SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: kris » ndz sty 09, 2011 12:51

overrange, a r20 wyważona 50 na 50? :kac:


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

Awatar użytkownika
kuBA_gtd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob lis 27, 2010 10:26
Lokalizacja: Chociszewo [FMI]

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: kuBA_gtd » ndz sty 09, 2011 13:05

overrange, co do zywotnosci silnika to nie mam pojecia, chociaz wydaje mi sie ze swoje by nakrecil. moge jedynie powiedziec, ze po paru tysiacach pewnie skrzynia odmowilaby posluszenstwa, znajomy ma R32 i po 100tys km dsg czasami zaczelo delikatnie szarpac.

no niestety to nie quattro... w r o ile sie nie myle jest 60-100% przod, 0-40% tyl :(


mkII 1.3 -> escort 1.4 -> mkII GTD :D

Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: overrange » ndz sty 09, 2011 13:22

kris, kłócić się z Tobą nie będe bo z samego podpisu widzę, że byłoby to zbyteczne ale o podsterowności R32 ale tak na dobry początek chciałbym Ci tylko pokazać parę ciekawostek:

[youtube][/youtube]


LINK 1
LINK 2

Informacji takich jest cała masa.
kuBA_gtd więc szału napęd też nie robi... <uoe> no ale to tylko golf, a nie rasowa wyścigówla :jezor:


PS. ZLOS nie gniewaj się za ten offtop ale ja szanuje Twoją decyzję i skoro wybrałeś R20 to musiałeś mieć ku temu widocznie jakieś powody. Skoro niby każdy z nas tu jest miłośnikiem VW GOLF więc nie miejmy pretensji czy ktoś wybrał R32 czy R20. Dla jednego to będzie lepsze, a dla innego co innego. O gustach się nie dyskutuje, a szanować należy każda decyzję tymbardziej, że tak czy siak jest to GOLF, a nie maluch z silnikiem od Jelcza :bigok:



Awatar użytkownika
kuBA_gtd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob lis 27, 2010 10:26
Lokalizacja: Chociszewo [FMI]

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: kuBA_gtd » ndz sty 09, 2011 13:37

overrange, no nie robi, ale tak jak mowisz, to tylko golf... mimo wszystko autko jak najbardziej dobre(napewno oryginalne, moze troche unikatowe, chocidz mi o kazde R), moze kiedys taka r'ka stanie kolo mkII w garazu :D

dołączam sie do "PS" :okej:


mkII 1.3 -> escort 1.4 -> mkII GTD :D

JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: JJacek » ndz sty 09, 2011 18:45

Kolego zlos wybierasz się na jakiś trackday zimowy?
overrange pisze:PS. R20 ma stały napęd na 4'y czy podczas poślizgu włącza się dodatkowa ośka?
daniel1d pisze:dołączany.
Jak dla mnie Golf VI R20 i Golf V R32 mają napęd stały, pod tym względem, że przy normalnych warunkach rozkład momentu 90/10 i obie pary kół są napędzane.
Jedyne czego nie mają to centralnego mechanizmu różnicowego, ale to nic nie mówi o tym czy napęd jest stały czy nie.
ps. w przeciwieństwie do wielu tzw. 'prawdziwych' napędów Haldex (dowolnej generacji) może przekazać 100% wygenerowanego momentu na tylne koła .
kuBA_gtd pisze:no niestety to nie quattro... w r o ile sie nie myle jest 60-100% przod, 0-40% tyl :(
Chyba się mylisz :) Poza tym że niektóre quattro to też Haldex, to napędy oparte na Torsenie (czyli większość poza RS5) nie będą potrafiły właśnie zrobić 0/100% (przód/tył) bez pomocy hamulców (chodzi oczywiście o ekstremalne sytuacje utraty przyczepności na przodzie).



Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Rybak » ndz sty 09, 2011 21:17

daniel1d pisze:
overrange pisze:Kwestia gustu. Z kolei wybrałbym R20, dla mnie ładniejsza, z lepszą trakcją
Dlaczego z lepszą trakcją bo nie rozumiem?
overrange pisze:PS. R20 ma stały napęd na 4'y czy podczas poślizgu włącza się dodatkowa ośka?
dołączany.
Tylko,że golf R32 ma Haldexa 3-ej generacji,a R20 4-ej i to jest zasadnicza różnica.Haldex 4 jest poprostu szybszy i bardziej precyzyjny jeżeli chodzi o przekazywanie mocy na poszczególne koła.Jakbyście zobaczyli jak auto zachowuje się na śniegu czy lodzie to byście osłupieli.W trybie drive auto startuje równo z czterech butów,a w trybie sport auto staje się praktycznie tylnonapędowe i to niezauważalnie.



Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Rybak » ndz sty 09, 2011 22:04

overrange pisze:kris, kłócić się z Tobą nie będe bo z samego podpisu widzę, że byłoby to zbyteczne ale o podsterowności R32 ale tak na dobry początek chciałbym Ci tylko pokazać parę ciekawostek:

[youtube][/youtube]


LINK 1
LINK 2

Informacji takich jest cała masa.
kuBA_gtd więc szału napęd też nie robi... <uoe> no ale to tylko golf, a nie rasowa wyścigówla :jezor:


PS. ZLOS nie gniewaj się za ten offtop ale ja szanuje Twoją decyzję i skoro wybrałeś R20 to musiałeś mieć ku temu widocznie jakieś powody. Skoro niby każdy z nas tu jest miłośnikiem VW GOLF więc nie miejmy pretensji czy ktoś wybrał R32 czy R20. Dla jednego to będzie lepsze, a dla innego co innego. O gustach się nie dyskutuje, a szanować należy każda decyzję tymbardziej, że tak czy siak jest to GOLF, a nie maluch z silnikiem od Jelcza :bigok:
Jak miałbyś okazję do porównania obu aut na żywo to byś nie miał wątpliwości.Ja miałem taką możliwość.Nawet właściciel R32 stwierdził,że jest to przepaść technologiczna pod względem komfortu,jakości wykonania,właściwości jezdnych i przyspieszenia(oczywiście mówię o seriach).Także nie ma co bić piany,po prostu każdy następny model musi być lepszy.Proste?



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » ndz sty 09, 2011 23:02

JJacek pisze:ps. w przeciwieństwie do wielu tzw. 'prawdziwych' napędów Haldex (dowolnej generacji) może przekazać 100% wygenerowanego momentu na tylne koła .
To wytłumacz jakim cudem może przekazać 100% mocy na tył? Chyba że odepniesz z przodu obie półośki.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: overrange » ndz sty 09, 2011 23:03

Rybak, czyli cały czas miałem racje na temat wyższości R20 nad R32 odnośnie klejenia się w zakrętach. Tak? Dzięki, że wytłumaczyłeś mi czym się różnią te napędy. Powiedz mi jednak czy mogę coś więcej znaleźć na ten temat w sieci bo ja jakoś na nic konkretnego trafić nie mogę. Przyznam szczerze, że takich możliwości nie miałem i moje informacje są czysto teoretyczne i trochę podchodzę do tego na logikę. Następca w końcu teoretycznie gorszy być nie może.

PS> Rybak cały czas od początku piszę o wyższości R20 nad R32. Więc spokojnie na mnie się nie unoś. Ale pomogłeś mi wybrnąć z sytuacji. Więc dziękuje Ci za to. Bo inni nie bardzo rozumieją jak to R20 może lepiej się trzymać drogi od R32.



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » ndz sty 09, 2011 23:18

overrange pisze:Bo inni nie bardzo rozumieją jak to R20 może lepiej się trzymać drogi od R32.
Tylko co to za różnica który ma lepszy rozkład masy? To nie są samochody na tor gdzie jest to ważne tylko samochody do codziennej jazdy.


www.proturbo.com.pl

kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: kris » ndz sty 09, 2011 23:23

overrange pisze:kris, kłócić się z Tobą nie będe bo z samego podpisu widzę, że byłoby to zbyteczne ale o podsterowności R32 ale tak na dobry początek chciałbym Ci tylko pokazać parę ciekawostek:
Ależ ja nie zaprzeczam że r20 lepiej się trzyma bo wiadomo nowsza konstrukcja i lżejszy motor. Podpisem się nie sugeruj ;) Tylko on dalej będzie podsterowny bo to nie żadne ferrari
Rybak pisze:Jak miałbyś okazję do porównania obu aut na żywo to byś nie miał wątpliwości.Ja miałem taką możliwość.Nawet właściciel R32 stwierdził,że jest to przepaść technologiczna pod względem komfortu,jakości wykonania,właściwości jezdnych i przyspieszenia(oczywiście mówię o seriach).Także nie ma co bić piany,po prostu każdy następny model musi być lepszy.Proste?
Mówić mi o komforcie, jakości wykonania itd. nie musisz bo ponad rok jeździłem szóstką. Jeśli ktoś bije tu pianę to napewno nie ja :bajer:


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: overrange » ndz sty 09, 2011 23:26

daniel1d pisze:
overrange pisze:Bo inni nie bardzo rozumieją jak to R20 może lepiej się trzymać drogi od R32.
Tylko co to za różnica który ma lepszy rozkład masy? To nie są samochody na tor gdzie jest to ważne tylko samochody do codziennej jazdy.
Masz absolutną rację. Pewnie na tor ani R32 ani R20 się nie nadaje ale zawsze to lepiej wpływa na psychikę, że ma się samochód, który lepiej trzyma się drogi, choć drugą sprawą są też umiejętności kierowcy - w sumie to PIERWSZĄ. Ogólnie temat tyczy się zlos'a R20'tki, a ktoś wyskoczył z tematem R32 i jego wyższości więc wyraziłem swoją opinię, że R32 wcale nie jest takie lepsze :bigok:



Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » ndz sty 09, 2011 23:29

Rybak pisze:
daniel1d pisze:
overrange pisze:Kwestia gustu. Z kolei wybrałbym R20, dla mnie ładniejsza, z lepszą trakcją
Dlaczego z lepszą trakcją bo nie rozumiem?
overrange pisze:PS. R20 ma stały napęd na 4'y czy podczas poślizgu włącza się dodatkowa ośka?
dołączany.
Tylko,że golf R32 ma Haldexa 3-ej generacji,a R20 4-ej i to jest zasadnicza różnica.Haldex 4 jest poprostu szybszy i bardziej precyzyjny jeżeli chodzi o przekazywanie mocy na poszczególne koła.Jakbyście zobaczyli jak auto zachowuje się na śniegu czy lodzie to byście osłupieli.W trybie drive auto startuje równo z czterech butów,a w trybie sport auto staje się praktycznie tylnonapędowe i to niezauważalnie.
Tylnonapędowe?
cyt
"Z konstrukcji jasno wynika, że ta może się zmieniać w stosunku od 100:0 do 50:50. Nie ma fizycznej możliwości, aby tylne koła kręciły się szybciej niż przednie, bo nie ma centralnego mechanizmu różnicowego. Istnieje za to możliwość, aby większość momentu przekazywana była na tylną oś"
http://autokult.pl/2010/12/06/uklad-nap ... -haldex-iv


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » ndz sty 09, 2011 23:34

Rybak pisze:Jakbyście zobaczyli jak auto zachowuje się na śniegu czy lodzie to byście osłupieli.W trybie drive auto startuje równo z czterech butów,a w trybie sport auto staje się praktycznie tylnonapędowe i to niezauważalnie.
Tylko tak Ci zdaje że jest tylno napędowe na śniegu może się tak wydawać w każdym aucie 4x4. Haldex 4 generacji może i szybciej reaguje ale dla zwykłego użytkownika nie jest to odczuwalne.


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości