mk2 silnik 1.6 PN rok 1989 problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk2 silnik 1.6 PN rok 1989 problem
Mam problem otóż mój golf osiąga tylko 140km/h nie chcę się zbierać na trójce osiąga tylko 100km/h wygląda tak jak by go coś blokowało. Sprawdzałem ciśnienie na tłokach i jest ok 9-10 atmosfer. Myślełem że dostaje lewego powietrza przez gumę na której osadzony jest gaźnik (gaźnik 2EE) ale to też nie to. Został mi tylko układ elektroniczny który steruje gaźnikiem ale nie wiem jak się do niego zabrać. Bardzo proszę o pomoc co może boleć mojego Golfa
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:39
- Lokalizacja: 3miasto
Chetnie dołacze sie do tematu, mam ten sam silnik - PN r.88, instalka LPG od roku, ogólny stan silnika wydaje mi się że jest niezły, zawory nie grają, obroty nie falują, jednak moc aut jest naprawde niska. Na LPG prędkośc maksymalna to ok 125-130, na beznzynie nie jest duzo lepiej, tylko szybciej przespiesza, ale V-max jest podobna.
Ma moze ktos pojecie dlaczego tak jest? swiece sa ok, nie wiem tylko w jakim stanie jest ta guma pod gaznikiem, jak to sprawdzic???
pozdro
z góry dzieki za pomoc
Ma moze ktos pojecie dlaczego tak jest? swiece sa ok, nie wiem tylko w jakim stanie jest ta guma pod gaznikiem, jak to sprawdzic???
pozdro
z góry dzieki za pomoc
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
zrob zeby bylo 11- 12 i bedzie lepiej.. remontCienias pisze: Sprawdzałem ciśnienie na tłokach i jest ok 9-10 atmosfer
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Zaraz tam remont, mój ma ciśnienie też w tych granicach, 140 km/h osiąga na 3-cim biegu, tak 175-180 km/h(z wiatrem) max. Oczywiście tak pokazuje licznik, w rzeczywistości pewnie oszukuje ale tak się podbudowuję hehe!
Sprawdźcie najpierw katalizatory, czy aby nie pozapychane, ja swój wywaliłem całkiem.
Do tego oczywiście po kolei, świece, kable, filtr powietrza, warto sprawdzić lambdę i potencjometr przepustnicy.
Sprawdźcie najpierw katalizatory, czy aby nie pozapychane, ja swój wywaliłem całkiem.
Do tego oczywiście po kolei, świece, kable, filtr powietrza, warto sprawdzić lambdę i potencjometr przepustnicy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
- marek orzech
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
dokladniemortas pisze:Sprawdźcie najpierw katalizatory, czy aby nie pozapychane, ja swój wywaliłem całkiem.
Do tego oczywiście po kolei, świece, kable, filtr powietrza, warto sprawdzić lambdę i potencjometr przepustnicy.
sprawdz kata(jak jest zapchany to wywal go i wstaw rure-naprawde zmiana na +) a potem zajrzyj w jakim stanie sa nastepne tlumiki
juz przez to przechodzilem
ostatnio tez jechal max 140 a teraz 165 lekko na gazie a mam RF
[url=http://imageshack.us][img]http://img353.imageshack.us/img353/4430/podpis23gy.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości