[mk3][OEM+]z miłości do detali

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: Fredi88 » ndz sty 09, 2011 17:23

..:VoyteQ:.. pisze:Właśnie powiedz mi, malowałeś normalne klamki czarne z mk3? Nie ma problemów z trzymaniem się lakieru? :)
klamki mam bez zamkow z 6Nki ;) one byly ori malowane.



Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: GeGi » ndz sty 09, 2011 17:33

z 6N2 byly ori lakierowane (te z rocznika 99-01), a z 6N byly takie same tylko nie lakierowane ;) ale wydaje mi sie ze powinno sie wszytsko normalnie trzymac, w koncu wiele osob maluje klamki pod kolor auta.


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: Wojtek » ndz sty 09, 2011 23:17

podobają mi się od polo, ale nie wiem jak z wkładkami zamków, a za dużo jeżdżę żeby rezygnować z takiego "wyjścia awaryjnego" jakim jest tradycyjny kluczyk...


Obrazek

Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: Fredi88 » ndz sty 09, 2011 23:39

no do auta na codzien tez bym nie wstawil czegos takiego :) ale budowa sie nie roznia zbytnio od tych z mk3 wiec mysle ze zamek sie da przelozyc.



Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: GeGi » ndz sty 09, 2011 23:52

wkladki zamkow bez problemu mozna przelozyc z golfa do klamek od polo...osobiscie tego nie robilem ale jakby spojrzec na wklad zamka to w polo i w golfie są takie same, roznia sie chyba tylko dlugoscia wioselka, czyli wymiana plug&play ;)


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: Wojtek » pn sty 10, 2011 10:51

no właśnie wszyscy których wypowiedzi znalazłem na temat tych klamek mówią tak samo - że tylko wiosełko dłuższe i że powinno wejść ale że sami nie sprawdzali ;) ale chyba kupię te klamki i sam sprawdzę bo inaczej się nie dowiem ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: GeGi » pn sty 10, 2011 11:55

aha, tylko nie kupuj klamek z zamkiem z polo 6N2 (99-01, lakierowane) bo tam juz jest inaczej to zbudowane i nie da sie przelozyc ot tak ;)


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: Wojtek » pn sty 10, 2011 12:08

no widzisz ;) czyli nic mi z tego że klamki z 6n pasują bo są nie lakierowane... :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
RafaelloW007
Forum Master
Forum Master
Posty: 1341
Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: RafaelloW007 » pn sty 10, 2011 12:56

..:VoyteQ:.. pisze:czyli nic mi z tego że klamki z 6n pasują bo są nie lakierowane...
jak przelecisz je drobnym papierkiem wodnym,pozniej ze 2 warstwy podkładu i ze 3 warstwy lakieru to wszystko da rade i nic się nie będzie działo ;) wkład zamka jest P&P



Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: Chaos » pn sty 10, 2011 13:11

Sam bębenek niby pasuje, ale samo zakończenie wkładu ( sam nie wiem jak to nazwać ) jest już inne. Próbowałem zakładać z polo i niestety efekt był taki, że bolec od otwierania drzwi zsuwał się z klamki... chwilowo temat odpuściłem, zresztą spasowanie z drzwiami też nie było idealne. Co do lakierowanych listewek itp. to nie jestem pewny czy będzie to tak pięknie wyglądało, teraz jest dobrze, ale to tylko moje zdanie spróbujesz to zobaczysz.



Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: vr6syncro » pn sty 10, 2011 14:22

można trafić lakierowane z 6n , bo 6n2 rzeczywiście mają inne mocowania , tu masz takie jak potrzebujesz http://allegro.pl/vw-polo-klamka-klamki ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false; sam miałem je zawinąć ale póki co odpuściłem


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: Wojtek » pn sty 10, 2011 14:33

vr6syncro, dzięki za link, ale tak jak mówiłem - nie wchodzą w grę klamki bez zamków. Golf jest moim "codziennym" samochodem, robię minimum 400 km tygodniowo nim i nie mogę zrezygnować z tradycyjnego zamknięcia na kluczyk :(


Obrazek

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: A r t u r » pn sty 10, 2011 14:34

..:VoyteQ:.. pisze:nie mogę zrezygnować z tradycyjnego zamknięcia na kluczyk :(
oczyść zamek bagażnika, jakby co przez kufer wejdziesz :bigok:



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

G-STYLE~17'~threaded suspension~SQL audio~lot of rare parts~

Post autor: Wojtek » pn sty 10, 2011 14:50

hmmm... nie wiem, może coś mam zepsute w zamku, albo tak robili te bagażniki na początku, ale u mnie zamek działa tak, że zamknięcia na kluczyk i na centralny są od siebie niezależne. Tj. jak zamknę z centralnego zamki to kluczykiem klapy nie otworzę. Jak zamknę klapę kluczykiem to jej nie otworzę centralnym zamkiem.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości