Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
marepako
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
- Lokalizacja: Ostróda
-
Kontakt:
Post
autor: marepako » śr lis 18, 2009 22:35
toffic pisze:silnik znosi wszystko nad podziw dobrze ale trzeba jeszcze jakoś przenieść moc na koła, masz tutaj jakieś sprawdzone pomysły??
jeśli to 86c2f to zacznijcie od podłużnic i tylnej poduszki skrzyni- tą ostatnią trzeba wykonać wg własnej koncepcji bo w moim przypadku oryginalna nowa wyskakuje i skrzynia wisi. co do sprzęgła to szkoda $ na sachsa zsf bo kosztuje prawie 2k a przenosi wg danych producenta jeśli dobrze pamiętam to 170PS i chyba 280Nm. wszystko zależy ile tam dmuchacie i ile chcecie osiągnąć psów.
Mac_Abra pisze:marepako, baaardzo fajny setup, jestem pod wrażeniem! Można gdzie poczytać więcej? Jakieś osiągi? Czmu nie kojarzę cię ze wspomnianego forum... ? Zapraszamy!
to słabo kojarzysz
a poczytać możesz więcej (ale nie o tym aucie) na w/w forum
One Man Crew
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » czw lis 19, 2009 01:11
marepako pisze:jeśli to 86c2f to zacznijcie od podłużnic i tylnej poduszki skrzyni- tą ostatnią trzeba wykonać wg własnej koncepcji bo w moim przypadku oryginalna nowa wyskakuje i skrzynia wisi. co do sprzęgła to szkoda $ na sachsa zsf bo kosztuje prawie 2k a przenosi wg danych producenta jeśli dobrze pamiętam to 170PS i chyba 280Nm. wszystko zależy ile tam dmuchacie i ile chcecie osiągnąć psów.
buda dokładnie taka jak twoja, problem jest ze sprzęgłem (wzmocniony docisk pożył tylko tydzień dłuzej niż seria nowy Sachs czyli ok 200-300km), skrzynia jest już 4 w tej chwili, temat poduszek itp jest już rozpracowany, jakieś propozycje??
-
Mac_Abra
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
- Lokalizacja: Otwock - WOT
-
Kontakt:
Post
autor: Mac_Abra » czw lis 19, 2009 02:22
marepako pisze:Mac_Abra pisze:Czemu nie kojarzę cię ze wspomnianego forum... ? Zapraszamy!
to słabo kojarzysz
a poczytać możesz więcej (ale nie o tym aucie) na w/w forum
No chyba nie
Ethan? Nie rozgryzę... widzisz, to dlatego ja się nazywam na obu forach tak samo
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss
-
marepako
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
- Lokalizacja: Ostróda
-
Kontakt:
Post
autor: marepako » czw lis 19, 2009 13:44
toffic pisze:problem jest ze sprzęgłem (wzmocniony docisk pożył tylko tydzień dłuzej niż seria nowy Sachs czyli ok 200-300km)
popatrz w etke tam jest dużo info na temat kpl zestawów. u mnie złożyłem sobie zestaw 1,4 tdi + 1.6 benzyna plus łożysko stock i do tego z serwisu tuleja prowadząca łożysko oporowe. bangla bez zatrzeżeń a uwierz że ma co przenosić.
Mac_Abra pisze:No chyba nie Ethan? Nie rozgryzę... widzisz, to dlatego ja się nazywam na obu forach tak samo
Łysy
One Man Crew
-
Mac_Abra
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
- Lokalizacja: Otwock - WOT
-
Kontakt:
Post
autor: Mac_Abra » czw lis 19, 2009 14:45
Łysy, łobuzie!
Btw, to sprzęgło to bardzo ładnie wykombinowałeś, zresztą sam podejrzewałem, że powinno się dać części z czegoś mocniejszego od VW dopasować, ale sztuka to jest zebrać wiadomości i to wszystko dopasować, zdobyć i na końcu jeszcze poskładać, szacun!
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss
-
malutki
- Forum Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
- Lokalizacja: Opole/Krapkowice
-
Kontakt:
Post
autor: malutki » czw lis 19, 2009 15:06
panowie ciekawego kotleta odswierzyliscie
mi osobiscie tez ten temat chodzi po glowie, tylko że jakoś mnie ta regeneracja ladera martwi. ciekawe czy na forum ktos zaprezentuje mk g40+turbo
Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » czw lis 19, 2009 22:56
marepako pisze:popatrz w etke tam jest dużo info na temat kpl zestawów. u mnie złożyłem sobie zestaw 1,4 tdi + 1.6 benzyna plus łożysko stock i do tego z serwisu tuleja prowadząca łożysko oporowe. bangla bez zatrzeżeń a uwierz że ma co przenosić.
jakoś nie wydaje mi się, żeby twój zestaw był mocniejszy niż wzmocniony docisk który jak pisałem nie wytrwał 500km, po za tym sprzęgło to raz, a skrzynie które były już 4 to drugi problem
-
marepako
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
- Lokalizacja: Ostróda
-
Kontakt:
Post
autor: marepako » pt lis 20, 2009 15:34
ok. próbuj dalej-twoja sprawa. u mnie bez zastrzeżeń znosiło 1,7b codziennej jazdy.
One Man Crew
-
MATYSS85
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn sty 03, 2011 16:08
Post
autor: MATYSS85 » pn sty 03, 2011 17:41
a do mk1 bd pasowal g40 bez wiekszych przerobek
-
malutki
- Forum Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
- Lokalizacja: Opole/Krapkowice
-
Kontakt:
Post
autor: malutki » pn sty 03, 2011 18:24
MATYSS85 pisze:a do mk1 bd pasowal g40 bez wiekszych przerobek
i znów ten kotlet odgrzany
g40 powinno wejść do mk1 bez większego problemu, tylko może będzie trzeba łapy przespawać.
Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra
-
zwierzątki
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pn cze 08, 2009 22:45
- Lokalizacja: pomorze
Post
autor: zwierzątki » pn sty 03, 2011 19:08
a nie lepeij zamiast g40 wsadzić 1.8T ? mniej awaryjne, bardziej rozwojowe. Jak kupisz angola golfa IV z tym motorem to masz wszystko na swapa a dodatkowo zwróci ci się w sprzedanych klamotach czyli +/- wyjdzie podobnie jak pakowanie się w awaryjny g40 lub g60. Jakbyś trafił jeszcze z fotelami z pełną regulacja z dwóch stron to masz w bonusie wygodniejsze fotele.
nad czymś takim myslę dla siebie
wydech PROEX
felgi AZEV
dolot CUSTOM z stożkiem GREEN
zawias HR
czyli nisko mrucząco szybko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości