Kupiłem zawieszenie gwintowane Eibach Pro-Street używka, jeździło po niemczech. Ktoś z forumowiczów jeździł na gwincie tej marki? Strasznie twarde? Powybijam plomby? Jakie opinie?


Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Jak ktoś rozbierał gwint H&Ra na grubym tłoczysku to pewnie się zdziwił , że tak na prawdę tłoczysko jest dużo mniejszeszczep pisze:przednie kolumny są zbudowane na grubym tłoczysku, przykładowo zawias KW, Koni posiada tłoczysko "chude" w granicach 20~22mm
Nie , tylko wycieki i korozjeszakulvip pisze: czy jak wjade na stacje diagnostyczną to w przypadku gwintu da się dokładnie określić stan zestawu, głównie skutecznośc amorków?
Który.. Rzecz gustuszakulvip pisze:który lepiej nadaje się do codziennej jazdy tj. bardziej komfortowy ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 8 gości