polo classic-obroty pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 21:24
Lokalizacja: katowice

polo classic-obroty pomocy

Post autor: trio » ndz maja 21, 2006 18:59

witajcie.prosze was o porade chodzi o polo classic rok 97.Problem jest z obrotami na postoju strasznie faluja od 500 do 900 i tak bez konca.Waucie mechanik zrobil adaptacje przepustnicy
silnika (chyba bo widziałem jak tylko podpinał kompa) no i ja wyczyscił ale to nieustapiło.prosze o porady co to moze byc silnika krokowego tam niema.dzieki pozdrrawiam



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz maja 21, 2006 20:54

trio pisze:silnika krokowego tam niema
A co to za silnik co nie ma silnika krokowego?? No przecież to nie diesel?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

trio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 21:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: trio » ndz maja 21, 2006 21:25

silnik 1,4 benzyna.słuchajcie ja niewiem co to jest za mechanik ale mowił ze niema silnika krokowego. :hmm: .gdzie owy sie moze znajdowac bo przy przepustnicy jest pusto niema tam nic....



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz maja 21, 2006 22:07

trio pisze:mechanik ale mowił ze niema silnika krokowego
Ale on ma silnik krokowy. Nie wiem czy masz AEX czy AKV ale jeden i drugi go mają.
trio pisze: bo przy przepustnicy jest pusto niema tam nic....
Autodata poleca szukać przy przepustnicy (niestety nie wkleje Ci obrazka bo jest tylko strzałka pod filtr powietrza - nic dokładnego)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz maja 21, 2006 22:07

a jaki masz silnik..chodzi o moc miałem kiedyś polo 1.4 60 km ...silniczek krokowy jest połączony razem z przepustnicą...kupuje sie to kompletne..zobacz czy pod filtrem w okolicach przepustnicy jak dobrze pamietam z lewej strony przepustnicy jak stoich przed autem..wtyczka ..jajowaty kształt..jeżeli jest ..to jest wpięta w krokowca przy przepustnicy...miałem ten sam problem co ty..wymontowalem ..wyczyściłem extrakcyjną i załozyłem...sisostra smiga do dziś niestety daleko i nie moge iść sprawdzić...narazie sprawdz wtyczke..jeżeli masz 8v 60KM


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz maja 21, 2006 22:10

imp pisze:wtyczka ..jajowaty kształt
i chyba czteropinowa ta wtyczka ma być


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

trio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 21:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: trio » wt maja 23, 2006 23:49

witajcie.na poczatek musze stwiedzic ze na slasku niema mechanikow zadnych polecenia.chciałbym rowniez sprostowac pewne rzeczy: polo jest od mojego kolegi ktory niezna sie na autach.Po obejzeniu silnika wiem ze jest wielopunktowy wtrysk(4 wtryski) rodzaj silnika aex . prosze was bardzo o pomoc.dlaczego te obroty pływaja raz na 500 a za chwile 900?? dlaczego przy przekreceniu kierownicy spadaja obroty do 300 (ma wspomaganie)?na czym polega adaptacja przepustnicy bo mam wrazenie ze mechanicy robie z niego bank i sciagaaj kase?prosze was o pomoc dzieki pozdrawiam i czekam na info



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » śr maja 24, 2006 00:43

a możesz przeczytać to co pisałem wcześniej...sprawdzić to..i popłyniemy dalej z tematem..przyczyn może być kilka..może to być sonda ..może być to krokowy..i wiele innych..proponuje..wyczyścić krokowy i przepustnice..jak chcesz wiedzieć jak to sie robi ..cyknij fotke silnika bez filtra i ci wszytsko na niej rozrysuje...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

trio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 21:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: trio » śr maja 24, 2006 22:30

czesc.znalazłem taka sama przepustnice jak jest w tym polo na allegro oto link do niej
http://allegro.pl/item103558835__przepustnica_vw.html
wiec teraz sie wyjasni co nieco.wyczysciłem wtyczke oraz przepustnice.bylismy równiez na podłaczeniu pod kompa i wykryl tylko jeden bład czujnika ekologicznego chyba jakos tak go nazwał.jest to czujnik który znajduje sie nad prawym nadkolem w okragłej puszce i jest podłączony wtyczka oraz wezykiem ktory włąsnie wychodzi z tej przepustnicy! czy moze teraz cos wam przychodzi do głowy?dzieki pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr maja 24, 2006 22:34

imp pisze:a możesz przeczytać to co pisałem wcześniej...sprawdzić to..i popłyniemy dalej z tematem.
bardzo słusznie - od tego trzeba zacząć bo wszystko wskazuje na silnik krokowy i to trzeba wyeliminować


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » śr maja 24, 2006 22:40

trio pisze:czesc.znalazłem taka sama przepustnice jak jest w tym polo na allegro oto link do niej
http://allegro.pl/item103558835__przepustnica_vw.html
wiec teraz sie wyjasni co nieco.wyczysciłem wtyczke oraz przepustnice.bylismy równiez na podłaczeniu pod kompa i wykryl tylko jeden bład czujnika ekologicznego chyba jakos tak go nazwał.jest to czujnik który znajduje sie nad prawym nadkolem w okragłej puszce i jest podłączony wtyczka oraz wezykiem ktory włąsnie wychodzi z tej przepustnicy! czy moze teraz cos wam przychodzi do głowy?dzieki pozdrawiam
dokładnie taką samą miałem w swoim polo..wykąpałem..ją w ekstrakcyjnej ..i było po problemie...ma sie tak swiecić jak ta z Allegro..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

trio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 21:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: trio » czw maja 25, 2006 20:45

PRZEPUSTNICA WYKAPANA CZYSCIUTKA I LSNIACA,CZUJNIK O KTóRYM PISDAłEM WCZESNIEJ WYMIENONY A OBROTY NADAL SZALEJA.NIEROZUMIE TYLKO DLACZEWGO WCZASIE JAZDY JAK SIE WRZUCI NA LUZ TO OBROTY TRZYMA OK 800-900 A JAK TYLKO STOI AUTO NP NA SWIATłACH CZY POSTOJU OBROTY SZALEJA 500-900 ??



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw maja 25, 2006 20:51

trio pisze:NIEROZUMIE TYLKO DLACZEWGO WCZASIE JAZDY JAK SIE WRZUCI NA LUZ TO OBROTY TRZYMA OK 800-900 A JAK TYLKO STOI AUTO NP NA SWIATłACH CZY POSTOJU OBROTY SZALEJA 500-900 ??
Czy ja dobrze rozumiem, że jak na biegu jałowym auto sie toczy to ma inne obroty niz na biegu jałowym gdy stoi??

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 21:11 ]
trio pisze: A OBROTY NADAL
Po umyciu przepustnicy pozostaje Ci jeszcze wiele do sprawdzenia:
- silnik krokowy - sprawdzenie elektrycznie
- czjnik temperatury powietrza
- sonda lambda
no i podpięcie do komputera w celu sprawdzenia czy tam jakieś błedy nie wyskakują
aha jeszcze może być coś nie tak z ciśnieniem paliwa


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

trio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 21:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: trio » czw maja 25, 2006 22:50

tak jak auto sie toczy to obroty silnika sa jednakowe ok 800-900 natomiast na postoju obroty sa od 500-900 faluja no i co mnie dziwi to fakt ze po przekreceniu kierownica (ma wspomaganie) obroty spadaja do nawet czasami 400 i znowu faluja.jutro dalej bedziemy walczyc bede wszystko sprawedzał pokolei moze cos pomoge.dzieki za info i goraco was pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 69 gości