mk2 td alternator problemu

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

mk2 td alternator problemu

Post autor: seba198666 » wt sty 11, 2011 18:10

dobrze masz naciagniety pasek???.moze byc gorace dlatego ze pasek sie slizga. dziwne ze nie odpalił jak kontrolka ładowania sie nie swieci podczas jazdy. odpal auto i sprawdz ładowanie miernikiem na odpalonym powinno na klemach byc ponad 14 voltów


seba

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

mk2 td alternator problemu

Post autor: Johnatan » wt sty 11, 2011 20:18

Zabierz miernik.. na Odpalonym silniku bez świateł mijania powinno być około 14,30 - 14,55V na światłach mijania.. nie powinno zejść ponizej 14,03V. Taka dość drobiazgowy jestem nie? Ale miałem na swoim 13,7V i aku starczał na 7dni :)
Następna porada.. wyjmij szczotki.. bedą krótkie.. a) kup nowe wraz z regulatorem b) przelutuj nowe szczortki. Ja lutowałem bo do mojej iskry kosztują 160zł... w moijej mieścinie. . Sprawdz czy kabel idący na regulator ma przejście z masą, sprawdz to pipczykiem. i sprawdz też czy ma przejscie na trzech uzwojeniach.. i czy nie ma przebivcia do masy na tych uzwojeniach.. A tak wogóle.. po wymianie szczotek powinno sie wszystko wyjaśniuć ;d pozdro


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

mk2 td alternator problemu

Post autor: seba198666 » wt sty 11, 2011 20:29

Johnatan pisze: wyjmij szczotki
szczotki nowe i pasek przeciez kolega napisał


seba

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

mk2 td alternator problemu

Post autor: seba198666 » wt sty 11, 2011 21:20

może zle cos poskładane. jesli przed wymianą było dobrze


seba

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

mk2 td alternator problemu

Post autor: seba198666 » wt sty 11, 2011 21:27

kolego ale po co robisz sobie koszty??? odpal auto i sprawdz miernikiem jakie jest napiecie na klemach moze jest ok


seba

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

mk2 td alternator problemu

Post autor: jeryk10 » wt sty 11, 2011 21:29

A ja polecam sprawdzic swiece zarowe czy nie grzeja jak silnik pracuje To jest jednak 70 aper na nie idzie i jak grzeja jak silnik pracuje to za zadne skarby alternator niedoladuje akumulatora Sprawdz


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

mk2 td alternator problemu

Post autor: Johnatan » wt sty 11, 2011 22:20

tak ze świecami też bym sprawdził.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

teczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 16:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

mk2 td alternator problemu

Post autor: teczak » śr sty 12, 2011 00:02

Tylko jak kolega sprawdzi taki prąd zwykłym multimetrem, bo podejrzewam że nie ma cęgowego. Tak może jeszcze głupie pytanie łożyska na alternatorze nie są zatarte?


Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

mk2 td alternator problemu

Post autor: jeryk10 » śr sty 12, 2011 20:13

Tak niech sprawdzi miernikiem lub kontrolka na 12V tego pelno w sklepach motoryzacyjnych koszt tylko 8 zl


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

teczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 16:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

mk2 td alternator problemu

Post autor: teczak » śr sty 12, 2011 20:21

mk2 td alternator problemu

Nowy postprzez jeryk10 » 12 sty 2011 19:13
Tak niech sprawdzi miernikiem lub kontrolka na 12V tego pelno w sklepach motoryzacyjnych koszt tylko 8 zl
Czy kolega odróżnia napięcie od prądu czy tylko sobie posty nabija?


Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.

teczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 16:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

mk2 td alternator problemu

Post autor: teczak » śr sty 12, 2011 22:52

A czy świeczki by się nie spaliły szybko gdyby grzały cały czas?


Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.

guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

mk2 td alternator problemu

Post autor: guziklolek » śr sty 12, 2011 22:54

sory ze sie wtrace ale nie chce zakladac kolejnego tematu. :pub: u mnie dzieje sie cos dziwnego z alternatorem w 1.8 rp mk2 po wymianie pompy wody po jakiś 2/3 miesiacach zaczal mi piszczec (ale nie tak jak zwykle tylko śłychać taki świst przez cały czas) pasek a dziś zaczal strasznie głośno klekotać myślałem ze się coś upier.... ale wszystko jest jak by na miejscu



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

mk2 td alternator problemu

Post autor: Johnatan » śr sty 12, 2011 23:38

hmm myśle że nie.. w końcu po to one są żeby grzały nie? ale nie jestem pewien.. a weź hmm Nie wiem jak w Dieslu.. mam PNke. Ale po kazdym odpaleniu auta.. wyłaczaj świece.. nie wiem przekaźnik wyciągaj.. stwórz jakiś przełacznik... tylko to dużo prądu bierze żeby nie spalić czegoś.. i po prostu żebyś je sam wyłączał i włączał kiedy ci potrzebne przy odpalaniu.. i jak aku bedzie ok tzn że to ich wina.. Pomyśl nad tym.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

mk2 td alternator problemu

Post autor: Johnatan » śr sty 12, 2011 23:40

Guziklolek.. No nie wiem.. po prostu ściągnij pasek i sprawdz co hałasuje.. kręcąc ręką jak to alternator to po prostu go rozbierz puki w ogóle sie kręci.. po co wiekszych kosztów robić przez tą usterke. Łożyska pewnie są wywalone na rymby..
lub szczotka sie skończyła.. urwałą i wleciała we wirnik czy coś.. nie wiem.. bedziesz z tym, jeździł.. szczotki 30zł a rozwalisz wirnik to juz cały alternator new :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości