brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
witam otóż posiadam taki problem. może zacznę od początku dzisiejszego pechowego dnia. w moim golfie nie dzialaly kierunkowskazy wiec postanowilem sprawdzic sobie kazdy bezpiecznik od pierwszego do ostatniego. gdy wyciagnalem bezpiecznik numer 17 (od kierunków) okazało sie że jest przepalony wymienilem go i po problemie ale cos mnie podkusilo aby dalej wyciagac kolejne bezpieczniki i sprawdzac ich stan. wyciagnałem bezp. nr 18 a pozniej go wsadziłem (na włączonym zapłonie) i uslyszalem wtedy dzwiek pompki paliwa . stalo sie tak jeszcze ze dwa razy poniewaz nie moglem dokladnie trafic bezpiecznikiem w jego gniazdo pompa paliwowa załączyła sie tak mniej wiecej ze 3 razy. ogólnie to ruszałem całą skrzynką bezpiecznikową i myśle że tu moze lezec przyczyna... po naprawieniu kierunkow z usmiechem poszedlem do domu za 2 godziny wrocilem aby odpalić auto no i ... Pupa... na paliwie nie odpala na gazie rowniez no ale to norma bo nie byl odpalany caly dzien a jest z minus 15 wiec to norma ze na gazie nie pali... co zauwazyłem ?
po przekręceniu stacyjki nie slychać załączającej sie pompki paliwowej na okolo 2 sekundy tak jak to bylo zawsze...
bezpiecznik od pompki sprawny , rozebralem przekaznik od pompki no i gdy ręcznie zetkne ze sobą dwa styki (te w środku przekaźnika) no to słychać jak pompa paliwowa pracuje caly czas dopoki nie zabiore ręki ale nawet gdy trzymam ten przekaznik ręka tak ze pompka caly czas pracuje to i tak auto nie odpala
co moze byc nie tak ? dlaczego przekaźnik nie dostaje "impulsu" skąś tam... gdy przekręcam stacyjke tak jak zawsze....
po przekręceniu stacyjki nie slychać załączającej sie pompki paliwowej na okolo 2 sekundy tak jak to bylo zawsze...
bezpiecznik od pompki sprawny , rozebralem przekaznik od pompki no i gdy ręcznie zetkne ze sobą dwa styki (te w środku przekaźnika) no to słychać jak pompa paliwowa pracuje caly czas dopoki nie zabiore ręki ale nawet gdy trzymam ten przekaznik ręka tak ze pompka caly czas pracuje to i tak auto nie odpala
co moze byc nie tak ? dlaczego przekaźnik nie dostaje "impulsu" skąś tam... gdy przekręcam stacyjke tak jak zawsze....
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
ciężko powiedziec ale zdaje mi się że nie będzie prądu na wtryskiwacz również a z objawów to jest jakiś niekontakt z tyłu za skrzynką bezpieczników. pompa, grzałka sondy i wtryskiwacz mają wspólne zasilanie po tym samym bezpieczniku Sprawdź jeszcze czy działa dmuchawa po włączeniu zapłonu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
dzieki za odpowiedź ! więc dmuchawa dziala po przekr. zaplonu moze immobilaizer ? ale ja takiego nie mam w kluczyku nic chyba bo stacyjka byla pewnie zmeiniana od jakiegos staruszka 93 ? 94 ? a moze poprostu cewka w przekazniku padla. ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
to podmień albo sprawdz czy jest plus na nózkach 30 i 87 przez sekunde po włączeniu zapłonu. Ale to nie to bo odpaliłby jak trzymałes zworkę. Musi nie być tez prądu na wtryskiwacz
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
Po podmienieniu przekaźnika na sprawny problem nadal ten sam wziałem do ręki miernik i postanowiłem dowiedzieć się coś więcej na ten temat. No więc .na stykach roboczych przekaźnika zasilających pompę paliwową mam caly czas napięcie oraz masę niezależnie od położenia stacyjki w pozycje włącz/wyłącz. Po przekręceniu stacyjki na pozycję włącz cały czas mam napięcie podawane na cewkę przekaźnika, nie mam niestety masy na tej cewce. Po ręcznym podłączeniu masy poprzez zwykły miedziany kabelek przekaźnik się załącza po przekręceniu stacyjki na pozycje włącz. Niestety nie trwa to przez sekundę tak jak powinno tylko jest on załączony cały czas. moje pytanie brzmi. czy cewka przekaźnika jest sterowana masą i jeśli tak to skąd jest wysterowywana masa. co mam sprawdzać w następnej kolejności proszę o b. szybką odpowiedź, Pozdrawiam !
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
Masa jest podawana od sterownika może on Ci padł jak tam "bawiłeś sie" z tymi bezpiecznikami posprawdzaj sterownik ja miałem taki sam problem tylko że wtyka spadła na dziurach
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
sterownik ? masz na myśli komputer silnika ? wlasnie czytając schematy zauwazylem ze przekaźnik jest sterowany tylko i wylacznie masą z tego właśnie komputera ale teraz jest problem gdzie znajdę komputer ? pod machą go nie ma sprawdzalem rowniez na sciance grodziowej komory silnika wiecej nie grzebalem podejrzewam jeszcze pod tylnymi fotelami ? no i teraz powiedz mi co masz na myśli mówiąc posprawdzaj sterownik... przeciez tego sie nie da otworzyc i stwierdzic na oko powiedz mi cos więcej jak mam to sprawdzić ... w ogóle z tym moim golfem jest niezly cyrk. środek Gti fotele kubełkowe czarne z czerwonym detalem komputer MFA . klimatyzacja z tyłu tarcze hamulcowe zamiast bębnow w karcie pojazdu wpisany silnik 2.0 a pod machą drzemie zwykla gówniana 75konna 1.8. wydaje mi sie ze ktos zamęczył 2.0 GTI wstawił najzwyklejszego trupa i sprzedal dalej no ale mniejsza z tym... jak mam "sprawdzić" ten komputer bo skoro udzielasz mi takiej porady myślę że wytłumaczysz jak tego dokonac pozdro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
na podszybiu pod osłoną plastykową koło silnika wycieraczek
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
no dobrze to teraz co mam zrobic z moim kompem ? nie mam nawet najmniejszego pomysłu jak go sprawdzić...
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
Zobacz czy na pewno wszystkie wtyczki są mocno dociśnięte ew. jak spalony to jedynie możesz pożyczyć taki od kolegi.. i sprawdzić wtedy jak będzie gadał to wiadomo. Sprawdź jeszcze czy na tej wtyczce u góry płynie prąd po przekręceniu kluczyka
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
na jakich dokładnie przewodach mam sprawdzić czy płynie prąd no i jeszcze jedno. słyszałem że kompy tak same z siebie nie padaja i musi to byc spowodowane jakims "zwarciem" lub inna usterka w ukladzie elektrycznym wiec bron boze nie mozna podpinać od razu innych kompów bo spotka ich ten sam los, tylko najpierw usunąć usterke i podpinac sprawny komputer
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
Może jak podpinałeś bezpieczniki na zapłonie to go załatwiłeś a na wtyczce bodajże taki fioletowy z zielonym powinni być 12 V po przekręceniu
brak reakcji przekaźnika pompy paliwowej. VW GOLF III 1.8
witam panowie widze ze byl tu ten sam problem co ja go teraz mam i niewiem jak sobie z nim poradzic wie moze ktos co z tym problemem zrobic???? pozdrawiam:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości