golf Mk III gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maciek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 10:49
Lokalizacja: Lubień Kujawski

golf Mk III gasnie

Post autor: maciek3 » sob maja 20, 2006 14:35

czesc otwieram nowy temat z mim golfikiem w roli glownej panowie znow cos jes nie tak dzisiaj pojechalem do miasta i zgasl mi dwa razy na skrzyzowaniu od tak sobie zadnego szarpniecia nic tylko koniec jazdy tak jakby ktos odcinal mu zaplon lub paliwo juz niewiem sam co mu jest chcialem pomuc wymienilem przed wczoraj aparat zaplonowy na nowy bo myslalem ze to czujnik halla niestety sie pomylilem nic to nie dalo gasnie jak jest rozgrzany panowie pomozcie bo nieda sie juz normalnie jezdzic jazda golfem stala sie jak rosyjska ruletka cigle masz stracha ze znow ci zgasnie pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » sob maja 20, 2006 14:45

Pewnie gaśnie jak wrzucasz na luz co albo po dłuższym postoju na biegu jałowym
Miałem podobny problem Rozłączenie akumulatora załatwiło sprawę



Awatar użytkownika
maciek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 10:49
Lokalizacja: Lubień Kujawski

Post autor: maciek3 » sob maja 20, 2006 14:53

nie gasnie na biegu np. na 3 mi zgasl podczas zjezdzania ze skrzyzowania raczej rozlonczenie aku nic nie da probowalem juz tego wielokrotnie



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » sob maja 20, 2006 15:05

hmm trudno powiedzieć musiałbym to zobaczyć :bajer:



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob maja 20, 2006 18:28

Dziwna sprawa jesli nie czujnik Halla . Ja bym sprawdził pompe paliwową bo zakałdam ze WN i swiece masz ok. Kupel miał szopki takie z pompa raz chodziła raz nie ... i tak sobie grymasiła.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob maja 20, 2006 22:53 przez Atomic10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » sob maja 20, 2006 18:31

Przyczyn może byc wiele...
- czujnik ustawienia przepustnicy
- czujnik temperatury
- zasyfiona przepustnica
- niesprawny immobiliser
- pompa paliwa
- filtr paliwa


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
maciek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 10:49
Lokalizacja: Lubień Kujawski

Post autor: maciek3 » sob maja 20, 2006 22:13

czesc panowie a wiec tak wziolem dzisiaj ojca na przejazdzke aby sprawdzic co sie dzieje wzielismy swiece zaplonowa i jedziemy przejechalismy z 10 km i nic a na 11 km pipa zgasl a wiec my z ojcem z fury swieca bezposrednio do przewodu od cewki i okozalo sie ze iskra z cewki wychodzi ale zapalic nie chce wiec reasumujac jesli iskra jest a nie pali to moze paliwo nie dochodzi ? zdjelismy ten wezyk co idzie do wtrysku a tu nic sucho ja na zaplon pompe paliwa slychac a paliwko nie leci a wiec przyczyna tylko0 jedna pompa lub zatkany filtr itp itd jakos udalo sie odpalic i dojechac do domu w domu kompresor i zdjelismy waz idocy z baku do filtra myslac ze on jest zabrudzony chcielismy go przedmuchnac po wpusczeniu w niego peietrza nic czysciutkie powietrze zaczelo leciec .a wiec pozostalo tylko jedno pompa i oczywiscie to ona jest winowajca po odkreceniu obudowy zaczalem krecic a tu ta malpa daje paliwo na zewnatrz a nie do przewodow czasem tylko troszke pojdzie w przewody poprostu membrana (tak to sie chyba nazywa) ma dziury a wiec czeka mnie wymiana pompy w morde jeza wiec chyba mam juz przyczyne co wy o tym sadzicie czy da sie jeszce naprawic to ustrojstwo czy zakladac druga??????????



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob maja 20, 2006 22:21

raczej wymieniaj.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob maja 20, 2006 22:52

Tez tak sadze wymieniaj. Postatnio w TV wypowiadął sie "ekspert" i mowił ze nie warto tego regenerować. Średnio pompa wytrzymuje 180tys km.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
maciek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 10:49
Lokalizacja: Lubień Kujawski

Post autor: maciek3 » sob maja 20, 2006 22:57

Atomic10 pisze:Tez tak sadze wymieniaj. Postatnio w TV wypowiadął sie "ekspert" i mowił ze nie warto tego regenerować. Średnio pompa wytrzymuje 180tys km.

Pozdrawiam
tak kurde ale czy wymieniac na urzywke czy kupic nowke z allegro np.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob maja 20, 2006 23:00

Kup nową. Wiesz ile ta urzywana pochodzi to jak kupowanie kota w worku... Jak masz zamiar pojeździć autem jeszcze jakis dłuzszy okres czasu tj kilka lat to opłaca sie bardziej zainwestować w nowa :-)


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
maciek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 10:49
Lokalizacja: Lubień Kujawski

Post autor: maciek3 » ndz maja 21, 2006 10:20

dzieki macie punkty za pomoc temat zamykam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 86 gości