mk2 td alternator problemu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
mk2 td alternator problemu
dobrze masz naciagniety pasek???.moze byc gorace dlatego ze pasek sie slizga. dziwne ze nie odpalił jak kontrolka ładowania sie nie swieci podczas jazdy. odpal auto i sprawdz ładowanie miernikiem na odpalonym powinno na klemach byc ponad 14 voltów
seba
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
mk2 td alternator problemu
Zabierz miernik.. na Odpalonym silniku bez świateł mijania powinno być około 14,30 - 14,55V na światłach mijania.. nie powinno zejść ponizej 14,03V. Taka dość drobiazgowy jestem nie? Ale miałem na swoim 13,7V i aku starczał na 7dni 
Następna porada.. wyjmij szczotki.. bedą krótkie.. a) kup nowe wraz z regulatorem b) przelutuj nowe szczortki. Ja lutowałem bo do mojej iskry kosztują 160zł... w moijej mieścinie. . Sprawdz czy kabel idący na regulator ma przejście z masą, sprawdz to pipczykiem. i sprawdz też czy ma przejscie na trzech uzwojeniach.. i czy nie ma przebivcia do masy na tych uzwojeniach.. A tak wogóle.. po wymianie szczotek powinno sie wszystko wyjaśniuć ;d pozdro

Następna porada.. wyjmij szczotki.. bedą krótkie.. a) kup nowe wraz z regulatorem b) przelutuj nowe szczortki. Ja lutowałem bo do mojej iskry kosztują 160zł... w moijej mieścinie. . Sprawdz czy kabel idący na regulator ma przejście z masą, sprawdz to pipczykiem. i sprawdz też czy ma przejscie na trzech uzwojeniach.. i czy nie ma przebivcia do masy na tych uzwojeniach.. A tak wogóle.. po wymianie szczotek powinno sie wszystko wyjaśniuć ;d pozdro
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
mk2 td alternator problemu
szczotki nowe i pasek przeciez kolega napisałJohnatan pisze: wyjmij szczotki
seba
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
mk2 td alternator problemu
kolego ale po co robisz sobie koszty??? odpal auto i sprawdz miernikiem jakie jest napiecie na klemach moze jest ok
seba
mk2 td alternator problemu
A ja polecam sprawdzic swiece zarowe czy nie grzeja jak silnik pracuje To jest jednak 70 aper na nie idzie i jak grzeja jak silnik pracuje to za zadne skarby alternator niedoladuje akumulatora Sprawdz
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
mk2 td alternator problemu
tak ze świecami też bym sprawdził.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
mk2 td alternator problemu
Tylko jak kolega sprawdzi taki prąd zwykłym multimetrem, bo podejrzewam że nie ma cęgowego. Tak może jeszcze głupie pytanie łożyska na alternatorze nie są zatarte?
Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.
mk2 td alternator problemu
Tak niech sprawdzi miernikiem lub kontrolka na 12V tego pelno w sklepach motoryzacyjnych koszt tylko 8 zl
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
mk2 td alternator problemu
Czy kolega odróżnia napięcie od prądu czy tylko sobie posty nabija?mk2 td alternator problemu
Nowy postprzez jeryk10 » 12 sty 2011 19:13
Tak niech sprawdzi miernikiem lub kontrolka na 12V tego pelno w sklepach motoryzacyjnych koszt tylko 8 zl
Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.
mk2 td alternator problemu
A czy świeczki by się nie spaliły szybko gdyby grzały cały czas?
Lewa strona strona kierowcy, prawa strona strona pasażera.
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
mk2 td alternator problemu
sory ze sie wtrace ale nie chce zakladac kolejnego tematu.
u mnie dzieje sie cos dziwnego z alternatorem w 1.8 rp mk2 po wymianie pompy wody po jakiś 2/3 miesiacach zaczal mi piszczec (ale nie tak jak zwykle tylko śłychać taki świst przez cały czas) pasek a dziś zaczal strasznie głośno klekotać myślałem ze się coś upier.... ale wszystko jest jak by na miejscu

- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
mk2 td alternator problemu
hmm myśle że nie.. w końcu po to one są żeby grzały nie? ale nie jestem pewien.. a weź hmm Nie wiem jak w Dieslu.. mam PNke. Ale po kazdym odpaleniu auta.. wyłaczaj świece.. nie wiem przekaźnik wyciągaj.. stwórz jakiś przełacznik... tylko to dużo prądu bierze żeby nie spalić czegoś.. i po prostu żebyś je sam wyłączał i włączał kiedy ci potrzebne przy odpalaniu.. i jak aku bedzie ok tzn że to ich wina.. Pomyśl nad tym.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
mk2 td alternator problemu
Guziklolek.. No nie wiem.. po prostu ściągnij pasek i sprawdz co hałasuje.. kręcąc ręką jak to alternator to po prostu go rozbierz puki w ogóle sie kręci.. po co wiekszych kosztów robić przez tą usterke. Łożyska pewnie są wywalone na rymby..
lub szczotka sie skończyła.. urwałą i wleciała we wirnik czy coś.. nie wiem.. bedziesz z tym, jeździł.. szczotki 30zł a rozwalisz wirnik to juz cały alternator new
lub szczotka sie skończyła.. urwałą i wleciała we wirnik czy coś.. nie wiem.. bedziesz z tym, jeździł.. szczotki 30zł a rozwalisz wirnik to juz cały alternator new

http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości