alternator mk2

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mati17_17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:26
Lokalizacja: Książenice

alternator mk2

Post autor: mati17_17 » pn sty 10, 2011 22:16

witam czy jest możliwa wymiany łozysk w alternatorze golf 2 silnik 1.6



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

alternator mk2

Post autor: bullas » pn sty 10, 2011 22:23

tak :grin:


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

mati17_17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:26
Lokalizacja: Książenice

alternator mk2

Post autor: mati17_17 » wt sty 11, 2011 14:37

a mógłby mi ktoś podac rozmiar łozysk bo bym sobie kupił i tak po krótce opowiedzieć jak sie za to zabrać



Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

alternator mk2

Post autor: Robs » wt sty 11, 2011 14:51

Nie jestem pewien ale były co najmniej 2 marki alternatorów montowane: Valeo i chyba Bosch sprawdź i podaj jakieś dane alternatora.



finni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

alternator mk2

Post autor: finni » wt sty 11, 2011 15:04

W moim temacie dotyczącym alternatora do silnika PF:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=336974" onclick="window.open(this.href);return false;

Potrzebowałem łożyska 6203 zamknięte w metalowej obudowie. Wymiary: 40mm (zewnętrzna średnica), 17mm (wewnętrzna), 12mm(grubość)
Jak wyjmiesz łożyska z korpusu to się pochwal sposobem.
Pozdrawiam



mati17_17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:26
Lokalizacja: Książenice

alternator mk2

Post autor: mati17_17 » wt sty 11, 2011 20:10

mysle z eto nie bedzie takim problemem dla mnie jakby co to spróbuje zagzrać łozysko palnikiem i wtedy powinno pójsśc (oczywiście o ile sie da)



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

alternator mk2

Post autor: bodzio_j » wt sty 11, 2011 22:38

mati17_17, Nie kupuj łożysk przed rozebraniem altka. Są dwa rodzaje (mowa o boschu)



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

alternator mk2

Post autor: jeryk10 » wt sty 11, 2011 22:52

palnikiem :grin: to idzie normalnie sciagaczem i mlotkiem


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

alternator mk2

Post autor: Johnatan » wt sty 11, 2011 23:37

zmieniałem w Iskrze :D:D 2 szpilki nie dało sie odkrecić.. wiec.. szykuj sie na plan awaryjny że auto nie bedzie jeździło w ten sam dzien :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

finni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: alternator mk2

Post autor: finni » śr sty 12, 2011 12:17

mati17_17 pisze:mysle z eto nie bedzie takim problemem dla mnie jakby co to spróbuje zagzrać łozysko palnikiem i wtedy powinno pójsśc (oczywiście o ile sie da)
Jak zagrzejesz łożysko w korpusie to i korpus się rozszerzy, a wg. mnie chodzi o to aby wyjąć łożysko z korpusu (najtrudniej z tym tylnym, do którego nie ma dojścia)
Jak wyciągniesz to fotki podeślij :)



mati17_17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:26
Lokalizacja: Książenice

alternator mk2

Post autor: mati17_17 » śr sty 12, 2011 19:48

na razie nie mam kiedy tego zacząc a mam jeszcze takie opytanie czy to aby na pewno jest altek bo mój problem wygląda tak mam obroty rzedu 1000 i słychac takie pukniecia ładowanie jest ok



Awatar użytkownika
Striker2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: wt gru 21, 2010 22:49
Lokalizacja: KGR / KNS

alternator mk2

Post autor: Striker2 » czw mar 24, 2011 23:56

sorki za odkop ale mam właśnie podobny problem z alternatorkiewm w moim mk II 1.6benz 70km, na wolnych obrotach rzęziło mi coś pod maską i zauważyłem że są to łożyska alternatora, chce je wymienić ale z racji że potrzebuje auta na co dzień, czy istnieje możliwość że podam wam wszystko co na nim pisze i pomożecie mi w wyborze łożysk do niego, i ogólnie jeżeli chodzi o regenerację to co dokładnie się robi???, ładowanie mam ok. Z góry dzięki za pomoc


MKII GTI by striker2 KLIK w fotkę :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

alternator mk2

Post autor: Johnatan » pt mar 25, 2011 00:45

Wątpie żeby ktoś ci w tym pomógł. Bierzesz fure na warsztat z rana. rozbierasz... Nie bedzie problemu, jak sie szpilni nie zaźrą na aluminium. Zabierz dużą lutownice kolbową bo nie odlutujesz przewodów od uzmowjenia, bo radiator odbiera całą temperature. Ogólnie nie pamietam czy trzeba uzwojenie ściągać, ja moje musiałem ściągnąć. Wyposaż sie w ściągacz do łożysk. życze ci żeby tuning sie zakończył w jednym dniu.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Striker2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: wt gru 21, 2010 22:49
Lokalizacja: KGR / KNS

alternator mk2

Post autor: Striker2 » pt mar 25, 2011 01:12

Czyli żeby wymienić te łożyska muszę odlutować przewody???, jeżeli o to chodzi to niema z tym problemu bo mam aktualnie praktyki w warsztacie samochodowym i zapewne to sobie tam zrobię.


MKII GTI by striker2 KLIK w fotkę :D
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości