Dokładka inter coolera

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bumerek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 14:01
Lokalizacja: Stalowa Wola

Dokładka inter coolera

Post autor: bumerek » ndz sty 09, 2011 14:10

Witam aktualnie jeżdżę Golfem Mk2 1.6 td silnik JR , fabrycznie nie było inter coolera ale widzialem takie wersje z coolerem, pytanie takie czy po montażu chłodnicy powietrza nie wytworzy sie turbo dziura, jeżeli z fabryki wyszedł bez niej?



Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

Dokładka inter coolera

Post autor: lukas640 » ndz sty 09, 2011 14:12

Szukajka nie gryzie. Jest masa tematów odnośnie FMIC w Mk2


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

bumerek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 14:01
Lokalizacja: Stalowa Wola

Dokładka inter coolera

Post autor: bumerek » ndz sty 09, 2011 14:20

chodzi głownie o to ze zdobylem chlodniczke od Craftera i sie zastanawiam czy jest sens aby ja zakładać



Awatar użytkownika
lukas640
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: wt cze 01, 2010 21:23
Lokalizacja: SkoczóVW

Dokładka inter coolera

Post autor: lukas640 » ndz sty 09, 2011 14:41

powiem jak ja robiłem w swoim:
1.Pierwsze wskaźnik ciśnienia doładowania
2.Potem FMIC
3.MBC i regulacja dawki odpowiednio do podniesionego ciśnienia.

Jeśli nie będziesz montował MBC to zacznij od obrócenia pinu w LDA na agresywniejszą stronę i lekkiego zwiększenia dawki na pompie a już wtedy dostrzeżesz dużą poprawę osiągów.

Intercooler zawsze co nieco zwiększy laga turbiny ale nie jest to jakoś strasznie duże. Jeśli masz w swoim turbinę Garetta T3 to lag i tak już sam w sobie jest spory ale daje ta turbina duże możliwości tuningu i nie będziesz się musiał obawiać że turbina nie wydoli jeśli zamontujesz duży IC szczególnie jeśli podniesiesz ciśnienie.
Jest naprawdę masa tematów o tuningu silników TD. A jeśli masz już IC to się nie zastanawiaj tylko montuj :bigok:
bumerek pisze:fabrycznie nie było inter coolera ale widzialem takie wersje z coolerem
A co do tego to w JR nie było intercoolerów montowanych tylko w SB. W JR jest turbo garett T3 a w SB garett T2 jeśli się nie mylę. Była też różnica w wtryskiwaczach.


"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości