Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
Witam
Szukając przyczyny niedziałającego tempomatu zobaczyłem,że w silniki w bloku 006 2ga kolumna jest wartość "011" co sugeruje ,że komputer widzi jakoby hamulec był wciśnięty.
Wymieniłem czujnik na nowy org. z ASO i dalej to samo.Błąd występuje nawet w przypadku odczepienia czujnika.
Sprawdzałem bezpiecznik nr 34 i jest dobry.
Gdzie szukać przyczyny?
auto to golf IV ALH 1.9 automat ag4
Szukając przyczyny niedziałającego tempomatu zobaczyłem,że w silniki w bloku 006 2ga kolumna jest wartość "011" co sugeruje ,że komputer widzi jakoby hamulec był wciśnięty.
Wymieniłem czujnik na nowy org. z ASO i dalej to samo.Błąd występuje nawet w przypadku odczepienia czujnika.
Sprawdzałem bezpiecznik nr 34 i jest dobry.
Gdzie szukać przyczyny?
auto to golf IV ALH 1.9 automat ag4
Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
pamietaj ze ten czujnik jest regulowany. moze zle jest ustawiony
(\X/)
Re: Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
Jak regulowany?
Na starym jest to samo,bez czujnika też.Sprawdzałem na samej wiązce,nie wkładając go w mocowanie.
Na starym jest to samo,bez czujnika też.Sprawdzałem na samej wiązce,nie wkładając go w mocowanie.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
a światła stopu świecą cały czas ??
nie jesttakos pisze:pamietaj ze ten czujnik jest regulowany
Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
Nie świeca . Teoretycznie czujnik jest ok bo inaczej bym automatem z miejsca nie ruszył. Jest reakcja na wcisniecie hamulca i doPiero wtedy mogę wrzucić bieg.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
No to włącznik na pewno sprawny. Może być zwarcie na kablach...
jeżeli dobrze kojarzę to wtyczka jest 4-pinowa
1. Czerwono/brązowy
2. Niebiesko/żółty
3. Biało/żółty
4. Czerwono/czarny
Po wyjęciu wtyczki na pinach 2 i 4 powinno być +12V...a pewnie jest jeszcze dodatkowo na 3 pinie...i tego plusa cza się pozbyć
Sprawdź czy dobrze kombinuję to będziemy myśleć dalej
jeżeli dobrze kojarzę to wtyczka jest 4-pinowa
1. Czerwono/brązowy
2. Niebiesko/żółty
3. Biało/żółty
4. Czerwono/czarny
Po wyjęciu wtyczki na pinach 2 i 4 powinno być +12V...a pewnie jest jeszcze dodatkowo na 3 pinie...i tego plusa cza się pozbyć
Sprawdź czy dobrze kombinuję to będziemy myśleć dalej
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
Podaj jeszcze kolory kabli poszczególnych pinów bo widocznie coś mi się pomyliło... i rocznik auta
Czujnik hamulca STOP- Ciągle wciśnięty
Witam
Podobnie jak Ty poruszam sie automatem i rownież miałem podobne perypetie i tak jak mówisz w przypadku niesprawnego czujnika automat nie jedzie .Pewnego dnia po odpaleniu nie zgasła kontrolka ESP i oczywiście o jeździe nie było mowy bo lewarek od biegów nie chciał drgnąć .Oczywiście swiatło stop też nie halo :)Po podłaczeniu kompa wysypało błędy 526 od włącznika stopu i 1435 od czujnika G201 . Podmianka włącznika stopu i kasowanie błędów nie zdało się na nic .Po wymianie G201 wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam.
Podobnie jak Ty poruszam sie automatem i rownież miałem podobne perypetie i tak jak mówisz w przypadku niesprawnego czujnika automat nie jedzie .Pewnego dnia po odpaleniu nie zgasła kontrolka ESP i oczywiście o jeździe nie było mowy bo lewarek od biegów nie chciał drgnąć .Oczywiście swiatło stop też nie halo :)Po podłaczeniu kompa wysypało błędy 526 od włącznika stopu i 1435 od czujnika G201 . Podmianka włącznika stopu i kasowanie błędów nie zdało się na nic .Po wymianie G201 wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 45 gości