Problem z ssaniem?? 1100 obr z wtyczka po odpieciu 950
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ssaniem?? 1100 obr z wtyczka po odpieciu 950
Jest Problem z ssaniem .Po odpaleniu auta obroty wskakuja niewiele wyzej niz normalnie czyli okolo 1200 Podczas normalnej jazdy ma około 1100.Po zagrzaniu dalej 1100.I teraz najważniejsze Po odpieciu wtyczni obroty przy nagrzanym siliku są rzedu 950 czyli idealnie po podpieciu znowu 1100.
Napięcie na wtyczce przy załaczonym zapłonie 12 V ( z moich żródeł informacji powinno być 5V prz 20 stopniach 3.4 V a przy 95 stopniach 0.9V) i przy badaniu wariuje krokowy tz wsuwa sie i wysuwa ;/
O co może tu biegać ?
Napięcie na wtyczce przy załaczonym zapłonie 12 V ( z moich żródeł informacji powinno być 5V prz 20 stopniach 3.4 V a przy 95 stopniach 0.9V) i przy badaniu wariuje krokowy tz wsuwa sie i wysuwa ;/
O co może tu biegać ?
Ostatnio zmieniony pn sty 10, 2011 21:08 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.
Problem z ssaniem 12 V na wtyczce
Czy jest jakaś zaleznośc miedzy TPS a napieciem na wtyczne czujnika temperatury powietrza 
Kody błyskowe pokazały własnie bład na czujniku temperatury powietrza
REZYSTANCJA CZUJNIKA DOBRA

Kody błyskowe pokazały własnie bład na czujniku temperatury powietrza
REZYSTANCJA CZUJNIKA DOBRA
Ostatnio zmieniony ndz sty 09, 2011 11:14 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z ssaniem 12 V na wtyczce
na razie o to że nie wiadomo co masz pod maska. Regulamin i dopisz dane których brakuje. A jak piszesz o wtyczce to nie jedna jest w aucie więc konkrety. Napięcie w wyjetej wtyczce jest stałe 5V na tej od ECU 12 V od czujnika dla licznikakrxychu pisze:O co może tu biegać ?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem z ssaniem 12 V na wtyczce
Czyli jak wypne wtyczke od czujnika i podepne miernik to ile ma być 5V?Paweł Marek pisze:Napięcie w wyjetej wtyczce jest stałe 5V na tej od ECU 12 V od czujnika dla licznika
To kiedy ma być 12 V bo nie dokońca rozumie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z ssaniem 12 V na wtyczce
jak ci pomóc, prosze żebyś napisał o którą wtyczkę czy też o który czujnik ci chodzi a ty dalej masz ludzi za jasnowidzów. Niebieski od sterowania wtryskiem ma na wyjętej wtyczce mieć zasilanie 5V, a ten od wskazówki od licznika czarny chyba 12 V. Sprawdzasz to a potem oporu na niebieskim czujniku wg norm na forum. Wszystkie czujniki do sterowania silnikiem mają te same normy w mk2 czy mk3
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem z ssaniem 12 V na wtyczce
Paweł Marek, Faktycznie nei napisałem o jaką mi wtyczke chodzi.A wiec mowa o niebieskiej wtyczce która wchodzi do niebieskiego czujnika.
Miernik pokazywał pierdoły i wychodziły złe wyniki
Napiecie na niebieskiej wtyczce ( odłaczonej wynosi 4.6 V )
Czerowan i czarna normalnie około 12
Nie zmienia to faktu ze przy rozgrzanym na maksa silniku jest 1100 obrotow a w chwili odłącznia wtyczki 950 czyli odealnie i na tym sie skupmy teraz, od czego mam zaczac.Czy moze cos z tym mieć wspolnego np termostat lub cos związane z temperatura płynu .Czujnik odczytuje nizsza temperature płynu ( niedogrzany samochód ) i przez to chodzi na ssaniu .Taka moja mała hipoteza która dla fahowaca moze okazać sie bzdurą
Tak wiec czekam na jakies sugestie .. Dziekuje
Miernik pokazywał pierdoły i wychodziły złe wyniki
Napiecie na niebieskiej wtyczce ( odłaczonej wynosi 4.6 V )
Czerowan i czarna normalnie około 12
Nie zmienia to faktu ze przy rozgrzanym na maksa silniku jest 1100 obrotow a w chwili odłącznia wtyczki 950 czyli odealnie i na tym sie skupmy teraz, od czego mam zaczac.Czy moze cos z tym mieć wspolnego np termostat lub cos związane z temperatura płynu .Czujnik odczytuje nizsza temperature płynu ( niedogrzany samochód ) i przez to chodzi na ssaniu .Taka moja mała hipoteza która dla fahowaca moze okazać sie bzdurą

Tak wiec czekam na jakies sugestie .. Dziekuje
Problem z ssaniem?? 1100 obr z wtyczka po odpieciu 950
Dodam jeszcze że mam uszkodzony czarny czujnik króry pokazuje na liczniku tem wiec nie jestem w stanie powiedziec jaka jest temperatura płynu chłodzącego
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z ssaniem?? 1100 obr z wtyczka po odpieciu 950
Masz uszkodzony niebieski czujnik i tyle. Piszesz, ze rezystancja dobra - jak to sprawdziłeś, jaka wrtość, przy jakiej temperaturze? - jakieś konkrety podaj.
Problem z ssaniem?? 1100 obr z wtyczka po odpieciu 950
Lipek81, nie mam pytań... Kupiłem nowy czujnik wyminiłem , obroty spadły ponizej 1000 tz okolo 950 .Nie dał mi spokoju stary czujnik wiec zmierzyem rezystancje na rozgrzanym silniku wynosiła 340 omów .Zakres prawidłowy +80 280-380 .Czyli stwierdzilem ze czujik dobry , a obroty były 1100 . Odpiłem wtyczke i było 950.Czyli co rezystancja dobra czujnik padniety?
PS własnie wsadziłem stary czujnik do wydy z kranu i tez pokazał 5.4 ( o do + 20 5000-7500 ) czyli tez prawidłowy.
Wiec rezystancje wskazują ze czujnik jest dobry ... a jednak nie jest
PS własnie wsadziłem stary czujnik do wydy z kranu i tez pokazał 5.4 ( o do + 20 5000-7500 ) czyli tez prawidłowy.
Wiec rezystancje wskazują ze czujnik jest dobry ... a jednak nie jest

- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z ssaniem?? 1100 obr z wtyczka po odpieciu 950
Złącze czujnika zaśniedziało prawdopodobnie. Dałeś nowy czujnik i jest lepszy kontakt.
Problem z ssaniem?? 1100 obr z wtyczka po odpieciu 950
Lipek81, Taki czujnik mozna potraktować jakims papierem ściernym lekkiej granulacji zeby oczysci ze śniedzi? Faktycznie jest pomarańczowawy
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z ssaniem?? 1100 obr z wtyczka po odpieciu 950
tzn piny czujnika mogą być zaśniedziałe, a nie ta metalowa strona, która mierzy temperaturę. Ewentualnie w kostce od tego czujnika może coś być nie tak.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości