz chłodząca w całej chłodnicy ma taka tem to dopiero włacza sie wentylator



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: człek » wt sty 11, 2011 22:14

Co ma wysoka temperatura do wentylatora jeżeli on nie ma prawa się włączyć podczas normalnej jazdy (zwłaszcza zimą) bo nie rozumiem.

Chłodnica szczelna i nie zasyfiała?



Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

ubywa cieczy chłodzącej + temperatura za duża

Post autor: coleman » pn sty 17, 2011 12:31

problem rozwiązany, wina zaciętegto termostatu który się nie otwierał. po 3 miesiacach termostat wahlera sie zacial , wstawilem znow wahlera bo niby jaki inny:)

pozdro


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 76 gości